3 Inch Forum
November 01, 2024, 07:31:47 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Opgericht 07-09-2007!

Startpagina   Help Zoek Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Hotwheels Hot Rod "midnight otto"  (gelezen 9734 keer)
0 geregistreerde leden en 3 gasten bekijken dit topic.
Civictoria
Global Moderator
Officieel 3 Inch o.h.

« Gepost op: Januari 03, 2009, 02:18:31 »

Hallo!!

De eerste voor het nieuwe jaar!  

deze was het uitgangspunt,

Ik vind het gaaf Hotrodje, deze komt uit een serie die geinspireerd is op de schilderingen van gevechtsvliegtuigen uit WOII

Dit heb ik ervan gemaakt...

Wat heb ik gedaan? Nou de body van alle bramen ontdaan en zo goed mogelijk gladjes gemaakt, verder andere wieltjes, voor het bumpertje verwijderd en het hele onderstel gepolijst met een koperborstel en afgewerkt met blanke lak, zodat het niet door huidvetten etc aangetast of dof wordt.

Ik noem hem... Sunrise in Rio... waarom?? Het is namelijk de naam van de Honda lakkleur ( R63 rio red) die ik gebruikt heb en doet me denken aan de kleur van de opkomende zon. En dat dan een beetje combineren thumbsup

Jullie merken wel, ik leef me er helemaal in :mrgreen:

Greetz!

One life, live it!
Ronald
Lekker bezig
**

« Antwoord #1 Gepost op: Maart 08, 2009, 03:22:29 »

Raar dat hier niemand op reageert.Wat een super geslaagde repaint, vele malen beter dan het originele model.Hoe maak je het onderstel weer vast dan.
cor
Goeroe
Uber spammer

« Antwoord #2 Gepost op: Maart 08, 2009, 04:10:08 »

Nou ik had al eerder gezegd, dat Elwin bij hotwheels moet gaan werken, zo mooi maakt hij ze in  mijn ogen, toppie

Loves Corvettes but other models are also nice
VetteEd
Global Moderator
Forum Freak

« Antwoord #3 Gepost op: Maart 08, 2009, 06:38:53 »

glasses9  glasses9 NICE and TIGHT glasses9  glasses9
Civictoria
Global Moderator
Officieel 3 Inch o.h.

« Antwoord #4 Gepost op: Maart 08, 2009, 10:48:25 »

Citaat van: "Exile"
Raar dat hier niemand op reageert.Wat een super geslaagde repaint, vele malen beter dan het originele model.Hoe maak je het onderstel weer vast dan.

Nu zit ik hier echt te blozen  :oops:  

Ach wellicht zijn hotrods hier niet zo geliefd, en dan ook nog eens van Hotwheels, stel je voor zeg  :mrgreen:

Anyway, het onderstel klikte weer netjes vast,is een kwestie van juist genoeg wegboren, zodat je hem moet open "wippen" en dan klik je het ook weer net over een randje van de weggeboorde rivet dicht. Of ik gebruik fatsoenlijke secondenlijm...drupje op de rivet en dan samenvoegen....

Greetz!

One life, live it!
Ronald
Lekker bezig
**

« Antwoord #5 Gepost op: Maart 09, 2009, 03:21:40 »

Bedankt voor de uitleg, dat doe je erg netjes.Je hebt wel oog voor de kleine details.

Hot wheels brengt redelijk wat leuke modelletjes uit, alleen jammer dat ze altijd weer zo volgeplakt zitten met rare afbeeldingen.Ik vind die Midnight otto een van de mooiere modellen van hot wheels, maar vaak knap ik af op de lelijke tampos die erop zitten zoals op de grijze.

Hot rods en muscle cars zijn wel mijn ding hoor, ik zou die Otto wel eens in het matzwart willen zien.Staat wel mooi bij de zwarte wielen en onderstel, en dan nog wat vlammen erop.
Civictoria
Global Moderator
Officieel 3 Inch o.h.

« Antwoord #6 Gepost op: Maart 09, 2009, 08:41:31 »

ja,qua variaties kun je het zo gek maken als je maar wilt he, of fantasie hebt...  thumbsup Ik zelf heb ook wel een zwak voor muscle cars...en sommige hotrodjes van Hotwheels zijn gewoon super.

Op zich vond ik het origineel ook niet mis, moet ik zeggen.Soms zijn de opdrukken wel idd lelijk, maar ach, met een beetje geduld en thinner heb je ze zo weg  thumbsup

heb sinds kort eindelijk fatsoenlijke matzwarteverf, kunnen we weer eens gaan stoeien thumbsup

One life, live it!
Ronald
Lekker bezig
**

« Antwoord #7 Gepost op: Maart 10, 2009, 03:43:14 »

Cool ik ben benieuwd wat het gaat worden, ik heb wel een zwak voor zwarte auto's :p Misschien dat ik zelf ooit ook eens wat ga knutselen, je moet je creativiteit toch ergens in kwijt.Ik weet er alleen geen drol vanaf, maar ik denk dat ik de meeste antwoorden hier wel vind met wat zoek en speurwerk.

Eerder waren het voor mij altijd die bouwdozen van Tamiya, dure hobby waar ik na een korte periode mee gestopt ben.Pleurt dat ding me eens een keer van de kast kon je hem gelijk weggooien, helemaal niks voor mij dat gepriegel.
Civictoria
Global Moderator
Officieel 3 Inch o.h.

« Antwoord #8 Gepost op: Maart 10, 2009, 08:55:38 »

Ja, dat is inderdaad erg fragiel allemaal, maar je leert het model dan wel van binnen en buiten kennen door alle details en het is een machtig gevoel eens die klaar zijn.....

Koop gewoon eens wat 3 inch slopers , en oefen dan eens .... een spuitbus heb je voor een euro of 7, wat kranten of doeken, beetje juiste weer afwachten en oefenen maar.

en vragen mag altijd natuurlijk!

One life, live it!
Ronald
Lekker bezig
**

« Antwoord #9 Gepost op: Maart 10, 2009, 11:16:33 »

Slopers hoef ik niet te kopen ik heb er hier wel een paar honderd liggen ofzo :p

Ik denk dat ik maar simpel begin met oefenen met openboren, moet ik alleen nog zo'n dremel hebben.Een klopboormachine gaat een beetje moeilijk :P
Duckie84
Spammert

« Antwoord #10 Gepost op: Maart 10, 2009, 11:22:37 »

Heel mooi Elwin.
Ik noem hem bloody hell glasses9

VW_Dutchy
Uber spammer

one only lives once, enjoy it

« Antwoord #11 Gepost op: Maart 10, 2009, 11:26:20 »

Elwin

deze is gewoon TOP
veel meer uitstraling en karakter
Henk

Leef met plezier en geniet van je hobby
door ook anderen een hobby te gunnen
Civictoria
Global Moderator
Officieel 3 Inch o.h.

« Antwoord #12 Gepost op: Maart 10, 2009, 11:40:13 »

thanks heren! vind de waardering echt plezierig.

One life, live it!
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: