Hallo Christian,
Ik zie elders op het forum dat men jou bedankt voor het harde werk. Ook van mijn kant.
Zoals je ziet heb ik er de afgelopen dagen enkele merken en merkjes aan toegevoegd en heb jij er ook weer wijzigingen op gemaakt. Bedankt ook daarvoor.
Ik denk dat een volgende stap van mij is om te proberen ook Lijst van modellen per merk te maken en eventl. referenties, zoals jij soms ook toevoegde, zoals bij Double Horses.
Ik denk dat het makkelijk zou zijn dat als we "zie MERK" aangeven, zoals bijvoorbeeld bij het merk "Wang Sing" waar staat "Zie Winstar" dat we van het merk een link maken naar Winstar. Dat klikt makkelijker door. Ik denk ook dat we de topics van die doorverwijzingen niet met meer informatie zouden moeten voorzien, zodat we niet op meerdere plekken de lijsten aan het bijhouden zijn, waardoor er immers ook sneller fouten en ommissies gebeuren.
Heej!
Ik heb natuurlijk wel opgemerkt dat je heel veel merken hebt toegevoegd. Ik heb ze nog niet eens allemaal open gehad om ze een beetje consistent te maken. Je hebt er aardig wat werk ingestoken waarvoor dank!!
Hopenlijk voelen wat anderen zich ook geroepen om steentjes bij te dragen. Zodat het nog meer "door verzamelaars, voor verzamelaars wordt". Er zijn nog legio merken om toe te voegen...
Waarin ik ook vooral geïnteresseerd ben, zijn relaties tussen de merken, die in ieder geval zichtbaar zijn in hun modellen of verpakking. Zo was ik laatst verrast door een Majorette in een Jada verpakking... Dat vond ik wel een heel bijzondere relatie. Maar Majorette heeft meer van dat soort relaties gehad, zoals een periode met Loyal Bright en Welly modellen, omdat eigen fabrikaat even uitbleef... Ook heb ik enkele Majorettes in Mira uitvoering.
Om die relaties meer tot uitdrukking te brengen zouden die relaties met foto's ondersteund moeten worden. Dat kost de nodige tijd / inspanning.
Verder ben ik het met je eens om informatie niet op meerdere plekken bij te houden. Dat levert alleen fouten en inconsistenties.
(Heb je me er toch op betrapt??).
Ook ik zal geleidelijk aan lijsten van modellen toevoegen per merk. Maar ik neem daar lekker te tijd (doorlooptijd) voor.
Sommige merken die je hebt toegevoegd leiden bij mij trouwens tot een speurtocht naar ook (minimaal) 1 model van dsat merk... Je houd me aardig van de straat wat dat betreft ;-)
(1/76 is echter onbekend terrein voor mij)
Keep up the good work!!