3 Inch Forum
Mei 16, 2024, 02:37:36 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Opgericht 07-09-2007!
 
   Startpagina   Help Zoek Inloggen Registreren  
Pagina's: [1] 2 3 4   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Majorette 2019  (gelezen 37153 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Denniyo
Spammert
****
Offline Offline

Berichten: 1005



« Gepost op: November 25, 2018, 01:38:22 »

Ja,ja dames en heren December staat voor de deur dus de eerste nieuwtjes voor het nieuwe jaar 2019 beginnen ook al weer op internet te verschijnen. Eerder deze week berichte ik in het 2018 topic al over de grondig aangepakte Dacia Duster, vandaag las ik op Majorette. wikia.com dat de eerste nieuwtjes online staan voor 2019! Majorette trapt het nieuwe jaar af met 2 nieuwe series, als eerste komt men met de Majorette Deluxe serie deze modellen zullen meerdere te openen delen krijgen en tevens worden voorzien van Rubberen banden,  in deze serie zullen onder andere de dit jaar uitgebrachte Land Rover Defender  in 2 uitvoeringen verschijnen, naast de Land Rover Defender zullen ook de Nissan GTR en Ford Mustang 2018 in 2 verschillende uitvoeringen leverbaar zijn in deze serie.

De tweede nieuwe serie die uitkomt zijn de WRC Rallycars, hierin bevinden zich onder andere de nieuwe Hyundai i20, Citroën C3 en de nieuwe Ford Fiësta, verder komt er een nieuw 5-pack uit welke bestaat uit American Muscle cars en ook zullen de VW Transporter T1 met surfboard, De Citroën 2cv, de Porsche GT3 RS en de Renault Twingo een ander kleurtje krijgen en tot slot zal de Land Rover Defender ook nog verschijnen als Gendarmerie model.

Tijd voor Foto's, te beginnen met de Deluxe serie:



Ford Mustang 2018 1:



Ford Mustang 2018 2:



Land Rover Defender 1:



Land Rover Defender 2:



Nissan GTR 1:



Nissan GTR 2:



Gevolgd door de WRC serie:



Hyundai i20:



Citroën C3:



Ford Fiësta:



en het Amarican muscle giftpack:



Model 1 Camaro:



Model 2 Mustang 2018:



Model 3 SRT VIPER:



Model 4 Mustang:



Model 5 Challenger Hellcat:



en dan de varianten, te beginnen met de VW Transporter T1:



gevolgd door de 2cv:



en de GT3 RS :



Maar ook de Twingo:



En tot slot de Franse Defender:




Hopelijk zijn jullie zo weer een beetje bijgepraat, maar zoals jullie zien wordt ook 2019 weer een mooi jaar voor de Majorette liefhebber! thumbsup
« Laatste verandering: November 27, 2018, 12:20:59 door Denniyo » Gelogd
Denniyo
Spammert
****
Offline Offline

Berichten: 1005



« Antwoord #1 Gepost op: November 25, 2018, 03:33:57 »

blijkbaar is er iets foute gegaan bij het aanmaken van een topic Majorette 2019 wat het onderwerp betreft mag dit topic wel verwijderd worden en het andere topic met foto's kan blijven staan computer

EDIT: Geregeld - Niels
« Laatste verandering: November 25, 2018, 03:49:03 door Niels » Gelogd
JV_WRC
Lekker bezig
**
Offline Offline

Berichten: 360


« Antwoord #2 Gepost op: November 25, 2018, 07:52:50 »

WRC serie!!  hello2 hello2 hello2
Ik mis alleen wel de Toyota Yaris WRC (misschien iets voor Tomica?)
Gelogd
lil 86
Forum Freak
*****
Offline Offline

Berichten: 6199


« Antwoord #3 Gepost op: November 25, 2018, 08:40:24 »

Leuk die Defender met reservewiel op de motorkap.  icon_thumleft
Gelogd
CitroBart
Spammert
****
Offline Offline

Berichten: 1127


Mammoet + Papmag


« Antwoord #4 Gepost op: November 25, 2018, 10:04:10 »

Het was me opgevallen toen ik de gele 2cv Charleston had gekocht, en zie het ook bij deze rode versie:
Ze hebben helaas mat-zwart gebruikt, maar de kromming-gedeelte op de deur is een transfer, en die is glimmend...
Gelogd

Stelling 1: De Nederlandse taal is inconsequent.
O Jaa
O Ne
Egbert2CV
Uber spammer
*****
Offline Offline

Berichten: 4777



WWW
« Antwoord #5 Gepost op: November 26, 2018, 10:49:19 »

Het was me opgevallen toen ik de gele 2cv Charleston had gekocht, en zie het ook bij deze rode versie:
Ze hebben helaas mat-zwart gebruikt, maar de kromming-gedeelte op de deur is een transfer, en die is glimmend...

Plus onjuiste koplampen en de kromming zelf is te krom (of niet krom genoeg, 't is maar net hoe je het bekijkt)
Gelogd
buttonfreak
Officieel 3 Inch o.h.
*****
Offline Offline

Berichten: 10383



WWW
« Antwoord #6 Gepost op: November 26, 2018, 04:59:06 »

WoW! Die Defender en GTR zijn dus nieuwe casts, want er zitten geen deuren in de Defender bijvoorbeeld. Enkel een motorkap.

En dan die rallywagens! WoW!

Dank voor dit delen!
Gelogd

Denniyo
Spammert
****
Offline Offline

Berichten: 1005



« Antwoord #7 Gepost op: November 26, 2018, 11:25:10 »

Vandaag bekend geworden dat de blauwe GT3 RS hoogstwaarschijnlijk alleen bestemd is voor een ander nieuw giftpack te weten "Porsche_Edition" dit giftpack zal onder andere bestaan uit de Blauwe GT3 RS, een gele Porsche 934 in race/rally uitvoering, een zwarte 918 Spyder, een Grijze Cayenne en de uit het Müller exclusive Polizei giftpack bekende Panamera 2018, het feit dat dit model er in zit kan er op wijzen dat dit wederom een Müller Exclusive set gaat worden, maar bevestigd is het nog niet thumbsup

Tijd voor beeld, als eerste het giftpack:



gevolgd door de 934 :



en de 918 Spyder:




en tot slot de Panamera Polizei 2018:



verder is de GT3 RS in mijn vorige post al aangehaald, van de Cayenne heb ik helaas nog geen close-up beeld gevonden.
Gelogd
CaRColleCToR
Newbie
*
Offline Offline

Berichten: 16


« Antwoord #8 Gepost op: November 27, 2018, 09:26:51 »

Tof dat ze nu een Hyundai hebben toegevoegd!  hello2 Wel jammer van die stickers en plaatjes en andere toeters en bellen, maar goed, dat nemen we maar voor lief...
Gelogd
Lucas Mulder
Lekker bezig
**
Offline Offline

Berichten: 288



WWW
« Antwoord #9 Gepost op: November 27, 2018, 10:02:31 »

Het ziet er allemaal veelbelovend uit!!
Gelogd

Groetjes,
Lucas Mulder


Denniyo
Spammert
****
Offline Offline

Berichten: 1005



« Antwoord #10 Gepost op: December 15, 2018, 10:23:51 »

Wederom is er weer wat nieuws uit het majorette kamp, de volgende modellen zullen vanaf 2019 een ander kleurtje krijgen:

Als eerste de Audi A1 en wel een ietwat bijzonder kleurtje groen:




Ook de Jaguar F-type krijgt een ander kleurtje dit maal deze (Naar mijn mening) stoere kleur Blauw:



en tot slot zal de Volkswagen Golf VII GTI in het wit verschijnen, daarnaast krijgt dit model nog een nieuw setje wielen aangemeten welke in dit geval zwart zijn gespoten:



Zo dan moeten jullie nu weer helemaal op hoogte zijn van het Majorette nieuws en waarschijnlijk zal er in 2019 nog een heleboel bij komen gok ik zo thumbsup
Gelogd
JV_WRC
Lekker bezig
**
Offline Offline

Berichten: 360


« Antwoord #11 Gepost op: December 15, 2018, 08:50:06 »

Vandaag bekend geworden dat de blauwe GT3 RS hoogstwaarschijnlijk alleen bestemd is voor een ander nieuw giftpack te weten "Porsche_Edition" dit giftpack zal onder andere bestaan uit de Blauwe GT3 RS, een gele Porsche 934 in race/rally uitvoering, een zwarte 918 Spyder, een Grijze Cayenne en de uit het Müller exclusive Polizei giftpack bekende Panamera 2018, het feit dat dit model er in zit kan er op wijzen dat dit wederom een Müller Exclusive set gaat worden, maar bevestigd is het nog niet thumbsup

Dit is géén Müller exclusive set, vandaag heb ik deze set bij de Toys R us in München gezien.
Gelogd
mcwilly
Lekker bezig
**
Offline Offline

Berichten: 101



WWW
« Antwoord #12 Gepost op: December 15, 2018, 10:57:47 »

Bij een Muller exclusive staat meestal het op de doos!
Gelogd

Mcwilly glasses9  "La Vida es Bella"
marcel
Officieel 3 Inch o.h.
*****
Offline Offline

Berichten: 10097


« Antwoord #13 Gepost op: December 16, 2018, 09:16:00 »

majorette is zeer goed bezig zeg .... wat een boel mooie modellen gaan ze weer maken  notworthy
Gelogd
Lucas Mulder
Lekker bezig
**
Offline Offline

Berichten: 288



WWW
« Antwoord #14 Gepost op: December 19, 2018, 12:36:42 »

Deze komt volgend jaar ook uit:
De Toyota Hiace  blob7

(via MajoretteAustralasia op instagram)
Gelogd

Groetjes,
Lucas Mulder


Pagina's: [1] 2 3 4   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!