Jaceot
|
|
« Antwoord #30 Gepost op: December 28, 2009, 10:04:48 » |
|
Vind het er goed uitzien zo op de foto Rob. Inderdaad effe bij daglicht kijken, anders kun je er misschien nog wel een laagje overheen doen. Zodat het bij de grill allemaal goed wit is. Nu lijkt het er nog een beetje doorheen te schijnen. Maar is opzich helemaal niet erg. Ben benieuwd naar het eindresultaat als hij wel in elkaar zit en hoe de raampjes zijn geworden en het interieur. Keep posting
|
|
|
|
Greetz Jacco
|
|
|
VetteEd
|
|
« Antwoord #31 Gepost op: December 29, 2009, 11:43:06 » |
|
de laklaag ziet er prima strak uit. Om de grille en achterlichten beter gedekt te krijgen, kun je soms beter "onder een hoek" spuiten. Dus de spuitbus niet haaks op het model zetten, maar schuin
|
|
|
|
|
|
|
Riacho
|
|
« Antwoord #32 Gepost op: December 29, 2009, 06:46:02 » |
|
|
|
|
|
We zien wel, daarna kunnen we altijd nog kijken.
|
|
|
|
Civictoria
|
|
« Antwoord #34 Gepost op: December 29, 2009, 07:26:05 » |
|
nou, en dat voor de eerste keer! het is moeilijk om precies juist commentaar te leveren zo vanaf een plaatje, daarvoor moet je hem toch live zien, maar dit ziet er toch al niet verkeerd uit , nietwaar!
En nu hup , naar het volgende model :mrgreen:
|
|
|
|
One life, live it!
|
|
|
marcel
|
|
« Antwoord #35 Gepost op: December 29, 2009, 07:44:55 » |
|
netjes gedaan hoor ziet er weer goed uit...
|
|
|
|
|
|
|
Ronald
Lekker bezig
|
|
« Antwoord #36 Gepost op: December 29, 2009, 08:15:44 » |
|
Heel netjes gedaan voor je eerste restauratie, de eersten zijn toch altijd een groot leer proces lijkt me.
Mooie casting om te restaureren, wat een verschil met eerst zeg.
|
|
|
|
|
|
|
480GT-hunt
Lekker bezig
|
|
« Antwoord #37 Gepost op: December 29, 2009, 08:30:17 » |
|
Mooi gedaan! En dan ook nog eens in de moeilijk te spuiten kleur: wit! Complimenten voor het terug tot leven brengen van deze prachtige Ford.
Om even terug te komen op de tip van de soda: ik gebruik gewone huis, tuin en keuken (zilver)soda!
Groet, Rob
|
|
|
|
|
|
|
Jaceot
|
|
« Antwoord #38 Gepost op: December 29, 2009, 09:41:12 » |
|
Nice Ik wilde net zeggen, wieltjes poetsen, maar dat had je dus al geprobeerd. :roll: Who's next?
|
|
|
|
Greetz Jacco
|
|
|
Riacho
|
|
« Antwoord #39 Gepost op: Februari 18, 2010, 08:31:27 » |
|
Het origineel voor de repaint: De blanke carroserie: De primer versie, na het schoonmaken vallen de details van het model pas goed op. De benzine dop, de scharnieren, de deurklinken, de nummerplaten .... prachtige details: En het eindresultaat. De kleur blauw heb ik gegokt. Bij daglicht valt ie iets donkerder uit dan het origineel, maar zo ziet ie er toch mooi uit :) De luggage ligt ook al klaar, maar nu eerst nog een keer aflakken.
|
|
|
|
|
|
|
Civictoria
|
|
« Antwoord #40 Gepost op: Februari 18, 2010, 08:34:03 » |
|
mooi!
|
|
|
|
One life, live it!
|
|
|
Jaceot
|
|
« Antwoord #41 Gepost op: Februari 18, 2010, 09:14:02 » |
|
Hij is mooi opgeknapt Rob. Wilde eerst vragen wat die trechter op het dak is, maar daar komt de luggage op natuurlijk :doh: Kun je hem weer voor 45euro van de hand doen :mrgreen: (nee dat mag niet hoor)
|
|
|
|
Greetz Jacco
|
|
|
VetteEd
|
|
« Antwoord #42 Gepost op: Februari 18, 2010, 11:32:13 » |
|
ziet er super uit :amen: :amen:
|
|
|
|
|
|
|
Riacho
|
|
« Antwoord #43 Gepost op: Februari 20, 2010, 07:31:44 » |
|
Thanx voor de support, nog even lakken en :doh: :doh: :doh: :doh: :doh: De blanke lak kan niet bij de verf :doh: :doh: :doh: :doh: Had ik eerst even uit moeten proberen, Inmiddels is de verf er alweer af en kan ik opnieuw beginnen. Ik had het notabene bij Jacco al gezien en wist dat het kon gebeuren, nog maar een keer: :doh:
|
|
|
|
|
|
|
Jaceot
|
|
« Antwoord #44 Gepost op: Februari 20, 2010, 07:51:19 » |
|
Ja dat is echt balen he. Dat overkomt je geen 2de keer. Weet er alles van. :doh:
|
|
|
|
Greetz Jacco
|
|
|
|