de hoogte punten van 2020 wat betreft aankopen nieuwe auto's , ik maak 2x een top 10 .. 1 met modellen die in 2020 uitgebracht zijn en 1 met oudere modellen
top 10 modellen uitgebracht in 2020
NR 10
toen deze bekend werden gemaakt was ik gelijk al bij .. eindelijk weer eens de toyota 2000 GT , vind ze beide erg mooi en het thema olympic games 2000 vind ik ook wel bijzonder want deze spelen zijn niet doorgegaan .....
NR 9
deze mercedes mag niet ontbreken in de top 10 , het model zelf vind ik leuk , maar zo op de lange blister met de foto's erop vind ik het een mooi compleet plaatje .. heel erg gaaf
NR 8
de honda civic , wat een leuke keuze van matchbox .. en hij is heel leuk gelukt ,, matchbox kan hier zoveel kleur varianten van maken .. ik zou zeggen kom maar op matchbox .... komende jaren een vaste klant in de top 10 ??
NR 7
de toyota celica van majorette , vind het een heel leuk model , deze uitvoering verscheen op e-bay voor belachelijke prijzen .. ik dacht echt NEE HE is dit een speciale uitgave .... er kwamen berichten binnen dat er nieuwe majorette modellen te koop waren bij intertoys , op naar de winkel en wat vond ik daar deze toyota ... mega wat zeg ik MEGA blij was ik ... top 10 waardig
NR 6
een vreemde wagen op nummer deze powell van matchbox .. ik kan het niet uitleggen maar ik vind hem zo leuk ,, moet in de top 10
NR 5
de minivan van matchbox , daar zijn al vele varianten van gemaakt , toen ik deze zag op internet was het gelijk YES die wil ik .. en ik heb hem .. leuke kleur , leuke blister .. een terechte nummer 5 wat mij betreft
NR 4
deze MG stong voor 2019 in de planning maar werd uitgesteld .. marcel teleurgesteld ... maar dit jaar kwam hij dan toch eindelijk uit .. ik vind het een topper van matchbox met ook hier weer vele mogelijkheden voor variaties ...
NR 3
op 3 een tomica .. de mitsuaka rockstar .. tijdens de meeting bij cor begin 2020 liet cor mij 2 nieuwe aanwinsten zien , en dat was dus deze tomica in 2 kleuren , die zijn gaaf .. en ik ben direct naar jan gelopen en gelukkig ,,, hij had beide nog 1x liggen ,, ik vind het een hele aparte wagen maar zo leuk ....
NR 2
deze porsche van matchbox vind ik zo mooi de andere 2 kleurvarianten zijn ook heel erg mooi hoor maar deze heeft net iets meer wat mij betreft vandaar deze variant op nummer 2 wat een plaatje
NR 1
deze buick estate wagon is voor mij de nummer 1 van dit jaar , de kleurstelling , het model ik vind hem mega geweldig ...
dan nu de top 10 van oudere modellen
NR 10
op de enige beurs van 2020 .. vond ik deze playart rover , de prijs was zeer gunstig dus mocht deze auto mee naar den haag , vind de kleur heel mooi en het was echt zo'n beurs verrassing ... hoort in de top 10
NR 9
deze corvette van roadchamps mag niet ontbreken in de top 10 , vind het model heel gaaf en rutger had deze in zijn shop staan en daar was hij ook zo weer uit ... een vette top aanwinst voor mij
NR 8
misschien wel de vreemdste auto die ik heb gekocht dit jaar deze mega leuke bijzondere tomica , dit model is/was verkrijgbaar in tokyo disney resort , er staat geen merknaam onder via e-bay heb ik deze gekocht en hij staat sinds dien te pronken in de kast ....
NR 7
de mazda rx7 van play mobile .. dit model heeft heel lang op de wanted lijst gestaan maar met dank aan joszef heb ik nu 4 varianten staan in de kast , de modellen zijn heel grof afgewerkt maar ik vind ze bijzonder en leuk en zeker een top 10 plaats waard
NR 6
knabbel en babbel in de top 10 ??? JA ZEKER .. vind deze honda modellen zo leuk en ik zag ze staan op MP en de prijs was echt heel netjes .. BAM NU KOPEN ....... en zo staan ze nu in de kast en in de top 10 ... YES YES YES
NR 5
de citroen HY bus vind ik 1 van de leukste busjes die ooit gemaakt is en als ik dan de kans krijgt om weer een leuke variant te kopen van de tomica HY bus dan laat ik die kans niet lopen , deze met micky mouse erop komt uit een set van 4 auto's het set heb ik via e-bay gekocht .. echt geweldig om deze wagen in de verzameling te hebben
NR 4
op 4 deze schuco opel ascona , het model vind ik erg leuk en deze uitvoering kende ik niet , hij stond te koop in de winkel van rutger , was wel wat duurder maar toch .. ach koop hem .... en zo gedaan .. ben er blij mee met deze bijzonder schuco
NR 3
deze tinkerbel isuzu staat op 3 , ik zag op internet een foto van deze wagen en het was gelijk raak ... ooohhhh die is wel heel leuk ,, en hij werd aangeboden op e-bay via bieden ... was spannend maar ik had hem ... yeah!!! voor mij een top aanwinst van 2020
NR 2
ja het zijn er 2 , ik kon geen keuze maken , dat kon ik ook al niet toen ze op die tafel te koop stonden .. ze waren niet goedkoop (voor mijn doen best wel duur) maar ik heb geen seconde spijt gehad van deze 2 aankopen ..
de paars achtige is de nissan laurel , deze komt uit een tomica set en is waarschijnlijk niet los verkrijgbaar geweest , de kleur vind ik heel opvallend en dat was ook de rede van de aankoop
de roode = de nissan bluebird 2000gt-x , deze heeft de oudere tomica wielen en dit model stond ook al geruime tijd op de wanted lijst .. misschien kom je hem nooit meer tegen ... hij gaat mee ... VERKOCHT ... mooi wagen
NR 1
al vele jaren zoek ik op internet naar foto's van varianten van modellen of ik zoek op fabrikant en kijk dan wat voor modellen die fabrikant zoal gemaakt heeft ,, zo zocht ik toen ook een keer op paya en toen zag ik een foto van deze simca 1000 .. ik was echt verbaasd ... wat is dat voor leuk ding .. foto opgeslagen en zoeken naar die leuke simca 1000 van paya ... nou dat werd een mission impossible .....
maarten maestro begon met verzamelen van paya modellen en wat vond hij deze groene simca 1000 ... ik melde hem DAT IS EEN MOOIE maarten ... en maarten kwam met een bericht .. HIJ IS TE KOOP ...mijn reactie NEE ECHT WAAR ... we kwamen tot een DEAL ... en zo is deze pracht wagen in mijn collectie gekomen ... en dit is voor mij echt de aanwinst voor 2020 ... ondanks dat het een heel vreemd jaar is geworden met veel afstand tussen mensen en beurzen die kwamen te vervallen en geen rommelmarkten en meetingen meer... , gelukkig wel een aantal verzamelaars gesproken waar ik op bezoek ben geweest of die bij cor even een bakkie kwamen doen , maar ook een hoop verzamelaars die ik niet meer heb gesproken ... ik hoop dat dit jaar het jaar gaat worden waarin weer meer kan en mag .. en ik hoop dat iedereen gezond mag blijven en als ze toch geraakt worden door het virus dat ze er met milde klachten doorheen komen ....
blijf veilig allemaal en hopelijk spreken we elkaar weer dit jaar tijden een meeting in houten .....