3 Inch Forum
Mei 02, 2024, 08:45:38 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Opgericht 07-09-2007!
 
   Startpagina   Help Zoek Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: in het zonnetje : renault 16 van schuco  (gelezen 3821 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
marcel
Officieel 3 Inch o.h.
*****
Offline Offline

Berichten: 10097


« Gepost op: Juli 06, 2019, 11:15:27 »

we doen gelijk nog een  icon_sunny en nu is het de

renault 16 van schuco


de renault 16 , wat een geweldige auto vind ik dat ...  toen ik deze van schuco op internet zag had ik echt weer zoiets van mmm wanted ...  en zo was ik weer een keer in houten en zag daar deze renault 16 staan in doosje voor 10,00 euro ... en ik dacht .. iets te duur laat maar staan  violent1 violent1  maar ik was nog geen 2 kraampjes verder en het begon al te knagen bij me .. DOMBO .. neem hem nou mee ...  toch nog 1 kraampje doorlopen ,,  GA TERUG EN KOOP DIE RENAULT 16 NOU ..  ja toen ben ik toch terug gegaan en heb deze renault 16 gekocht ... ben toch wel heel blij dat ik dat heb gedaan want nu staat deze prachtige wagen in 1 van mijn kasten te pronken

vanaf de zijkant gezien is de auto leuk herkenbaar , en netjes uitgevoerd , de auto rijdt zelf nog redelijk lekker ...



de voorkant vind ik ook erg netjes gedaan en is van metaal dus lekker stevig



de achterkant kan ik ook zeer waarderen .



de bodemplaat is voorzien van veel leuke info , zoals we dat zijn gewend van schuco

jaren later heb ik nog 1 variant gevonden .. zonder twijfelen heb ik deze gelijk gekocht ...



iets bespeeld maar HEEE het is wel een renault 16 van schuco ....   ook deze staat te pronken in mijn kast ..



wat zijn ze samen toch mooi he ... 

wat vinden jullie van deze auto..

heb je nog varianten laat ze maar zien ..

tot het volgende  icon_sunny maar weer

 cya
Gelogd
Dries
Uber spammer
*****
Offline Offline

Berichten: 2810



« Antwoord #1 Gepost op: Juli 06, 2019, 03:42:54 »

Ik heb nog een gouden variant staan. Er schijnt ook nog een witte versie te zijn. Overigens typisch dat de mal voor de R16 niet door Norev is overgenomen, alleen door Rei.
Een erg leuk modelletje om een keer eruit te lichten.  icon_thumleft

Gelogd

VW_Dutchy
Uber spammer
*****
Offline Offline

Berichten: 3440


one only lives once, enjoy it


WWW
« Antwoord #2 Gepost op: Juli 06, 2019, 06:24:15 »

was een fantastische auto en met de kwaliteiten van een DS  (aldus de vorige generatie die er mee reed)
Gelogd

Leef met plezier en geniet van je hobby
door ook anderen een hobby te gunnen
Hugo
Uber spammer
*****
Offline Offline

Berichten: 2710


« Antwoord #3 Gepost op: Juli 06, 2019, 08:40:17 »

Mooi model zo'n Renault 16.

Was even zoeken, maar dan heb je ook wat. Foto is van een paar jaar terug. Maar auto woonde destijds (wellicht nog) bij ons in het dorp en kwam ze weleens tegen.
Foto is leuk genoeg om hier toe te voegen.

Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!