marcel
|
|
« Antwoord #60 Gepost op: September 21, 2010, 02:10:08 » |
|
2 toppers die ik graag in de kast heb staan
|
|
|
|
|
|
|
Niels
|
|
« Antwoord #61 Gepost op: September 21, 2010, 03:22:33 » |
|
Goed nieuws!
|
|
|
|
|
|
|
buttonfreak
|
|
« Antwoord #62 Gepost op: September 21, 2010, 04:21:17 » |
|
Nog een beetje aan de grove kant maar zeker mooi gedetailleerd... Ik vind ze verre van Grof. De C5 lijkt sterk in veel opzichten op de versie van Norev. De Seat lijkt me, aangezien ik er eentje heb, ook best te kloppen. Wat bedoel je met grof?
|
|
|
|
|
|
|
Civictoria
|
|
« Antwoord #63 Gepost op: September 21, 2010, 04:28:37 » |
|
Ik kan Fardango wel volgen... in eerste instantie lijken ze wat "grof" maar laat je ze langer op je inwerken, staan daar gewoon 2 heel goede modelletjes....
ik denk dat het aan de naden van de voordeurtjes ligt... maar daar kan ik mee leven, er kan weer iets open :cheer:
laat maar komen !
|
|
|
|
One life, live it!
|
|
|
leon112233
Lekker bezig
Dutch Diecast Garage
|
|
« Antwoord #64 Gepost op: September 21, 2010, 05:12:18 » |
|
Seat :shock: :faint:
|
|
|
|
|
|
|
VW_Dutchy
|
|
« Antwoord #65 Gepost op: September 21, 2010, 05:47:26 » |
|
Seat :shock: :faint: er is nog hoop voor de "gewone man " <volks>auto.....
|
|
|
|
Leef met plezier en geniet van je hobby door ook anderen een hobby te gunnen
|
|
|
Fardango
|
|
« Antwoord #66 Gepost op: September 22, 2010, 02:27:54 » |
|
Nog een beetje aan de grove kant maar zeker mooi gedetailleerd... Ik vind ze verre van Grof. De C5 lijkt sterk in veel opzichten op de versie van Norev. De Seat lijkt me, aangezien ik er eentje heb, ook best te kloppen. Wat bedoel je met grof? De naden komen wat dik over en natuurlijk werken de opengaande deurtjes daar ook aan mee. Verder zien ze er goed uit hoor...
|
|
|
|
|
|
|
Kroonmodelcars
|
|
« Antwoord #67 Gepost op: September 22, 2010, 02:49:51 » |
|
citroën :shock: :faint:
|
|
|
|
|
|
|
Henri
Autobahnstreifenwagen Fahrer
Administrator
Uber spammer
broem broem
|
|
« Antwoord #68 Gepost op: September 22, 2010, 04:10:50 » |
|
Kanonne, die Seat is super gaaf!!! :shock:
|
|
|
|
|
|
|
Xsarian
|
|
« Antwoord #69 Gepost op: September 22, 2010, 04:33:13 » |
|
De prijs-kwaliteit van de Citroën C5 van Majorette is natuurlijk erg goed. De Norev is beter, maar ook duurder.
De Seat is echt een knaller. Goed uitgevoerd en ik kan zo geen Seat bedenken in 3-inch, die er niet als Fiat was. Guisvals Malaga is volgens mij de enige, en die is al wel aardig oud.
|
|
|
|
|
|
|
Christian
|
|
« Antwoord #70 Gepost op: September 22, 2010, 08:34:57 » |
|
... en ik kan zo geen Seat bedenken in 3-inch, die er niet als Fiat was. Guisvals Malaga is volgens mij de enige, en die is al wel aardig oud. De Seat vind ik ook een zeer goede keuze van Majorette. Toch was er naast de Malaga nog een andere Seat (geen Fiat..) van Guisval... De Ibiza
|
|
|
|
|
|
|
Danny
|
|
« Antwoord #71 Gepost op: September 22, 2010, 09:24:12 » |
|
whooooooooooooooooo allebij graag bij mij in de kast die seat :shock: :shock:
|
|
|
|
|
|
|
Xsarian
|
|
« Antwoord #72 Gepost op: September 23, 2010, 08:37:44 » |
|
... en ik kan zo geen Seat bedenken in 3-inch, die er niet als Fiat was. Guisvals Malaga is volgens mij de enige, en die is al wel aardig oud. De Seat vind ik ook een zeer goede keuze van Majorette. Toch was er naast de Malaga nog een andere Seat (geen Fiat..) van Guisval... De Ibiza Kijk die kende ik niet. Thanks. Maar om eerlijk te zijn. Guisval heeft niet echt hun best gedaan lijkt het, ik zou het er niet uithalen dat dit een Ibiza is.
|
|
|
|
|
|
|
Christian
|
|
« Antwoord #73 Gepost op: September 23, 2010, 08:40:43 » |
|
... en ik kan zo geen Seat bedenken in 3-inch, die er niet als Fiat was. Guisvals Malaga is volgens mij de enige, en die is al wel aardig oud. De Seat vind ik ook een zeer goede keuze van Majorette. Toch was er naast de Malaga nog een andere Seat (geen Fiat..) van Guisval... De Ibiza Kijk die kende ik niet. Thanks. Maar om eerlijk te zijn. Guisval heeft niet echt hun best gedaan lijkt het, ik zou het er niet uithalen dat dit een Ibiza is. Ben ik deels met je eens. De voorkant is niet zo best. Achterkant is toch enigszins duidelijk een Ibiza. En de onderknat van het model is overduidelijk een Ibiza. (((Alle 5 de letters komen namelijk voor))) :roll:
|
|
|
|
|
|
|
buttonfreak
|
|
« Antwoord #74 Gepost op: September 23, 2010, 09:25:20 » |
|
Er is er nog eentje. Ook een Ibiza, dit maal van Mira en zo mogelijk nog moeilijker te herkennen. (vandaar de sticker aan de zijkant)
|
|
|
|
|
|
|
|