LT-4
|
|
« Antwoord #30 Gepost op: Februari 07, 2010, 05:16:51 » |
|
Oma, zusje, nichtje, neefje, en wat autootjes op tafel
|
|
|
|
|
|
|
LT-4
|
|
« Antwoord #31 Gepost op: Februari 07, 2010, 05:42:38 » |
|
Jawel een Eend zie ik daar...
Zeg, je het het wel over mijn zusje he :lolsmack: Nee, idd, een eend. Ik was 'm vergeten. De caravan op de foto heb ik in december in Houten zien staan. Leuk weer eens te zien, maar toch maar niet gekocht.
|
|
|
|
|
|
|
Xsarian
|
|
« Antwoord #32 Gepost op: Februari 07, 2010, 08:47:13 » |
|
Hier zit ik rechts, en die zooi op de grond is wel van mij :lol:
Jawel een Eend zie ik daar... Polistil 1/25. Ik had 'm ook, net als verschillende andere die te herkennen zijn. Kids of the 70's
|
|
|
|
|
|
|
Civictoria
|
|
« Antwoord #33 Gepost op: Februari 07, 2010, 09:55:54 » |
|
echt wel! en gaaf die rest op de foto's.... dat behang en , en, en, de hele uitstraling, geweldig.... goh wat heb ik heimwee naar die tijd zeg, vraag me niet waarom, heb het waarschijnlijk te "onbewust" meegemaakt als 74'er, maar ubergaaf dit!
Greetz!
|
|
|
|
One life, live it!
|
|
|
Jaceot
|
|
« Antwoord #34 Gepost op: Februari 07, 2010, 10:01:13 » |
|
Wij hadden ook zo'n bruine rib bank thuis staan. Was destijds schijnbaar enorm hip. Wij hadden van dat drukke behang in het groen! Echt allemaal jeugd sentiment wat hier voorbij schuift. Erg leuk.
|
|
|
|
Greetz Jacco
|
|
|
LT-4
|
|
« Antwoord #35 Gepost op: Februari 07, 2010, 10:05:04 » |
|
echt wel! en gaaf die rest op de foto's.... dat behang en , en, en, de hele uitstraling, geweldig.... goh wat heb ik heimwee naar die tijd zeg, vraag me niet waarom, heb het waarschijnlijk te "onbewust" meegemaakt als 74'er, maar ubergaaf dit!
Greetz! Door dit topic ben ik nu alle oude foto's die bij mijn moeder lagen aan het uploaden. Er zat ook nog een Honda foto bij
|
|
|
|
|
|
|
cor
|
|
« Antwoord #36 Gepost op: Februari 08, 2010, 02:04:50 » |
|
erg leuk topic, zal ook ergens eens moeten gaan spitten, maar demi die dinky autotransporter heb ik nog steeds ook van vroeger, die doe ik zekers niet meer weg, leuk maar zag meer bekende auto`s hier en daar liggen uit mijn jeugd.
|
|
|
|
Loves Corvettes but other models are also nice
|
|
|
VW_Dutchy
|
|
« Antwoord #37 Gepost op: Februari 08, 2010, 03:36:50 » |
|
Hier zit ik rechts, en die zooi op de grond is wel van mij :lol: Jawel een Eend zie ik daar... en een kevertje
|
|
|
|
Leef met plezier en geniet van je hobby door ook anderen een hobby te gunnen
|
|
|
LT-4
|
|
« Antwoord #38 Gepost op: Februari 08, 2010, 04:01:40 » |
|
en een kevertje
Niet op die foto volgens mij, wel op de eerste, helemaal in het midden een gele
|
|
|
|
|
|
|
theo Grazy Taxi Limo's
Gast
|
|
« Antwoord #39 Gepost op: Februari 08, 2010, 04:09:22 » |
|
en een kevertje
Niet op die foto volgens mij, wel op de eerste, helemaal in het midden een gele net voor de siku ford schoolbus :amen:
|
|
|
|
|
|
|
LT-4
|
|
« Antwoord #40 Gepost op: Februari 08, 2010, 05:41:55 » |
|
en een kevertje
Niet op die foto volgens mij, wel op de eerste, helemaal in het midden een gele net voor de siku ford schoolbus :amen: Nee, die andere foto dus
|
|
|
|
|
|
|
sergoids
|
|
« Antwoord #41 Gepost op: Februari 08, 2010, 06:26:18 » |
|
Hier zit ik rechts, en die zooi op de grond is wel van mij :lol: Jawel een Eend zie ik daar... Druk behangpapier, toille cirée op tafel en jij draagt een vlammend rode salopette met knielappen en een donkerblauwe rolkraagtrui... yep... dit zijn zonder twijfel de jaren '70!
|
|
|
|
|
|
|
LT-4
|
|
« Antwoord #42 Gepost op: Februari 08, 2010, 07:28:49 » |
|
Druk behangpapier, toille cirée op tafel en jij draagt een vlammend rode salopette met knielappen en een donkerblauwe rolkraagtrui... yep... dit zijn zonder twijfel de jaren '70! De oplettende lezer had al gezien dat ik daar rechts zit en je nu mijn zusje omschrijft :mrgreen:
|
|
|
|
|
|
|
sergoids
|
|
« Antwoord #43 Gepost op: Februari 08, 2010, 07:41:46 » |
|
Druk behangpapier, toille cirée op tafel en jij draagt een vlammend rode salopette met knielappen en een donkerblauwe rolkraagtrui... yep... dit zijn zonder twijfel de jaren '70! De oplettende lezer had al gezien dat ik daar rechts zit en je nu mijn zusje omschrijft :mrgreen: Diagonaal lezen... :doh: :oops: Afijn... uw zusje staat beeldig met die salopette.
|
|
|
|
|
|
|
VetteEd
|
|
« Antwoord #44 Gepost op: Februari 08, 2010, 07:44:41 » |
|
Jawel een Eend zie ik daar... en Tonka's............................
|
|
|
|
|
|
|
|