3 Inch Forum
December 15, 2018, 01:14:19 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Opgericht 07-09-2007!

Startpagina   Help Zoek Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: SIKU 2019  (gelezen 287 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
buttonfreak
Forum Freak

Bekijk profiel WWW
« Gepost op: December 05, 2018, 02:49:00 »

Opvallend zijn de nieuwtjes voor januari (!) 2019. Voor de 3 inch liefhebbers weinig nieuws.
Een setje sportwagens (Bugatti, Merc SLR, Viper) met felle kleuren. De hovercraft in andere kleuren (politie), een 1:87 maishakselaar, 1:87 kiepwagen met kiepaanhanger en "international" verkeersborden (laten we zeggen "Amerikaans")

database
blog (nieuw!)
Denniyo
Beginnend spammer

Bekijk profiel
« Antwoord #1 Gepost op: December 06, 2018, 07:19:42 »

Klopt was mij ook al opgevallen, weinig interessants, zelfs voor mij als Siku verzamelaar! De hakselaar lijkt een zeer mooi model te worden in schaal 1:87, maar niet de  juiste schaal 1:50  was voor mij persoonlijk beter geweest. Toch was dit voor mij persoonlijk de highlight voor Januari, Ook de Scania kiepwagen met trailer overweeg ik te kopen vindt ik gewoon een leuk model en de verkeersborden vind ik ook een welkome aanvulling.

Voor de rest is het niet veel soeps, de echte nieuwtjes zullen hoogstwaarschijnlijk pas eind Januari/ begin Februari bekend gemaakt worden op de spielwarenmesse, dit is hoogstwaarschijnlijk  slechts uitgebracht om de toch wel lange tijd tussen September en Maart op te vullen zodat ze, zoals voorgaande jaren, niet elke week doodgegooid worden met vragen over de nieuwe modellen voor het komende jaar op facebook.

voor de liefhebbers/geïnteresseerde hier een linkje naar de neuheiten van Januari:

http://www.turberg.de/pdf/siku_neuheitenblatt_01_2019.pdf
« Laatste verandering: December 06, 2018, 07:21:25 door Denniyo » Gelogd
buttonfreak
Forum Freak

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #2 Gepost op: December 06, 2018, 07:49:35 »

Een van de bordjes heeft een alien?

database
blog (nieuw!)
Hugo
Spammert

Bekijk profiel
« Antwoord #3 Gepost op: December 07, 2018, 05:31:21 »

Altijd oppassen met aliens.

Bordje met Eland heb ik wel interesse in.
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: