Zoals we weten komt er dit jaar een bijzonder model uit bij Majorette, Namelijk de Volvo V90!
Als ik me niet vergis is dit model voor vele mede verzamelaars toch wel de grootste verrassing voor 2021 gebleken. Mede hierdoor zal dit waarschijnlijk ook het meest gewilde model zijn voor dit jaar bij de meeste verzamelaars, dat weten ze bij majorette schijnbaar ook, dus heeft men bij Majorette besloten dit model groots te introduceren.
Want wat is nu het geval? Naast de donkergrijze introductiekleur, welke zijn debuut zal gaan maken in het premium assortiment, komt van de Volvo V90 ook nog eens een 5-pack uit! Daar ik niet precies weet voor wanneer dit giftpack op de planning staat, heb ik maar besloten het bericht hier in dit topic te plaatsen. Hier onder vinden jullie de foto:
Maar wacht eens even! Dit trucje hebben we toch al eens eerder gezien? Ja dat klopt, zeer recent heeft men met de Suzuki Jimny en de Mercedes-Benz E-Klasse All Terrain precies het zelfde trucje uitgehaald, zodat men naar mijn idee er op deze manier voor kan zorgen dat nieuwe modellen wat makkelijker te verkrijgen zullen zijn overal.
Net als bij de Mercedes-Benz E-Klasse All Terrain, lijkt ook het Volvo V90 gift-pack volgens geruchten een Exclusive te gaan worden.
Wat voor Exclusive het gaat worden is nog niet helemaal bekend, al wordt er volgens die zelfde geruchten ook gesuggereerd dat het een Exclusive wordt voor de Scandinavische markt. Een andere mogelijkheid is dat dit giftpack alleen leverbaar gaat zijn bij Volvodealers, kijken we echter naar de verpakking lijkt dit vrijwel onmogelijk, omdat het nog steeds dezelfde standaard giftpack verpakking is die we kennen van de andere giftpacks van Majorette. Dit in tegenstelling tot het Mercedes-Benz E-Klasse All Terrain giftpack, welke van Mercedes en Majorette direct een Mercedes-Benz Exclusive verpakking meegekregen heeft.
Tot slot zouden de geruchten er ook naast kunnen zitten en zou het zomaar kunnen zijn dat we dit giftpack volgend jaar in de reguliere handel tegen gaan komen, de laatste optionele mogelijkheid zou kunnen zijn dat dit een Müller Exclusive Giftpack gaat worden, maar ook hier heb ik mij twijfels bij, omdat ook bij Müller de meeste giftpacks over het algemeen een iets uitgebreidere verpakking mee krijgen.
Alles met elkaar denk ik dat Majorette weer een sterke move heeft gedaan en weer vele verzamelaars blij zal gaan maken met deze prachtige set