3 Inch Forum
November 01, 2024, 08:41:17 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Opgericht 07-09-2007!

Startpagina   Help Zoek Inloggen Registreren  
Pagina's: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 22   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Tomica 2012  (gelezen 190979 keer)
0 geregistreerde leden en 47 gasten bekijken dit topic.
Niels
Administrator
Spammert

« Antwoord #75 Gepost op: Oktober 09, 2009, 03:54:36 »

December!

Nog twee Toyota's: de nieuwe Prius (leuk voor bij de Insight) en de Wish.

Bij het novemberpakket is een Honda-set toegevoegd met een Jazz, Freed, Odyssey en Insight: Elwin? thumbsup

300ZX Z31
Uber spammer

« Antwoord #76 Gepost op: Oktober 09, 2009, 06:53:09 »

Hm, als dit de toekomst is van de Japanse auto... Wat een fantasieloze auto's stuk voor stuk!   :?
Civictoria
Global Moderator
Officieel 3 Inch o.h.

« Antwoord #77 Gepost op: Oktober 09, 2009, 09:59:27 »

Citaat van: "300ZX Z31"
Hm, als dit de toekomst is van de Japanse auto... Wat een fantasieloze auto's stuk voor stuk!   :?

oeh nou voel ik me op m'n pik getrapt  thumbsup

ik neem aan dat je de styling bedoelde, want verder zijn het zeer doordachte auto's, maar dat weet je ook wel he? Verder vind ik ( zeker voor een MPV) de Odyssey , heel netjes geboetseerd,

maar nee , idd de gemiddelde peugeot ( 3008  bijv) of renault ( zag vandaag de nieuwe Scenic rijden  :mrgreen:  ) is veel mooier tegenwoordig  :huh:

ach ja , smaken verschillen he Marc, gelukkig maar, anders reden we allemaal in super aparte VW's of extravagante Fords  :mrgreen:

Oh ja, Niels, bedankt voor showen, weer iets om te wensen! Thanks!

Greetz!

One life, live it!
300ZX Z31
Uber spammer

« Antwoord #78 Gepost op: Oktober 10, 2009, 04:58:00 »

Ik bedoelde uiteraard de styling, met de kwaliteit zal weinig mis zijn.  thumbsup

Maar zeg nou zelf, de bovenste twee Toyota's lijken als twee druppels water op de Honda's eronder, en andersom. Sorry, maar ik vind het maar emotieloze dozen. Niet dat Europa op het moment veel moois maakt, maar zo'n Peugeot bijvoorbeeld is tenminste nog uitgesproken lelijk, dus allesbehalve emotieloos.
Civictoria
Global Moderator
Officieel 3 Inch o.h.

« Antwoord #79 Gepost op: Oktober 10, 2009, 06:25:14 »

hee marc,

Nou ik zie behalve de basisvorm, ( gek he binnen een segment) alleen maar verschillen :huh: ..

nee over kwaliteit hoorde je me niet, daar begin ik niet meer over...met doordacht had ik bijv. de Nieuwe jazz in gedachten, die ik ook niet hemels mooi vind , maar verder gewoon niks op af te dingen is. in die zin dus doordacht... daaruit volgt misschien vanzelf wel "emotieloos" want zoals je ook al aangeeft, lelijk geeft ook een emotie  :mrgreen: zoals al die grote muilen op peugeots, dat lijkt pas op elkaar en dan ook nog op alle modellen... hoezo fantasieloos??

maar wat vind je nu van die Odyssey?

En ja , dat mpv's op elkaar lijken,althans de basisvorm hangt ook een beetje met concept samen he?? Als ik kijk naar het topic van Joel, rommelmarkten en andere aanwinsten , daar staat nu een blauw sedan model en een rode fiat bij uit het jaar 0, dat vind ik dus op elkaar lijken als 2 druppels water...terwijl de meerderheid daar op kickt  :mrgreen:  

Enfin, wil ook geen discussie starten, maar werd een beetje getriggerd door je uitspraak die ik vaak hoor uit monden van kletsers, die andere maar nakleppen met domme uitspraken. Gelukkig ken ik je beter en weet ik dat je mening genuanceerder ligt thumbsup

Ik geef je de keuze  thumbsup  nieuwe delta, of je prisma?  icon_biggrin  icon_biggrin  En dan snappen we mekaar wel he???  :mrgreen:

greetz!

One life, live it!
marcel
Officieel 3 Inch o.h.

« Antwoord #80 Gepost op: Oktober 10, 2009, 08:27:58 »

die nieuwe prius is wel leuk en die 4 hondamodellen zijn ook wel weer geslaagd...  mmm dus misschien wel weer wat nieuwe tomicamodellen in de collectie binnenkort  glasses9
300ZX Z31
Uber spammer

« Antwoord #81 Gepost op: Oktober 10, 2009, 06:17:26 »

@ Elwin, waarschijnlijk is het gewoon een gevalletje referentiekader, dwz hoe je naar een genre of generatie auto's kijkt. Een Zephyr en een Fiat 1500 lijken voor mij in de verste verte niet op elkaar, maar die Prius en Insight (vooral in miniatuur, in 1/1 zijn de verschillen uiteraard een stuk duidelijker) weer als twee druppels water. Voor jou zal dat net andersom zijn. thumbsup
Niels
Administrator
Spammert

« Antwoord #82 Gepost op: Oktober 29, 2009, 08:13:38 »

Voor het komende jaar kunnen we nog het eea aan leuke Tomica's verwachten: de nieuwe Subaru Legacy, de nieuwe Mazda3, de Nissan Skyline Crossover (aka Infiniti EX37), een Yamaha quad en een Bentley Continental GT.
Civictoria
Global Moderator
Officieel 3 Inch o.h.

« Antwoord #83 Gepost op: Oktober 29, 2009, 08:55:56 »

Citaat van: "300ZX Z31"
@ Elwin, waarschijnlijk is het gewoon een gevalletje referentiekader, dwz hoe je naar een genre of generatie auto's kijkt. Een Zephyr en een Fiat 1500 lijken voor mij in de verste verte niet op elkaar, maar die Prius en Insight (vooral in miniatuur, in 1/1 zijn de verschillen uiteraard een stuk duidelijker) weer als twee druppels water. Voor jou zal dat net andersom zijn. thumbsup

hee, zie nu pas je antwoord, maar wil je toch nog helemaal gelijk geven  thumbsup  jouw antwoord was ook waar ik op doelde  thumbsup

greetz!

One life, live it!
Niels
Administrator
Spammert

« Antwoord #84 Gepost op: November 03, 2009, 07:59:33 »

Elwin, iets voor jou? De Honda Ballade CRX is in de Tomica Limited Vintage Neo-serie verschenen, in rood en zwart.

Wel duur bij ToyEast, 14,90 dollar 't stuk  :shock:
Civictoria
Global Moderator
Officieel 3 Inch o.h.

« Antwoord #85 Gepost op: November 03, 2009, 08:26:56 »

jaaaa tuurlijk!!! Crxed had hem al in "mijn verzameling" gepost, maar plaatjes zijn ook al welkom thumbsup

ach iets voor de kerst zullen we maar zeggen  thumbsup

One life, live it!
Jaceot
Uber spammer

All in the family

« Antwoord #86 Gepost op: November 03, 2009, 08:50:02 »

Goeie wielen!

Greetz Jacco
marcel
Officieel 3 Inch o.h.

« Antwoord #87 Gepost op: November 04, 2009, 08:28:55 »

hij is zo mooi die crx ..  niels ik heb je een PBtje gestuurd
Niels
Administrator
Spammert

« Antwoord #88 Gepost op: November 16, 2009, 08:13:26 »

Januari brengt een nieuwe versie van de raceversie van de Nissan GT-R, en voor de verandering eens een niet-Japanse auto: de Bentley Continental GT. Verder nog een Tomica Limited-versie van de Honda Insight.

Fardango
Uber spammer

« Antwoord #89 Gepost op: November 16, 2009, 08:34:45 »

Heeft die Nissan nou van die smalle bandjes of is dat een Photoshop error  :huh:

ze zijn verder wel mooi...

Pagina's: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 22   Omhoog
  Print  

Ga naar: