Civictoria
|
|
« Gepost op: Augustus 20, 2009, 09:58:20 » |
|
Deze gaat wat meer werk kosten... iets wat ik me afgezworen had, maar in hoge uitzondering in opdracht van Danny begonnen met een ombouw naar cabrio met deze als donor... in delen, hij ligt nu te weken in de thinner... deze foto kreeg ik mee als voorbeeld.... Greetz!
|
|
|
|
One life, live it!
|
|
|
Wiebren
|
|
« Antwoord #1 Gepost op: Augustus 20, 2009, 10:15:47 » |
|
in delen, hij ligt nu te weken in de thinner. Deze foto kreeg ik mee als voorbeeld.... Greetz! Volgens mij kan je hem dan beter in de Pokon leggen als hij zo groot moet worden... Beetje info en fotoos: http://www.blikwerk.nl/index.php?Page=cabrio
|
|
|
|
|
|
|
Civictoria
|
|
« Antwoord #2 Gepost op: Augustus 20, 2009, 10:33:57 » |
|
hahaha wijsneus!
thanks voor de link en info!
|
|
|
|
One life, live it!
|
|
|
Jaceot
|
|
« Antwoord #3 Gepost op: Augustus 20, 2009, 11:38:47 » |
|
Ben heel erg benieuwd hoe het gaat worden. Die deuren zijn lastig lijkt me :roll:
Maar heb er alle vertrouwen in hoor :mrgreen:
|
|
|
|
Greetz Jacco
|
|
|
Civictoria
|
|
« Antwoord #4 Gepost op: Augustus 20, 2009, 11:45:53 » |
|
Ja idd, niet zozeer het verlengen van de deuren, want daar begin ik toch niet aan, maar wel het feit dat als ik het dak eraf haal , de gehele stevigheid wegvalt van de body..... gelukkig zijn de "dorpels " redelijk dik... We zullen wel zien waar het eindigt, hopelijk bij een leuk model waar Danny tevreden mee is
|
|
|
|
One life, live it!
|
|
|
marcel
|
|
« Antwoord #5 Gepost op: Augustus 21, 2009, 07:40:36 » |
|
ben zeer benieuwd hoe dit gaat worden
|
|
|
|
|
|
|
VW_Dutchy
|
|
« Antwoord #6 Gepost op: Augustus 21, 2009, 08:28:20 » |
|
ben zeer benieuwd hoe dit gaat worden wie niet zet 'm op kerel zulke uitdagingen brengen deze hobby naar extra nivo's groet Henk
|
|
|
|
Leef met plezier en geniet van je hobby door ook anderen een hobby te gunnen
|
|
|
Xsarian
|
|
« Antwoord #7 Gepost op: Augustus 21, 2009, 02:28:58 » |
|
Oef...flinke uitdaging. Maar gezien je eerdere staaltjes, moet dit jou ook wel lukken. Denk wel dat je concessies moet doen aan de werkelijkheid. Immers in 1 op 1 zijn alleen de voorschermen en de motorkap gelijk. De rest is ander plaatwerk. Succes en net als de rest......een beetje doorwerken kan niet wachten op het resultaat.
|
|
|
|
|
|
|
Civictoria
|
|
« Antwoord #8 Gepost op: Augustus 21, 2009, 05:48:43 » |
|
Denk wel dat je concessies moet doen aan de werkelijkheid. Immers in 1 op 1 zijn alleen de voorschermen en de motorkap gelijk. De rest is ander plaatwerk.
ja dat had ik danny ook al gezegd, maar dat was geen probleem, We gaan ons best doen :mrgreen:
|
|
|
|
One life, live it!
|
|
|
Martyn
|
|
« Antwoord #9 Gepost op: Augustus 21, 2009, 07:08:01 » |
|
Hey Elwin, Leuk project, heb ook nog een noodgedwongen cabrio; Een oude plastic Lego met afgebroken dak. De zuilen heb ik al vlak geschuurd, maar er zit geen interieur in en om dit helemaal vanuit niks op te bouwen is nogal een klus (die ik graag nog even uitstel :roll: ). Pas wel op met de A-zuilen van de Siku DS, heb er zelf 3 in slechtere staat en de raamstijlen zijn vooraan overal gebarsten aan de onderzijde. Zodra je het dak gaat zagen barsten ze bij jou wellicht ook... :cry: Kun je niet beter een nieuwe Matchbox DS gebruiken: hier is het al vaker mee gedaan. Veel succes. grt, Martijn
|
|
|
|
Op zoek naar; Volkswagens en Micro Machines. Verzameling 3-inch; Impy - LoneStar, Siku V en 1000-serie, Schuco 1:66 Meetings; Sevenum 4x/jaar, Maasmechelen of Hoogstraten 1x/jaar
|
|
|
Civictoria
|
|
« Antwoord #10 Gepost op: Augustus 21, 2009, 09:20:11 » |
|
Hee Martijn, ja we zullen voorzichtig te werk moeten gaan.... maar mochten ze afbreken, dan fix ik dat wel weer....Nogmaals, ik doe dit in opdracht van danny en het is ook zijn donor DS... daarom moet ik er ook aan werken als ik er zin in heb, dan een muziekje erbij en een jagermeister of Martini en dan lukt dat wel... overigens, de foto's bij de door jou geplaatste link, daar zie je bij een aantal modellen detaillering dat ik denk " had dat nou niet gedaan" of het moet perfect zijn, en daarom doe ik dat dan liever niet. Ken mezelf , daar ben ik te zeer een muggezifter voor sommge lijken wel uit wax of zo gemaakt :huh: greetz!
|
|
|
|
One life, live it!
|
|
|
Civictoria
|
|
« Antwoord #11 Gepost op: Augustus 22, 2009, 09:41:41 » |
|
vandaag ook nog wat aan deze gedaan... lak eraf, gelukkig zijn de A-stijlen in perfecte conditie en om dat zo te houden , even body en chassis fixeren, en we kunnen verder, B-stijlen eruit en al afgewerkt en de lijntjes van achterdeuren 1ste keer geplamuurd... Greetz!
|
|
|
|
One life, live it!
|
|
|
marcel
|
|
« Antwoord #12 Gepost op: Augustus 23, 2009, 09:52:23 » |
|
slim dat tape er om heen...
|
|
|
|
|
|
|
Civictoria
|
|
« Antwoord #13 Gepost op: Augustus 24, 2009, 09:36:15 » |
|
de ds zijn, eh , haar flanken beginnen strak te worden.... greetz!
|
|
|
|
One life, live it!
|
|
|
VetteEd
|
|
« Antwoord #14 Gepost op: Augustus 25, 2009, 11:06:14 » |
|
Ik snap, waarom je eventjes aarzelde om hieraan te beginnen, wordt wel een masterpiece :amen:
|
|
|
|
|
|
|
|