Civictoria
|
|
« Gepost op: Juni 28, 2009, 07:56:54 » |
|
Dit was onze trouwauto, een Buick Wildcat.... ( overigens geen Amerikaan :lol: , hij is in België destijds gebouwd, hij heeft om die reden ook geen miles aanduiding ) en ben ik er pas achter gekomen dat Siku dit modelletje had.... Via Joël een complete gekregen, en die gaan we restaureren. Ik maak er geen cabrio van, want de A-stijlen zijn me te fragiel. na het afbijten van enkele lagen verf kwam een goede carrosserie tevoorschijn op de achterklep na...iets van corrosie erop... maar nu had ik al eerder via Michael 2 donorauto's, dus dat komt helemaal goed, je ziet hier zijn de A-stijlen al door, en ook de goede heeft ze al krom.... stay tuned!
|
|
|
|
One life, live it!
|
|
|
LT-4
|
|
« Antwoord #1 Gepost op: Juni 28, 2009, 08:09:43 » |
|
Ben benieuwd Wil ook nog eens zo'n Wildcat aanschaffen. (De Siku versie he ) Had 'm vroeger ook en mis 'm een beetje :lol:
|
|
|
|
|
|
|
Civictoria
|
|
« Antwoord #2 Gepost op: Juni 28, 2009, 08:14:08 » |
|
heb zo nu en dan eens gekeken, maar ze zijn ( naar mijn maatstaven dan) behoorlijk aan de prijs....
|
|
|
|
One life, live it!
|
|
|
LT-4
|
|
« Antwoord #3 Gepost op: Juni 28, 2009, 08:53:47 » |
|
heb zo nu en dan eens gekeken, maar ze zijn ( naar mijn maatstaven dan) behoorlijk aan de prijs.... Dat was mij ook al opgevallen, maar het heeft geen haast, dus we wachten rustig af
|
|
|
|
|
|
|
Civictoria
|
|
« Antwoord #4 Gepost op: Juni 28, 2009, 09:08:14 » |
|
was ik ook al mee bezig :mrgreen:
|
|
|
|
One life, live it!
|
|
|
Fardango
|
|
« Antwoord #5 Gepost op: Juni 29, 2009, 09:50:10 » |
|
oooh deze wordt gaaf! hm... mijn trouwauto wordt lastiger, een Volvo Amazon 123GT :?
|
|
|
|
|
|
|
marcel
|
|
« Antwoord #6 Gepost op: Juni 29, 2009, 01:37:41 » |
|
dit gaat weer een heel mooi project worden....
|
|
|
|
|
|
|
LT-4
|
|
« Antwoord #7 Gepost op: Juni 29, 2009, 03:55:22 » |
|
oooh deze wordt gaaf! hm... mijn trouwauto wordt lastiger, een Volvo Amazon 123GT :? Tja, dan had je in een makkelijkere auto moeten trouwen :lol:
|
|
|
|
|
|
|
Fardango
|
|
« Antwoord #8 Gepost op: Juni 29, 2009, 08:12:40 » |
|
oooh deze wordt gaaf! hm... mijn trouwauto wordt lastiger, een Volvo Amazon 123GT :? Tja, dan had je in een makkelijkere auto moeten trouwen :lol: je doelt toch niet op een Corvette he? :dare:
|
|
|
|
|
|
|
LT-4
|
|
« Antwoord #9 Gepost op: Juni 29, 2009, 08:14:46 » |
|
oooh deze wordt gaaf! hm... mijn trouwauto wordt lastiger, een Volvo Amazon 123GT :? Tja, dan had je in een makkelijkere auto moeten trouwen :lol: je doelt toch niet op een Corvette he? :dare: Nee hoor, ik zou niet durven :o :lol:
|
|
|
|
|
|
|
Ronald
Lekker bezig
|
|
« Antwoord #10 Gepost op: Juni 29, 2009, 08:17:49 » |
|
Die oude siku's zijn toch rete gaaf hoor, mooi om te zien dat deze een tweede leven tegemoet gaat.
|
|
|
|
|
|
|
Martyn
|
|
« Antwoord #11 Gepost op: Juli 01, 2009, 06:40:42 » |
|
Hallo Elwin,
Mooi dat je de Wildcat opknapt. Is echt een groot uitgevallen model, bijna te groot voor 3-Inch. Lijkt me mooi om een setje Hotwheels velgen eronder te zetten, of hou je de orginele (sturende) wieldop velgen aan?
Heb zelf zo'n model in nog slechtere toestand dan die van Michael; Mist een deur en geen raamstijlen :?, Dus als je onderdelen overhoudt/ nodig hebt hoor ik het graag. Ben ook zeer benieuwd naar de kleur.
grt, Martijn
|
|
|
|
Op zoek naar; Volkswagens en Micro Machines. Verzameling 3-inch; Impy - LoneStar, Siku V en 1000-serie, Schuco 1:66 Meetings; Sevenum 4x/jaar, Maasmechelen of Hoogstraten 1x/jaar
|
|
|
Civictoria
|
|
« Antwoord #12 Gepost op: Juli 01, 2009, 09:41:08 » |
|
Hee hallo! ja het is een slagschip, maar dat is ie in het echt ook he? Nou , deze wil ik graag zo origineel mogelijk houden, althans, ik laat me leiden door de foto's van "onze" trouwauto, want daar is het me uiteindelijk om te doen... Dus ook de kleur mag dan geen verrassing meer zijn :lol: .alleen maak ik er dus geen cabrio van , vanwege die ( blijkbaar vaker voorkomende) slappe A-stijlen.... Maar zou ik er nog een aantal hebben, dan is eentje heavy aanpakken zeker te doen! overigens, wat onderdelen betreft, prima, komt in orde!
|
|
|
|
One life, live it!
|
|
|
Civictoria
|
|
« Antwoord #13 Gepost op: Juli 04, 2009, 10:28:44 » |
|
vandaag ook aan deze even gewerkt... bij nader inzien bleek de rechterdeur ook slecht, dus ook daar even een donor gebruiken... body is nu helemaal kaal, we kunnen gaan primeren....
|
|
|
|
One life, live it!
|
|
|
Civictoria
|
|
« Antwoord #14 Gepost op: Oktober 25, 2009, 11:21:26 » |
|
ook deze weer opgepakt, hier de bruikbare onderdelen van 3 donors, en ga hem lichtjes aanpassen, de originele wielen waren namelijk allemaal te ver heen... dus..... wilde wel eerst het stuurmechanisme behouden, maar dat gaat alleen maar lukken met smalle wieltjes, dus ook dat gaat sneuvelen, maar ach, een yank gaat toch alleen maar hard rechtdoor :mrgreen: Greetz!
|
|
|
|
One life, live it!
|
|
|
|