3 Inch Forum
September 18, 2019, 06:35:38 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Opgericht 07-09-2007!

Startpagina   Help Zoek Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: veel 3 inch spul om tegen DAFjes te ruilen  (gelezen 1402 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
daffies
Beginnend spammer

Bekijk profiel WWW
« Gepost op: Augustus 06, 2019, 05:24:09 »

In een pakketje met wat Bestbox DAFjes zaten deze 3 inch modellen als extra "ballast". De DAFjes heb ik er uiteraard al uitgehaald en ik heb ook al heel wat modelletjes leuk kunnen ruilen.
Nu heb ik niet zoveel benul van de prijzen, dus wilde ik vragen of er op deze site misschien mensen waren die wat modelletjes willen ruilen voor DAF modellen.
Als je iets leuks ziet en je hebt een DAF modelwagen(s) om mee te ruilen, dan hoor ik dat graag met foto van de DAF die je te ruil hebt.
Dat mag in reactie onder dit topic (ik heb immers niets te verbergen) of via PB. Als je nu een leuke DAF te ruil hebt, maar je vindt het model wat je met me wil ruilen minder waard dan de DAF die je wil ruilen, dan is bijbetaling mijnerzijds altijd bespreekbaar.

Wolsley six eigthy police car Budgie                                                               Aveling Barford Steam Roller  Lesney

Henschel kiepwagen GAMA                                                                           Henschel kiepwagen GAMA                                                                          

Prince Henry 1914 Hongkong                                                                        

Rolls Royce Silver Shadow LinToys Hongkong                                                 Ford GT Marx Hong Kong

Ford GTJ Politoys                                                                                         Johnny Lightning Green Custom Mako Shark Redline wheels

Lamborghini Murcielago Welly                                                                     Ferrari Testaross Novacar

ZEE DYNA WHEELS D13 HURRICANE Mini Cars Hongkong                                Matra F1 Zymlex Hongkong

Lotus JPS576 Hongkong                                                                                Centurion Mark III Guisval

China Bulldozer                                                                                             China Bulldozer

Mini Ha-ha Matchbox                                                                                     Caterham Matchbox Thailand

Ski-boat Matchbox                                                                                         Dumptruck Matchbox

« Laatste verandering: Augustus 17, 2019, 04:17:32 door daffies » Gelogd

ik weet het is maf, maar ik zoek in alle schalen een daf.
niva
Beginnend spammer

www.porsonly.com

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #1 Gepost op: Augustus 06, 2019, 05:25:18 »

Volkswagen van Efsi?

daffies
Beginnend spammer

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #2 Gepost op: Augustus 06, 2019, 05:58:53 »

Volkswagen van Efsi?
Yep, dat staat er onder. Ik dacht ook een Bestbox in handen te hebben. Ik weet niet of hij nu zeldzamer is dan de Bestbox, misschien een overgangsmodel?
« Laatste verandering: Augustus 06, 2019, 06:08:18 door daffies » Gelogd

Maestro
Forum Freak

Bekijk profiel
« Antwoord #3 Gepost op: Augustus 06, 2019, 07:03:56 »

Even ter info: de Kever en de Wolseley Police zijn van Budgie, niet van Lesney.

"These may be toys, but this ain't child's play"
daffies
Beginnend spammer

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #4 Gepost op: Augustus 06, 2019, 08:41:07 »

Bedankt, dat ga ik aanpassen.
« Laatste verandering: Augustus 06, 2019, 10:03:52 door daffies » Gelogd

Wiebren
Beginnend spammer

Bekijk profiel
« Antwoord #5 Gepost op: Augustus 08, 2019, 09:21:32 »

Ha Stephan, ik wil de Volkswagens wel ruilen. Heb hier al een poosje voor jou eea klaarstaan.
daffies
Beginnend spammer

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #6 Gepost op: Augustus 08, 2019, 09:59:31 »

Ha Stephan, ik wil de Volkswagens wel ruilen. Heb hier al een poosje voor jou eea klaarstaan.
Ik stuur je even een PB, oké?

Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: