3 Inch Forum
Oktober 16, 2018, 03:22:39 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Opgericht 07-09-2007!

Startpagina   Help Zoek Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Foto's Belgian Hotwheels Day 2018  (gelezen 353 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Herr_Rudolf
Beginnend spammer

Bekijk profiel
« Gepost op: September 25, 2018, 07:44:18 »

Afgelopen zaterdag was er de Belgian Hotwheelsday bij Namur in, jawel Belgie. Voor hotwheelsverzamelaars is dit natuurlijk een geweldige dag, dus ook voor mij. Kleine domper was het feit dat ik mn fotokaartje vergeten was terug te stoppen in mn camera. Ik heb daarom maar enkele foto's met mn tablet genomen. Teveel gedoe. En dat terwijl ik juist van plan was deze keer het evenement goed vast te leggen. Heel fijn dat er enkele mensen zijn die ook dat plan hadden, en die wel hun fotokaartjes bij zich hadden. Ik heb er een paar bij elkaar verzameld, gewoon om de sfeer te delen, maar vooral van de customcontesttafels. Gewoon omdat iedereen wel weet hoe een diecastmeeting met tafels vol koopwaar er zo ongeveer uitziet...

Maar let dus eventjes ook op de tafels zelf. Wat een mooie presentatie, van de hand van BoostenBoys. Presentation is everything.  headbang

De meeting, bezocht door ingeschreven forumleden uit NL, DE, BE, FR die elk hun eigen (verkoop/show-)tafel mochten kiezen is de gebruikelijke verkoopmarkt, tombola met leuke prijzen, Custom contest met leuke prijzen, professionele fotograaf die alle customs apart in een studio op de foto heeft gezet, een heerlijke pastamaatlijd, ijsje, en 2 drankbonnen. Inschrijving kostte 18,- euro.

Overigens, de meeting was zo'n succes dat ze de inschrijvingen vroegtijdig hebben stopgezet.

(Foto's van mij, sultanic, en redliner.)

My 3-inch is bigger than yours...
VW_Dutchy
Uber spammer

one only lives once, enjoy it

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #1 Gepost op: September 27, 2018, 11:44:24 »

"Der Herr" hat es schön wieder geschaft; biss biss wav

Leef met plezier en geniet van je hobby
door ook anderen een hobby te gunnen
VetteEd
Global Moderator
Forum Freak

Bekijk profiel
« Antwoord #2 Gepost op: September 29, 2018, 07:04:07 »

Ja, dat had ‘ ie zeker. Het valt niet mee om in de prijzen te vallen op die tafel; het niveau van de bouwers is absurd hoog. Nogmaals gefeliciteerd “Rudolph”. thumbsup
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: