Belangrijke BoodschapDoor het AFLASSEN VAN AL ONZE BIJEENKOMSTEN willen steeds meer mensen gekochte modellen bij ons afhalen in Breda.
Hierbij gelden de volgende voorwaarde vanaf vandaag.
Voor mijn deur vindt U op de weg 8 Oranje kruizen met daartussen de wettelijke afstand van 1.50. Rechts van deze oranje kruizen staan ook 8 blauwe kruizen. U raadt het al de oranje kruizen zijn voor het ophalen van Matchbox modellen en de blauwe voor het ophalen van Hotwheels.
Ongeacht de volgorde van binnenkomst gaan de Oranje kruizen altijd voor op wachtende achter de blauwe kruizen.
Als het 10 tiende blauwe kruis bezet is dan kunt u beter opsodemieteren want dan is de wachttijd opgelopen tot 3 uur. Kunt U beter terugkomen als de Matchbox verzamelaars slapen.
U dient met een pin pas af te rekenen. Voor Matchbox verzamelaars is dit gratis. Hotwheel verzamelaars betalen 40 cent extra.
Mocht U in het verleden te laat betaald hebben dan kan U geen gebruik maken van de oranje kruizen. Wel van de blauwe. Nog liever heb ik in dit geval dat U uw geldt besteed bij Galaxie in Breda. Daar staan geen kruizen want die heeft hij ook niet nodig en dat is op loopafstand van onze winkel.
Als U van te voren belt dan ben ik onder omstandigheden wel bereid eens te kijken of de rij blauwe verzamelaars al vol is. Dit geldt echter alleen voor Matchbox verzamelaars.
Mocht U nog vragen hebben dan kunt U een boodschap inspreken of mij via de politie in Breda bereiken (afdeling tijdelijke bewaring) maar dat kost U waarschijnlijk wel een boete als U voor
deze onzin 112 belt.
Onze openingstijden zijn 1 uur voor aanvang van de Efteling en wij sluiten precies 1 uur na de opening van de Efteling. Ongeacht de wachtende bij de blauwe kruizen. Oranje kruizen worden wel ten alle tijden geholpen. Het tweede timeslot is vanaf de sluiting van de Efteling tot een uur na de sluiting van de Efteling.
Met deze verhoging van onze service komen wij tegemoet aan de vele vragen van de meeste van onze klanten. Bel dus aub niet meer voor de openingstijden!
Groeten,
John Nijhuis
Senior Communication Officer Autoos International BV
Breda