3 Inch Forum
Mei 01, 2024, 10:44:07 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Opgericht 07-09-2007!
 
   Startpagina   Help Zoek Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Weer een nieuwe laadig customs  (gelezen 4721 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Wouter kragt
Newbie
*
Offline Offline

Berichten: 41


« Gepost op: April 03, 2020, 11:40:04 »

Oldsmobile Cutlass 442 Greenlight: Dit model had ik besteld bij Toms helaas ontvangen met een afgebroken spoiler maar gelukkig waren ze bereid om een nieuwe kosteloos op te sturen.
Maar wat moet je nu doen met een model met maar een halve spoiler? Mijn oplossing was om een wat meer ingetogen variant te gaan maken zonder spoiler en strepen.





Renault Megane II Majorette: Een standaard restauratie / custom project een speelgoed auto die het verdiend om weer een nieuwe verflaag te krijgen en van details te worden voorzien.




Porsche 911 (993) gt2: De decals zaten scheef op het model aan de als hij in de verpakking zit niet zichtbare kant. Daarom besloot ik om er later nog een mee te nemen en van de oude een custom te maken.
Ik twijfel er nog over of ik zelf decals wil gaan maken voor dit model PORSCHE letters in het zwart maken deze oranje auto misschien wat interessanter.   





Oldsmobile Omega Majorette: Voor deze geld het zelfde als voor de Megane allen ging het hier om een nieuwe metallic verf die ik uit probeer. Waar ik overigens zeer tevreden over ben de hoeveelheid metal flake klop beter op deze schaal.




Saab Sonett III Matchbox: Dit is een van de eerste voertuigen waar ik een transparant gekleurde verf op gebruik waardoor de metalen ondergrond er doorheen schijnt zo als de Spectra-Flame bij Redline Hotwheels.
De wielen waren helemaal vast geroest dus die moesten ook ver vangen worden.




Austin Mini Van Hotwheels: De originele Wonder Woman opdruk sprak mij niet aan maar het model daarentegen zorgende ervoor dat ik hem mee moest nemen. Ook hier gaat het om transparant gekleurde verf maar het resultaat is minder doorschijnend maar zeken niet verkeerd. Ook voor dit model twijfel ik over de toekomstplannen, het lijk mij mooi om de bolt on fenders en/of dak Mat zwart te maken.





Citroën DS Siku: Dit model is afkomstig uit een lading Siku van Robby. In eerste instantie zag dit model er op wat gebruikssporen na goed uit maar toen ik ontdekte dat beide raamstijlen gebroken waren moeste deze gerepareerd worden en kon ik het niet laten om de groene verf te verwijderen en deze door een al zeg ik het zelf Fraaie two tone kleuren kombinatie te vervangen.



Gelogd
Aad A
Beginnend spammer
***
Offline Offline

Berichten: 576


« Antwoord #1 Gepost op: April 03, 2020, 06:21:59 »

Oldsmobile en de Mini vind ik het best geslaagd. thumbsup thumbsup
Gelogd
Wouter kragt
Newbie
*
Offline Offline

Berichten: 41


« Antwoord #2 Gepost op: April 03, 2020, 06:30:19 »

Oldsmobile en de Mini vind ik het best geslaagd. thumbsup thumbsup

En dan is natuurlijk de vraag welke van de twee Oldsmobiles je bedoeld? icon_scratch
Gelogd
WP
Spammert
****
Offline Offline

Berichten: 1827


WP from Estonia


« Antwoord #3 Gepost op: April 04, 2020, 08:15:06 »

Saab looks good with these wheels.

vs
Gelogd
Wouter kragt
Newbie
*
Offline Offline

Berichten: 41


« Antwoord #4 Gepost op: April 05, 2020, 05:43:49 »

Nog wat toevoegingen, het werk van gisteren.

Ford Mustang 1965 Convertible Hotwheels: voorzien van nieuwe wielen en lak.




Opel Senator Siku: Deze modellen zijn net als de Citroën DS van Robby afkomstig een van de drie Opels is nu voorzien van een nieuw kleurtje.




Alfa Romeo Giulia Hotwheels: Net als bij de Porsche 911 (993) gt2 was hier ook spraken van mislukte decals maar dit kwam niet slecht uit want ik wou toch liever een rode hebben.




« Laatste verandering: April 05, 2020, 06:15:19 door Wouter kragt » Gelogd
VW_Dutchy
Uber spammer
*****
Offline Offline

Berichten: 3440


one only lives once, enjoy it


WWW
« Antwoord #5 Gepost op: April 06, 2020, 09:45:03 »

al met al succesvolle transities Wouter
Gelogd

Leef met plezier en geniet van je hobby
door ook anderen een hobby te gunnen
Aad A
Beginnend spammer
***
Offline Offline

Berichten: 576


« Antwoord #6 Gepost op: April 06, 2020, 11:36:45 »


En dan is natuurlijk de vraag welke van de twee Oldsmobiles je bedoeld? icon_scratch

De ingetogen versie.
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!