Dries
|
|
« Antwoord #75 Gepost op: Februari 10, 2015, 01:10:34 » |
|
Even een kleine kick geven! ;D
Holy grail voor mij is een Renault 17 van Norev en een VW LT van Schuco.
Van de R17 heb ik in korte tijd zelfs variaties gevonden. Maar er is wel één wens bijgekomen. Nooit eerder gezien en ik weet niet of het origineel is. Toevallig vandaag gelezen dat dit een display is voor de Amerikaanse markt! Nu nog vinden..
|
|
|
|
|
|
|
Xsarian
|
|
« Antwoord #76 Gepost op: Februari 10, 2015, 07:35:00 » |
|
Een heel gave display.
Maar ergens lijkt het mij erg sterk dat ze de Duitse tekst in de VS voeren. Misschien OOK in de VS?
|
|
|
|
|
|
|
Dries
|
|
« Antwoord #77 Gepost op: Februari 10, 2015, 09:39:40 » |
|
Een heel gave display.
Maar ergens lijkt het mij erg sterk dat ze de Duitse tekst in de VS voeren. Misschien OOK in de VS?
Is niet logisch nee. Verklaring kwam van een Duitse verzamelaar. Foto is van Vectis van een aantal jaar geleden (2006), toen voor 220 pond verkocht.
|
|
|
|
|
|
|
theo Grazy Taxi Limos
Gast
|
|
« Antwoord #78 Gepost op: Februari 10, 2015, 10:42:53 » |
|
Een heel gave display.
Is niet logisch nee. Verklaring kwam van een Duitse verzamelaar. Foto is van Vectis van een aantal jaar geleden (2006), toen voor 220 pond verkocht. Zou je deze niet zelf kunnen maken ?
|
|
|
|
|
|
|
Dries
|
|
« Antwoord #79 Gepost op: Februari 11, 2015, 03:36:24 » |
|
Ja hoor, Lexan-plaatje met bevestigingsplaatjes of boutjes en de Schuco plaat afdrukken. Maar dan is het niet origineel...
|
|
|
|
|
|
|
Kroonmodelcars
|
|
« Antwoord #80 Gepost op: Maart 04, 2015, 07:54:56 » |
|
Dankzij Dries heb ik mijn Holygrail gevonden! De Norev citroën DS uit de mini-jet serie! Ik heb nu eigenlijk nog 2 holygrails, alleen deze zijn niet echt 3 inch, dit zijn de Dinky Toys presidentiële Citroën SM en de Dinky toys Citroën HY in Philips uitvoering :) Maarja, die prijzen rijzen de pan uit en zijn helaas ver buiten mijn budget, maarja, je moet wat te dromen houden he :)
|
|
|
|
|
|
|
Danny
|
|
« Antwoord #81 Gepost op: Juni 17, 2015, 08:50:24 » |
|
via de bay en houten 2 holy grails van de lijst af
siku v audi 100 notzartz siku v porsche 911 rijkspolitie
|
|
|
|
|
|
|
mazdaman
|
|
« Antwoord #82 Gepost op: Augustus 16, 2015, 04:52:03 » |
|
Bestaat er hier al een schaalmodelletje van?
|
|
|
|
Zoek Mazda Schaalmodelletjes
|
|
|
|
mazdaman
|
|
« Antwoord #84 Gepost op: Augustus 17, 2015, 06:54:23 » |
|
Eh, buiten het schaalverschil tussen 1/43 & 3inch, isser ook nog het verschil in wagen, Deze noemen ze Cygnet oftewel Baby-Swan (is elektrisch - 1920), is een stuk kleiner als de grote (Brooke Swan Car - 1910 - vooraan op de afbeelding) en heeft vooraan wel drie zwanenkoppen is dus bijna een zwanenmeer vol... toch bedankt!
|
|
« Laatste verandering: Augustus 17, 2015, 07:05:30 door mazdaman »
|
|
|
|
|
theo Grazy Taxi Limos
Gast
|
|
« Antwoord #85 Gepost op: Augustus 17, 2015, 09:17:00 » |
|
Eh, buiten het schaalverschil tussen 1/43 & 3inch, isser ook nog het verschil in wagen, Deze noemen ze Cygnet oftewel Baby-Swan (is elektrisch - 1920), is een stuk kleiner als de grote (Brooke Swan Car - 1910 - vooraan op de afbeelding) en heeft vooraan wel drie zwanenkoppen is dus bijna een zwanenmeer vol... toch bedankt! Wel zo makkelijk om dan er bij tezetten dat het om de baby-swan ga
|
|
|
|
|
|
|
mazdaman
|
|
« Antwoord #86 Gepost op: Augustus 17, 2015, 09:26:17 » |
|
't is anders redelijk simpel Baby-swan heeft 1hoofdhoofd en twee bij-zwanenhoofden , Moe Zwaan heeft 1 Hoofd-hoofd van een zwaan dus + 2 HondenHoofden, eh, indische hondenkoppen vermoedelijk...
|
|
|
|
|
|
|
CitroBart
|
|
« Antwoord #87 Gepost op: September 27, 2015, 01:59:29 » |
|
In 1:43 is mijn holy grail de Mercedes Expo 58 "trein" van Tekno. Gezien de vraagprijzen zal het wel een droom blijven. En eigenlijk ook wel Tekno's Vespa met zijspan. Jeugdsentiment.
In 3inch niet zo veel. Ik zie wel wat ik tegen kom. Maar als ik er een moet noemen: de Majorette Dyane Maharadjah. Nog nooit in goede, complete staat gezien (maar wel hier voorbij zien komen, dus ze bestaan wel).
|
|
|
|
Stelling 1: De Nederlandse taal is inconsequent. O Jaa O Ne
|
|
|
CitroBart
|
|
« Antwoord #88 Gepost op: Oktober 02, 2015, 01:26:40 » |
|
de Majorette Dyane Maharadjah. Nog nooit in goede, complete staat gezien (maar wel hier voorbij zien komen, dus ze bestaan wel).
Ja hoor, wordt er hier een aangeboden als ik in het buitenland zit... * Nieuwe Holy Grail: 1:43 MonoMotors Fiat 500 L met Expo 2015 opdruk. http://www.mondomotors.org/products.cfm?id=generica&brandid=100Je zou denken, van alle plekken waar je die zou kunnen vinden is de Fiat-stand op Expo 2015 wel de beste optie. Niet dus. Grrr. Hun enige excuus zou zijn dat ze uitverkocht waren. Overigens, met een vraagprijs van 10 euro voor 3inch Norev Lancia Delta was het nou niet bepaald een goedkoop winkeltje.
|
|
|
|
Stelling 1: De Nederlandse taal is inconsequent. O Jaa O Ne
|
|
|
Egbert2CV
|
|
« Antwoord #89 Gepost op: Oktober 02, 2015, 09:00:15 » |
|
de Majorette Dyane Maharadjah. Nog nooit in goede, complete staat gezien (maar wel hier voorbij zien komen, dus ze bestaan wel).
Ja hoor, wordt er hier een aangeboden als ik in het buitenland zit... Mag ik even blij zijn, ook al zat ik op het moment van "aankoop" (ook) in het buitenland...
|
|
|
|
|
|
|
|