Fardango
|
|
« Antwoord #45 Gepost op: Augustus 09, 2009, 08:46:25 » |
|
idd een vreemde... ben ook niet zo gecharmeerd van verschillende wielen
|
|
|
|
|
|
|
Ronald
Lekker bezig
|
|
« Antwoord #46 Gepost op: Augustus 09, 2009, 12:14:57 » |
|
deze heeft denk ik de verkeerde voorwielen... Wat een toeval... daar sprak Emiel me ook al over aan. Is geen error maar de reguliere variant, wat de toegevoegde waarde van twee verschillende kleuren wielen is snap ik ook niet... Misschien wel om mensen te misleiden, dat ze het gaan kopen omdat ze denken dat ze met een error te maken hebben. Is wel eens eerder voorgekomen, ik heb het ook eens gezien met een mustang die in een 5 pack zat. Die had ook verschillende wielen, en ook ontstond dezelfde discussie. Bleek dus ook geen error te zijn want ze hadden het allemaal.
|
|
|
|
|
|
|
Civictoria
|
|
« Antwoord #47 Gepost op: Augustus 11, 2009, 08:30:56 » |
|
kwam gisteren nog een ...... goh hoe heet dat ding ook al weer, geloof grand national of zoiets, tegen, een usa car iig, met compleet ontbrekend flipfront.....
|
|
|
|
One life, live it!
|
|
|
buttonfreak
|
|
« Antwoord #48 Gepost op: Augustus 11, 2009, 09:01:06 » |
|
kwam gisteren nog een ...... goh hoe heet dat ding ook al weer, geloof grand national of zoiets, tegen, een usa car iig, met compleet ontbrekend flipfront..... de Buick, ja
|
|
|
|
|
|
|
Jaceot
|
|
« Antwoord #49 Gepost op: Augustus 11, 2009, 09:02:37 » |
|
ik stel voor dat we de productie maar weer eens gaan verplaatsen...Vietnam ofzo. :idea:
|
|
|
|
Greetz Jacco
|
|
|
|
Fardango
|
|
« Antwoord #51 Gepost op: Augustus 11, 2009, 10:22:24 » |
|
Die is weinig Jet Threat meer
|
|
|
|
|
|
|
Jaceot
|
|
« Antwoord #52 Gepost op: Augustus 11, 2009, 10:42:25 » |
|
ik stel voor dat we de productie maar weer eens gaan verplaatsen...Vietnam ofzo. :idea: die is gek?.......Naar de nederland Natuurlijk..zitten we dichter bij het vuur Dan worden ze denk ik te duur. :roll:
|
|
|
|
Greetz Jacco
|
|
|
buttonfreak
|
|
« Antwoord #53 Gepost op: Augustus 12, 2009, 09:31:33 » |
|
ik stel voor dat we de productie maar weer eens gaan verplaatsen...Vietnam ofzo. :idea: die is gek?.......Naar de nederland Natuurlijk..zitten we dichter bij het vuur Dan worden ze denk ik te duur. :roll: of zoals vroeger, in Spanje (Artec)
|
|
|
|
|
|
|
Toejoe68
|
|
« Antwoord #54 Gepost op: Augustus 12, 2009, 09:59:06 » |
|
ik stel voor dat we de productie maar weer eens gaan verplaatsen...Vietnam ofzo. :idea: die is gek?.......Naar de nederland Natuurlijk..zitten we dichter bij het vuur Dan worden ze denk ik te duur. :roll: idd niet aan gedacht :? :oops:
|
|
|
|
|
|
|
|
johnnijhuis
Matchbox Ambassador
Lekker bezig
|
|
« Antwoord #56 Gepost op: Augustus 22, 2009, 12:03:00 » |
|
Ik kwam dit setje tegen in mijn doos met Rally Vettes 8)
Wat is hier mee?
|
|
|
|
|
|
|
57Chevy
|
|
« Antwoord #57 Gepost op: Augustus 22, 2009, 12:05:49 » |
|
hoi John,
twee soorten velgen :) :)
|
|
|
|
I've got the Bel Air Fever - There's no cure
|
|
|
Toejoe68
|
|
« Antwoord #58 Gepost op: Augustus 22, 2009, 12:34:48 » |
|
hoi John,
twee soorten velgen :) :) zitten idd omgedraaid
|
|
|
|
|
|
|
johnnijhuis
Matchbox Ambassador
Lekker bezig
|
|
« Antwoord #59 Gepost op: Augustus 22, 2009, 01:07:00 » |
|
hoi John,
twee soorten velgen :) :) Niet gezien. Maar ja volgens mij ben jij dan ook de velg expert........die Blokkertjes hadden dat ook al zoals je opmerkte. Groeten thuis!
|
|
|
|
|
|
|
|