Make Love, Not War !
Ik post niet zo heel vaak maar ik zag militair geweld en kettingen voorbij komen en ik dacht een mooie gelegenheid om een fotootje te plaatsen van de verzameling van mijn vriendin Christine. Zij is iets meer dan een jaar geleden door mij met het verzamelvirus aangestoken en is toen begonnen allerlei modellen met het Flower Power Thema te verzamelen.
Een bonte verzameling die sinds enige tijd in haar vierkante salontafel met lades onder een glasplaat een mooi onderkomen, VRIJ in het gras vol bloemen heeft gevonden.
De Majorette Volkswagen Kever is oa in 3 inch schaal.
Niet allemaal 3 inch en geen 1 Matchbox maar die VRIJHEID hebben we in deze opdracht van Egbert maar genomen !
Twee van de Kevers in de onderste rij op de foto hebben wij op de 3 inch meeting in Maassluis uit Cor zijn kasten beVRIJD.
Het lichtgroene en lichtblauwe VW busje bovenaan het hart op de foto vond Chrstine op de Sandown beurs bij London, vlak voor de Corona crisis, toen zij voor de 1e keer ooit in Engeland was en met me mee was met de nachtbus heen van vrijdag/zaterdag en de volgende nachtbus zaterdag/zondag terug na een ochtendje beurs aldaar en een middagje/avond in London. Ik hoop dat de VRIJHEID naar een beurs te gaan gauw terug komt !
Van veel modellen kunnen de deuren open en die staan dan ook open, voor het optimale VRIJHEID gevoel.
Om toch aan de strikte voorwaarden van Egbert te voldoen (waar blijft je vrijheid ?) hebben we de gehele tafel met lade en al even buiten op het terras gezet voor de foto !
hosting jpg(matchbox)marcel