buttonfreak
|
|
« Antwoord #120 Gepost op: Februari 01, 2011, 12:52:49 » |
|
zeker
|
|
|
|
|
|
|
Niels
|
|
« Antwoord #121 Gepost op: Februari 01, 2011, 02:42:11 » |
|
Mooi spul allemaal. Nou hier d'rmee
|
|
|
|
|
|
|
LR110
|
|
« Antwoord #122 Gepost op: Februari 01, 2011, 02:47:45 » |
|
Zitten veel mooie modellen bij. De fiat 500 op pagina 2 trekt wel heel erg op de mitsubishi pajero. zal wel op zijn Frans zijn
|
|
|
|
|
|
|
Christian
|
|
« Antwoord #123 Gepost op: Februari 01, 2011, 03:16:46 » |
|
Zitten veel mooie modellen bij. De fiat 500 op pagina 2 trekt wel heel erg op de mitsubishi pajero. zal wel op zijn Frans zijn Ik zag het ook, dus heb gelijk bij de mitsubishi pajero op pagina 3 gekeken om daar de Fiat te aanschouwen, maar dat bleek toch niet het geval...
|
|
|
|
|
|
|
Egbert2CV
|
|
« Antwoord #124 Gepost op: Februari 01, 2011, 06:43:07 » |
|
Mijn vitrine houdt voor deze TDS Megane Trophy alvast een plaatsje vrij!
Links het origineel, rechts het model... de gelijkenis is treffend.
Een racemodel met een realistische livery, daar kunnen de Hete Wielen en Luciferdoosje nog wat van leren... ...links en rechts verschillend , die Mégane ? :huh:
|
|
|
|
|
|
|
Frans
|
|
« Antwoord #125 Gepost op: Februari 01, 2011, 06:43:43 » |
|
TDS Megane Trophy. Een racemodel met een realistische livery, daar kunnen de Hete Wielen en Luciferdoosje nog wat van leren... Zo dan !!!!! da's een mooie, zeer geslaagd.
|
|
|
|
|
|
|
Christian
|
|
« Antwoord #126 Gepost op: Februari 01, 2011, 06:45:50 » |
|
Mijn vitrine houdt voor deze TDS Megane Trophy alvast een plaatsje vrij! Links het origineel, rechts het model... de gelijkenis is treffend. Een racemodel met een realistische livery, daar kunnen de Hete Wielen en Luciferdoosje nog wat van leren... Het meeste heeft majorette van het origineel "gekopieerd", maar is het nou toeval dat het 1:1: racemodel de (standaard) wieltjes van majorette heeft gecopieerd, of is dat gewoon mazzel?
|
|
|
|
|
|
|
Civictoria
|
|
« Antwoord #127 Gepost op: Februari 01, 2011, 06:46:30 » |
|
wat Dave zegt, daar kan vooral ook Siku wat van leren.....
|
|
|
|
One life, live it!
|
|
|
Xsarian
|
|
« Antwoord #128 Gepost op: Februari 01, 2011, 07:22:45 » |
|
Een racemodel met een realistische livery, daar kunnen de Hete Wielen en Luciferdoosje nog wat van leren...
Dit hebben de dansmariekes weer goed gedaan zeg :shock: En dan nu de verkrijgbaarheid net zo'n boost geven als de kwaliteit...dan is het helemaal top !! Eigenlijk is de Golf V de meest opzienbarende. Immers 3 jaar geleden al aangekondigd en nimmer verschenen. Stond al wel op een plaatje geparkeerd in een plastic garage. Mooi dat deze er toch nog komt.
|
|
|
|
|
|
|
LR110
|
|
« Antwoord #129 Gepost op: Februari 01, 2011, 08:04:52 » |
|
Mijn vitrine houdt voor deze TDS Megane Trophy alvast een plaatsje vrij! Ik moet dringend nog is bij je langskomen Joël, zo'n grote vitrine heb ik nog niet gezien :lol: Mag ik dan ook is rijden :huh: , gaan we naar Zolder :lol:
|
|
|
|
|
|
|
Niels
|
|
« Antwoord #130 Gepost op: Februari 02, 2011, 09:35:32 » |
|
Die Golf had ik nog niet eens gespot jongens. Scherp.
Nogmaals, ik ben uitermate positief over wat ik hier zie! Jammer voor Siku maar ik vrees dat ik daar een streep onder de nieuwe spullen ga zetten.
|
|
|
|
|
|
|
Jaceot
|
|
« Antwoord #131 Gepost op: Februari 02, 2011, 10:16:21 » |
|
Nogmaals, ik ben uitermate positief over wat ik hier zie! Jammer voor Siku maar ik vrees dat ik daar een streep onder de nieuwe spullen ga zetten. Ik ben zo vrolijk :cheer:
|
|
|
|
Greetz Jacco
|
|
|
marcel
|
|
« Antwoord #132 Gepost op: Februari 02, 2011, 10:25:34 » |
|
idd niels als je somige modellen van majorette en siku naast elkaar zet dan verliest siku het absoluut
|
|
|
|
|
|
|
VW_Dutchy
|
|
« Antwoord #133 Gepost op: Februari 02, 2011, 11:47:53 » |
|
Mijn vitrine houdt voor deze TDS Megane Trophy alvast een plaatsje vrij!
Links het origineel, rechts het model... de gelijkenis is treffend.
Een racemodel met een realistische livery, daar kunnen de Hete Wielen en Luciferdoosje nog wat van leren... Het meeste heeft majorette van het origineel "gekopieerd", maar is het nou toeval dat het 1:1: racemodel de (standaard) wieltjes van majorette heeft gecopieerd, of is dat gewoon mazzel? en de rest is hier te zien... http://dev.majorette.com/
|
|
|
|
Leef met plezier en geniet van je hobby door ook anderen een hobby te gunnen
|
|
|
buttonfreak
|
|
« Antwoord #134 Gepost op: Februari 02, 2011, 02:52:29 » |
|
Nogmaals, ik ben uitermate positief over wat ik hier zie! Jammer voor Siku maar ik vrees dat ik daar een streep onder de nieuwe spullen ga zetten. Als de verkrijgbaarheid verbeteren zal, dan zie ik hetzelfde.
|
|
|
|
|
|
|
|