3 Inch Forum
April 21, 2019, 12:21:30 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Opgericht 07-09-2007!

Startpagina   Help Zoek Inloggen Registreren  
Pagina's: 1 ... 9 10 [11]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Herr Rudolfs' Restoraties en Customs  (gelezen 38585 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Herr_Rudolf
Beginnend spammer

Bekijk profiel
« Antwoord #150 Gepost op: September 25, 2018, 08:49:34 »

Hier zijn nog wat plaatjes van mn customs, met hun 'donoren' ter vergelijk. Overigens, die gele Porsche 917K is ook een (lichte) custom van mijn hand. (Wheelswap en wat detailwerk.)

3e plek prijs betrof een grote fles witbier. Met dat zonnetje van deze week komt dat niet slecht uit.  occasion14
1e plek prijs betrof nog zo'n fles, met daarnaast 4 potjes modelbouwverf van Valleo, een dioranmak-kit van een Australische sponsor en een voucher om bij diezelfde sponsor voor 75,- Australische dollars aan aftermarket customspulletjes te bestellen. Lichtmetalen velgjes met rubber, decals, dioramaspul, 1/64 figuurtjes, etc...

Supertof dus!

My 3-inch is bigger than yours...
WP
Spammert

WP from Estonia

Bekijk profiel
« Antwoord #151 Gepost op: September 26, 2018, 04:09:41 »

Porsche in green looks much better :)

vs
Galaxie-Wil
Uber spammer

[url=https://ibb.co/gy7JNR][img]https://thumb.ibb.

Bekijk profiel
« Antwoord #152 Gepost op: Oktober 12, 2018, 06:19:11 »

Je zus, die groene 911!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
VW_Dutchy
Uber spammer

one only lives once, enjoy it

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #153 Gepost op: Oktober 13, 2018, 03:51:49 »

Porsche in green looks much betteR
een metallic green is wel passend

Leef met plezier en geniet van je hobby
door ook anderen een hobby te gunnen
Robby
Global Moderator
Forum Freak

Bekijk profiel
« Antwoord #154 Gepost op: Oktober 13, 2018, 06:43:50 »

Zeer strakke customs glasses9 glasses9 glasses9

In elke volwassene schuilt een kind
Herr_Rudolf
Beginnend spammer

Bekijk profiel
« Antwoord #155 Gepost op: Oktober 14, 2018, 06:41:02 »

Thanks heren! Altijd tof om positieve feedback te lezen.  occasion14

Deze heb ik altijd al willen doen. De DeLorean DMC. Toegegeven, ben de wagen pas leuk gaan vinden sinds mn liefde voor de Back to the Future films is toegenomen, en de DeLorean een echte 80's icon is geworden. De Hotwheelsversies zien er best aardig uit, maar met verf en lak krijgt het ding gewoon niet de juiste RVS-uitstraling. Ik heb de verf gestript en de casting een 'brushed'-look gegeven dmv staalwol. En ik weet, het materiaal zal na verloop van tijd donker en dof worden, maar dat zien we dan wel weer. Een clearcoat is geen optie, omdat het effect dan direct verdwenen is. De wieltjes heb ik van een Mercedes gehaald en in voor mij passende kleuren gelakt. Futurisme uit de jaren 80. Ik heb de wagen nog wat verlaagd, en verder de gebruikelijke details geschilderd.

Het orgineel:

Mijn custom:

Lutte
Newbie
*

Bekijk profiel
« Antwoord #156 Gepost op: December 26, 2018, 03:28:28 »

hello Hallo,ben nieuw hier...knap werk dat je levert  thumbsup ...mooi! ..Heb hetzelfde probleem hier maar ik laat'm nog effe in z'n "oude glorie"...staat momenteel op auto-transporter op de junk-yard  happy7 ...t'heeft wel iets dat wear & tear bij die oudjes...

Keep up the good work! headbang
Herr_Rudolf
Beginnend spammer

Bekijk profiel
« Antwoord #157 Gepost op: Maart 16, 2019, 03:26:15 »

@Lutte, is dat geen zeldzame kleur voor de custom mustang? Melon of copper misschien?

Herr_Rudolf
Beginnend spammer

Bekijk profiel
« Antwoord #158 Gepost op: Maart 16, 2019, 03:30:18 »

^ Ecto1 met een Herr Rudolfsauceje eroverheen.

Vintage plastic Ecto1 die ik heb voorzien van wielen afkomstig van een friction Hotwheels Mustang in de schaal van pak em beet 1/12.

Deze had ik inmiddels al een jaartje. (en hier ook laten zien) Redelijk compleet maar toch hier en daar flink beschadigd, en toch wel wat missende onderdeeltjes. Dus al snel voorgenomen om te customizen. Maar de wielen bleken een probleem. Waar vond ik mooie klassieke hotrod-wielen in de juiste grootte..? Ik was al bang dat ik aftermarketwielen moest bestellen. Maar niet zo lang geleden stuitte ik op een aanbieding: Een groot stuk speelgoed in de vorm van cartooneske Ford Mustang. En, het is een echt Hotwheels van Mattel! Met frictiemotor en verchroomde Cragar-achtige 5-spokes in rubberen banden. PERFECT! Mooie bijkomstigheid: Een perfect gedetailleerde mechanische compressor en luchthapper.  glasses9

Wielkasten uitgeslepen, en ook in de motorkap ruimte gemaakt voor de compressor.  glasses9
Ik wil de wagen nog wat restaurerenen en netter afwerken, maar zeker niet zn speelgoedvibe laten verliezen.

Work in progress dus...

Pagina's: 1 ... 9 10 [11]   Omhoog
  Print  

Ga naar: