Nou, zoals al ik al aangaf in het topic over "johnny Lightning", heb ik daar niet echt zoveel mee omdat ze me gewoon te goed zijn, anders gezegd , het speelgoedachtige is eraf.... anders gezegd, daarom vind ik Hotwheels bijvoorbeeld vele malen leuker, ze zijn wel gedetailleerd , maar wel nog speelgoed...
waarom dit verhaal? Omdat ik dit dus ook doe met de 3 inch modellen. Wil ik super realistisch, maak ik wel een tamiya kit....
In mijn ogen is deze Honda Civic dan ook een perfect voorbeeld van wat ik bedoel... De originele casting is ook gewoon 1 kleur, etc etc...
ok, dat gezegd hebbende, hier de foto's dan....
dit is zoals ie op de sema show stond...
met de flits erbij zie je "diepte " in de lak pas, heb nog 2 extra lagen blanke lak gebruikt voor extra "shine"
Ik hoop dat een beetje duidelijk is wat m'n "streven" is en waarom ik dus met deze heel tevreden ben.... Door het weghalen van de te overdreven spoiler en chromen interieur, iets normaler maken, maar gek en simpel genoeg om hem niet te "high end' te maken....Of laat ik zo zeggen, zo moest Hotwheels hem uitbrengen :mrgreen:
Greetz!