VonkeFTF
Gast
|
|
« Antwoord #30 Gepost op: Juni 24, 2010, 07:02:26 » |
|
Ha, die Pa, mooie Bus! Vroeger kon 't zijdeurtje ook open geloof ik. Datum op 't kenteken, ja, zo jong ben ik Mag ik nu me Bus, Brandweerwagen (met losse ladder) en m'n Bulldozer terug?
|
|
|
|
|
|
|
Jaceot
|
|
« Antwoord #31 Gepost op: Juni 26, 2010, 08:42:17 » |
|
Wat ruw in de lak....gelukkig is het maar een Mondeo :mrgreen:
|
|
|
|
Greetz Jacco
|
|
|
Egbert2CV
|
|
« Antwoord #32 Gepost op: Juni 26, 2010, 09:38:03 » |
|
Wat ruw in de lak....gelukkig is het maar een Mondeo :mrgreen: 'k Heb er twee gehad , echte , TD's en die zijn een beetje ruw... zij het dat het combi's waren...
|
|
|
|
|
|
|
Jaceot
|
|
« Antwoord #33 Gepost op: Juni 26, 2010, 09:43:03 » |
|
Ooooh....gelukkig maar dan.... :doh: :mrgreen:
|
|
|
|
Greetz Jacco
|
|
|
Jaceot
|
|
« Antwoord #34 Gepost op: Juni 26, 2010, 09:48:00 » |
|
ZO dan, die pook zal een lekker grip hebben....geen automaat zo te zien.
|
|
|
|
Greetz Jacco
|
|
|
theo Grazy Taxi Limo's
Gast
|
|
« Antwoord #35 Gepost op: Juni 27, 2010, 04:03:52 » |
|
ZO dan, die pook zal een lekker grip hebben....geen automaat zo te zien. nu nog een dopje er op en je heb een hand vol
|
|
|
|
|
|
|
VonkeFTF
Gast
|
|
« Antwoord #36 Gepost op: Juni 27, 2010, 10:09:18 » |
|
Outlaw Mondeo? Of van een gehandikapte HA? Die pook valt op zicht nog wel mee, vind ik --> KIJK MAAR
|
|
|
|
|
|
|
Egbert2CV
|
|
« Antwoord #37 Gepost op: Juni 27, 2010, 04:14:10 » |
|
Outlaw Mondeo? Die pook valt op zich nog wel mee, vind ik --> KIJK MAARDie man moet een sterke rechterarm hebben , die hele stang is verdraaid...
|
|
|
|
|
|
|
Jaceot
|
|
« Antwoord #38 Gepost op: Juli 01, 2010, 08:05:19 » |
|
Vreemd spul heb je daar Egbert. :huh: Enne vanwaar een banner van Justitie, wil je bij ons komen werken? Het is een raar bedrijf hoor.... :roll: :mrgreen:
|
|
|
|
Greetz Jacco
|
|
|
Egbert2CV
|
|
« Antwoord #39 Gepost op: Juli 01, 2010, 10:04:50 » |
|
Vreemd spul heb je daar Egbert. :huh: Enne vanwaar een banner van Justitie, wil je bij ons komen werken? Het is een raar bedrijf hoor.... :roll: :mrgreen: 't Zijn Xyloto's , Jacco , gen Xenoto's... Nee ik wil niet bij de genoemde firma werken maar ze laten mij wel voor zich werken , ik werd een maand geleden geflitst wegens 64 km/h (gecorrigeerd 61) rijden waar ik 50 mocht...
|
|
|
|
|
|
|
theo Grazy Taxi Limo's
Gast
|
|
« Antwoord #40 Gepost op: Juli 02, 2010, 12:57:48 » |
|
Vreemd spul heb je daar Egbert. :huh: Enne vanwaar een banner van Justitie, wil je bij ons komen werken? Het is een raar bedrijf hoor.... :roll: :mrgreen: 't Zijn Xyloto's , Jacco , gen Xenoto's... Nee ik wil niet bij de genoemde firma werken maar ze laten mij wel voor zich werken , ik werd een maand geleden geflitst wegens 64 km/h (gecorrigeerd 61) rijden waar ik 50 mocht... ja dat is er om vragen
|
|
|
|
|
|
|
Egbert2CV
|
|
« Antwoord #41 Gepost op: Juli 02, 2010, 01:52:41 » |
|
Alsof ik zo'n notoire hardrijder ben... de situatie waar het gebeurde was eerder buiten de bebouwde kom ...en sinds een tijdje niet meer.. :oops:
Ennuh Theo , mijn laatste bekeuring voor deze was (minder duur) toen ik , jawel , taxichauffeur was... :doh:
|
|
|
|
|
|
|
Jaceot
|
|
« Antwoord #42 Gepost op: Juli 02, 2010, 05:43:07 » |
|
Alsof ik zo'n notoire hardrijder ben... de situatie waar het gebeurde was eerder buiten de bebouwde kom ...en : ...je wilde eerder de bebouwde kom uit, daarom reed je zo hard.... :mrgreen: Overigens denk ik niet iets voor je te kunnen doen Egbert, het spijt me...ik heb nu nog vakantie...
|
|
|
|
Greetz Jacco
|
|
|
Egbert2CV
|
|
« Antwoord #43 Gepost op: Juli 02, 2010, 05:46:27 » |
|
Alsof ik zo'n notoire hardrijder ben... de situatie waar het gebeurde was eerder buiten de bebouwde kom en... ...je wilde eerder de bebouwde kom uit, daarom reed je zo hard.... :mrgreen: Overigens denk ik niet iets voor je te kunnen doen Egbert, het spijt me...ik heb nu nog vakantie... Gelijk heb je met die bebouwde kom , wie wil er nou te lang in Putten zitten...
|
|
|
|
|
|
|
vw freak
|
|
« Antwoord #44 Gepost op: Juli 04, 2010, 08:33:42 » |
|