3 Inch Forum
September 21, 2024, 09:11:25 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Opgericht 07-09-2007!
 
   Startpagina   Help Zoek Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Dubbel gevoel.  (gelezen 8881 keer)
0 geregistreerde leden en 5 gasten bekijken dit topic.
Scoobie
Spammert
****
Offline Offline

Berichten: 2289


« Gepost op: December 23, 2007, 05:00:01 »

Significant heeft voor mij een tweeledige betekenis. De belangrijkste auto's in mijn jeugd en de belangrijkste nu.

In mijn jeugd had ik vooral veel Matchbox, Majorette, Corgi Juniors en Siku. En ik heb ze allemaal nog! Uren heb ik er mee gespeeld. En altijd nam ik wel wat auto's mee naar school of op visite. Mij kon je rustig in een hoekje zetten met wat auto's. En dit zijn de 2 auto's waar ik het meest mee gespeeld heb:

En waarom deze? Ik heb werkelijk geen idee. Ik heb de Audi inmiddels ook mint maar dat geeft toch niet hetzelfde gevoel.

Als je me nu op een onbewoond eiland zou zetten en ik mag maar 2 auto's uit de verzameling meenemen dan zijn het deze:


Als het beperkt moet blijven tot 1 dan de zwarte. En van deze weet ik wel waarom. De Mitsubishi Lancer Turbo is mijn droomauto. En deze Tomica's vind ik gewoon fantastisch.

Ach ja iedere gek z'n gebrek.
Gelogd
buttonfreak
Officieel 3 Inch o.h.
*****
Offline Offline

Berichten: 10460



WWW
« Antwoord #1 Gepost op: December 23, 2007, 05:02:26 »

Mooie keuze toch? Ik snap je gevoel wel. Toch denk ik dat je eerste auto's je lievelingsauto's zijn, of niet?
Gelogd

Fardango
Uber spammer
*****
Offline Offline

Berichten: 4117



WWW
« Antwoord #2 Gepost op: December 23, 2007, 05:34:19 »

Leuk! alleen wat zijn de eerste 2 eigenlijk  :huh:  is de groene een Audi?
Gelogd

demi10
Gast
« Antwoord #3 Gepost op: December 23, 2007, 05:36:51 »

blauwe: peugeot 505
groen: Audi 200 T5 (uit mijn hoofd.....leg mijn hand er niet voor in het vuur   :lol: )

mvg Michael
Gelogd
Fardango
Uber spammer
*****
Offline Offline

Berichten: 4117



WWW
« Antwoord #4 Gepost op: December 23, 2007, 05:39:04 »

Citaat van: "demi10"
blauwe: peugeot 505
groen: Audi 200 T5 (uit mijn hoofd.....leg mijn hand er niet voor in het vuur   :lol: )

mvg Michael


Thanx Michael
Gelogd

Scoobie
Spammert
****
Offline Offline

Berichten: 2289


« Antwoord #5 Gepost op: December 23, 2007, 07:17:42 »

Je hand zou niet verbrand zijn icon_biggrin
Klopt helemaal.

En welke nu echt mijn favorieten zijn :?:
Dat is nu juist dat dubbele gevoel. Als verzamelaar zeg ik de Tomica's maar uit jeugdsentiment overwegingen de Siku's. Een Salomons oordeel dan. De zwarte Lancer en de Audi. Of toch niet :huh:
Gelogd
Remco_Natrop
Gast
« Antwoord #6 Gepost op: December 23, 2007, 10:00:34 »

<->
Gelogd
demi10
Gast
« Antwoord #7 Gepost op: December 23, 2007, 10:08:37 »

@Remco: ik heb de Audi niet....is me "te jong". Ik stop met Siku personenwagens bij de V-serie. Of het moeten aparte versies zijn...Die wil ik ook nog wel eens in de verzemeling opnemen.

mvg Michael
Gelogd
marcel
Officieel 3 Inch o.h.
*****
Offline Offline

Berichten: 10097


« Antwoord #8 Gepost op: December 24, 2007, 03:09:16 »

die audi en peugeot zijn beide erg mooi, ik heb ze beide dan ook in mijn verzameling staan...

die peugeot heb ik in mijn kindertijd ook gehad, en die nam ik ook altijd overal mee naar toe, 1x tijdens het eten liet ik de peugeot in de jus pan vallen  :doh: mijn ouders waren niet zo blij  :oops:

die tomica vind ik trouwens ook mooi zeg  :faint:

groetjes marcel
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!