Civictoria
|
|
« Gepost op: Augustus 20, 2009, 09:52:20 » |
|
ben weer met een paar repaints bezig, en wil alvast het topic starten , vind ik makkelijker om foto's bij te zetten ben dus met deze bezig, morgen zal ie klaar zijn... greetz!
|
|
|
|
One life, live it!
|
|
|
VetteEd
|
|
« Antwoord #1 Gepost op: Augustus 20, 2009, 10:20:23 » |
|
Ik ben weer benieuwd. Je moet wel van goede huize komen, wil je deze nog kunnen verbeteren :? :? Zelf heb ik ook nog het e.e.a. onderhanden, maar eerst "even de administratie en fotografie bijwerken van de nieuwe aanwinsten.
|
|
|
|
|
|
|
Civictoria
|
|
« Antwoord #2 Gepost op: Augustus 20, 2009, 10:38:47 » |
|
:mrgreen: deze gele vond ik eerst afschuwelijk, maar toen ie hier een tijdje lag( gekocht voor sergoids) heb ik er nog 2 aangeschaft want ik had het licht gezien :mrgreen: Als ik al de juiste wielen had gehad , had je hem vanavond al gezien, heb er wel, maar zijn eigenlijk niet diegene die ik wil, dus morgen ff op jacht enne, ben weer benieuwd naar de jouwe edwin Greetz!
|
|
|
|
One life, live it!
|
|
|
theo Grazy Taxi Limo's
Gast
|
|
« Antwoord #3 Gepost op: Augustus 20, 2009, 10:48:12 » |
|
:mrgreen: deze gele vond ik eerst afschuwelijk, maar toen ie hier een tijdje lag( gekocht voor sergoids) heb ik er nog 2 aangeschaft want ik had het licht gezien :mrgreen: Als ik al de juiste wielen had gehad , had je hem vanavond al gezien, heb er wel, maar zijn eigenlijk niet diegene die ik wil, dus morgen ff op jacht enne, ben weer benieuwd naar de jouwe edwin Greetz! :idea: want ik had het licht gezien :idea:
|
|
|
|
|
|
|
Civictoria
|
|
« Antwoord #4 Gepost op: Augustus 21, 2009, 06:08:39 » |
|
|
|
|
|
One life, live it!
|
|
|
Rene
Gast
|
|
« Antwoord #5 Gepost op: Augustus 21, 2009, 06:26:47 » |
|
wouw :shock:
|
|
|
|
|
|
|
theo Grazy Taxi Limo's
Gast
|
|
« Antwoord #6 Gepost op: Augustus 21, 2009, 06:54:56 » |
|
:faint: great :faint:
|
|
|
|
|
|
|
Martyn
|
|
« Antwoord #7 Gepost op: Augustus 21, 2009, 07:23:37 » |
|
Inderdaad, in de goede kleur gespoten, en zonder graphics zie je pas dat de HW's casting gelijk is aan Eleanor. Goed gezien, en omgezet. Dus voor €2,- en wat grijze verf ben je al klaar. Geen bodykit nodig
|
|
|
|
Op zoek naar; Volkswagens en Micro Machines. Verzameling 3-inch; Impy - LoneStar, Siku V en 1000-serie, Schuco 1:66 Meetings; Sevenum 4x/jaar, Maasmechelen of Hoogstraten 1x/jaar
|
|
|
Civictoria
|
|
« Antwoord #8 Gepost op: Augustus 21, 2009, 09:09:57 » |
|
:mrgreen:
kijk ook hier weer, nee eigenlijk vooral hier ,zie je goed dat de details in de casting zitten. Bij die gele vallen die helemaal weg helaas. Op zich vind ik die ( na een gewenningsperiode) ook niet verkeerd, maar enkel een andere kleur doet al wonderen...
Heb alleen speciaal een Hotwheels vandaag gekocht voor de velgen ( was een corvette zl1 1969, was qua breedte de enige juiste) want deze velgen vind ik waanzinnig gaaf. Had er eerst andere onder, maar net niet "af" zeg maar.
En weet je, ik heb dan zo'n ding in m'n handen, en kan dan helemaal wegdromen, dat is eigenlijk nog het mooiste eraan, ik hoop dat ik dat bij het tonen van dit ook bij jullie teweegbreng... amen :mrgreen:
Greetz!
|
|
|
|
One life, live it!
|
|
|
Bas
|
|
« Antwoord #9 Gepost op: Augustus 22, 2009, 05:44:09 » |
|
ik vind dat je het weer prachtig gedaan hebt :faint:
|
|
|
|
|
|
|
cor
|
|
« Antwoord #10 Gepost op: Augustus 22, 2009, 06:37:28 » |
|
super man, heel mooi.
|
|
|
|
Loves Corvettes but other models are also nice
|
|
|
Fardango
|
|
« Antwoord #11 Gepost op: Augustus 22, 2009, 07:04:05 » |
|
ja, hij ziet er erg cool uit :faint:
|
|
|
|
|
|
|
Scoobie
|
|
« Antwoord #12 Gepost op: Augustus 22, 2009, 09:58:55 » |
|
Vakwerk
|
|
|
|
|
|
|
VetteEd
|
|
« Antwoord #13 Gepost op: Augustus 24, 2009, 10:52:48 » |
|
superkleur, erg mooi geworden. Het ontchromen van de grille is dik OK.
Ik zou, denk ik, de originele wielen eronder hebben laten zitten, maar............ :amen: :amen: :amen:
|
|
|
|
|
|
|
Civictoria
|
|
« Antwoord #14 Gepost op: Augustus 24, 2009, 09:25:22 » |
|
superkleur, erg mooi geworden. Het ontchromen van de grille is dik OK.
Ik zou, denk ik, de originele wielen eronder hebben laten zitten, maar............ :amen: :amen: :amen: Thanks weer allemaal, @ Edwin, ja de grille wou ik meer aluminium-achtig laten uitzien, je ziet dat wel vaker bij die jaren 60 nascars, dat het net lijkt of ze het chroom afgebeten hebben. Daarom ook weer van die "lightcovers" zeg maar op de verstralers :mrgreen: de wielen heb ik om getwijfeld, had er ook nog die multispaaks onder gezet, maar toch maar voor deze gekozen :mrgreen: Ik had de zwarte te zeer nodig voor een andere "repaint" :mrgreen: Greetz!
|
|
|
|
One life, live it!
|
|
|
|