Civictoria
|
|
« Gepost op: November 02, 2010, 09:37:04 » |
|
Dochterlief wou autootjes spuiten, dus had ik haar de opdracht gegeven, auto's kiezen uit haar kist, kleuren kiezen en oude kleren aan! de opstelling, ik deed de grondlaag, en zij de kleur, en ze heeft goed opgelet hoor! dat smaakt naar meer natuurlijk, allee, haar geliefde busje dan maar, en ook deze BMW moest een nieuwe kleur krijgen, ok, de mist viel mee, en oefening baart kunst, dus hop , nog maar ene, zet ze maar te drogen op de verwarming, uiteindelijk hebben we er 8 gedaan, morgen gaan we ze assembleren :mrgreen:
|
|
|
|
One life, live it!
|
|
|
Peter Parker
|
|
« Antwoord #1 Gepost op: November 02, 2010, 09:42:35 » |
|
Ze doet het beter dan ik :shock:
|
|
|
|
|
|
|
Keesie25
Gast
|
|
« Antwoord #2 Gepost op: November 02, 2010, 09:47:03 » |
|
...
|
|
|
|
|
|
|
Civictoria
|
|
« Antwoord #3 Gepost op: November 02, 2010, 09:53:20 » |
|
@ keesie25, Ze tekent en kleurt heel graag plus, wat papa doet is altijd interessant voor haar , dus kleine stap om het dan zelf eens te proberen :mrgreen: en nee, is gelukkig niet de woonkamer, maar m'n werkplek thuis of zoals ze hier wel zeggen, het "atelier"
|
|
|
|
One life, live it!
|
|
|
demi10
Gast
|
|
« Antwoord #4 Gepost op: November 02, 2010, 09:59:31 » |
|
over een paar jaartjes een graffiti kunstenares uit W . :faint:
|
|
|
|
|
|
|
theo Grazy Taxi Limo's
Gast
|
|
« Antwoord #5 Gepost op: November 02, 2010, 10:13:26 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
VetteEd
|
|
« Antwoord #6 Gepost op: November 02, 2010, 10:17:00 » |
|
Die heeft aanleg :shock: :shock:
Zo op het eerste gezicht ziet het spuitwerk er lekker strak uit,...hoe is het mogelijk :huh: :faint: :faint: :faint:
Ik zie daar trouwens een handig hulpje; die extra greep voor de spuitbus,...daar moet ik ook eens naar op zoek :idea:
|
|
|
|
|
|
|
Jaceot
|
|
« Antwoord #7 Gepost op: November 02, 2010, 10:21:55 » |
|
Leuk zeg, om je dochter dit te laten doen. Wie weet wat er later nog uit voort komt. Ben benieuwd naar het geassambleerde resultaat.
|
|
|
|
Greetz Jacco
|
|
|
Civictoria
|
|
« Antwoord #8 Gepost op: November 02, 2010, 10:26:24 » |
|
:lol:
dat hulpje is ideaal... de spuitkop zelf krijgt ze niet ingedrukt, maar met dat ding gaat het prima, dus dat zegt wel iets over de "lastverlichting" die het ding geeft... is bij iedere autolak zaak te krijgen...
tja ,aanleg? wie weet? nu, de oranje was minder gelukt, en de gele wat dunnetjes, maar de blauwe zijn prima hoor qua dekking, hahaha, en trots dat ze is :mrgreen: ( ik ook hoor, hahahaha) verder hadden we er geen voorbereiding aan gedaan, gewoon openboren, ontvetten en gaan met de banaan.... dus van kortbij :doh: maar ach, daar ging het niet om, het plezier was er niet minder om natuurlijk :mrgreen:
|
|
|
|
One life, live it!
|
|
|
Civictoria
|
|
« Antwoord #9 Gepost op: November 02, 2010, 10:28:01 » |
|
Leuk zeg, om je dochter dit te laten doen. Wie weet wat er later nog uit voort komt. vader en dochter in hun eigen "custom shop" ( droom droom , na samen weer de zoveelste "overhauling" te hebben gekeken )
|
|
|
|
One life, live it!
|
|
|
|
Civictoria
|
|
« Antwoord #11 Gepost op: November 02, 2010, 10:28:32 » |
|
|
|
|
|
One life, live it!
|
|
|
theo Grazy Taxi Limo's
Gast
|
|
« Antwoord #12 Gepost op: November 02, 2010, 10:29:20 » |
|
is die al klaar dan
|
|
|
|
|
|
|
Civictoria
|
|
« Antwoord #13 Gepost op: November 02, 2010, 10:30:27 » |
|
over een paar jaartjes een graffiti kunstenares uit W . :faint: bezig te K. :mrgreen:
|
|
|
|
One life, live it!
|
|
|
Civictoria
|
|
« Antwoord #14 Gepost op: November 02, 2010, 10:33:15 » |