3 Inch Forum
September 22, 2019, 01:19:00 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Opgericht 07-09-2007!

Startpagina   Help Zoek Inloggen Registreren  
Pagina's: 1 [2]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Afbeeldingen photobucket niet zichtbaar  (gelezen 19871 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
olaf
Spammert

Bekijk profiel
« Antwoord #15 Gepost op: Mei 27, 2018, 06:31:49 »

het werkt gewoon niet als ik een foto selecteer dan geeft hij aan dat de foto geopload word maar er verschijnt geen link in mijn bericht
dus ergens zit iets mis en heb zelf niets veranderd aan de instellingen.
dus graag een goed antwoord  van de heren hoe het dat wel moet
of via welke site het wel mogelijk is, want nu kan ik er helemaal niets mee.

Christian
Administrator
Uber spammer

Bekijk profiel
« Antwoord #16 Gepost op: Mei 27, 2018, 07:16:24 »

Ik heb het nu nog eens een aantal keer geprobeerd, ook vanaf  verschillende browsers,
De melding dat de foto geupload wordt krijg ik helemaal niet (wellicht is m'n PC daarvoor te snel.

Ik kies onder het tekstinvoerveld voor "Add image to post", vervolgens kies ik in het opkomende scherm "Choose images" Dan kan ik daarna vanaf een directory 1 tot vele foto's selecteren, Als ik dan op "Openen" klik staan de foto's in no time in m'n bericht.

Omdat ik de foutsituatie niet ken, zijn dit de lastigste issues om op te lossen.
Mogelijk is dit niet wat je een "goed antwoord" vindt, maar meer kan ik hier even niet betekenen...

Wellicht dat iemand anders de problemen ook heeft (gehad) en je tips kan geven.
olaf
Spammert

Bekijk profiel
« Antwoord #17 Gepost op: Mei 27, 2018, 09:14:44 »

Ik heb het nu nog eens een aantal keer geprobeerd, ook vanaf  verschillende browsers,
De melding dat de foto geupload wordt krijg ik helemaal niet (wellicht is m'n PC daarvoor te snel.

Ik kies onder het tekstinvoerveld voor "Add image to post", vervolgens kies ik in het opkomende scherm "Choose images" Dan kan ik daarna vanaf een directory 1 tot vele foto's selecteren, Als ik dan op "Openen" klik staan de foto's in no time in m'n bericht.

Omdat ik de foutsituatie niet ken, zijn dit de lastigste issues om op te lossen.
Mogelijk is dit niet wat je een "goed antwoord" vindt, maar meer kan ik hier even niet betekenen...

Wellicht dat iemand anders de problemen ook heeft (gehad) en je tips kan geven.

dat klopt tot zover ook geen probleem dat lukt allemaal alleen er verschijnt geen afbeelding in mijn bericht

Sibbelle (Fred)
Beginnend spammer

Bekijk profiel
« Antwoord #18 Gepost op: Mei 27, 2018, 09:42:11 »

Geen oplossing maar wel exact hetzelfde probleem.  Dus geen incident in mijn beleving.
Remko
Lekker bezig
**

Bekijk profiel
« Antwoord #19 Gepost op: Mei 28, 2018, 01:49:49 »

Ik heb een vermoeden dat het aan de browser ligt. Ik gebruik zelf Firefox en had dit probleem niet, en na het lezen van dit topic probeerde ik het ook eens via Chrome en Microsoft Edge, maar ook daar werkte Postimage gewoon zoals het hoorde.

Pas toen ik Internet Explorer gebruikte (tot voor kort de standaard browser van Windows), kreeg ik hetzelfde als hierboven beschreven: alle stappen doorlopen, je ziet het balkje in beeld als je plaatje ge-upload wordt... en dan: niets.  dontknow  Klik je op [Bekijken], dan krijg je de melding dat je bericht 'leeg gelaten' is.

Ik heb geen idee waarom IE ineens problemen heeft met Postimage (of andersom), ervan uitgaand dat het voorheen wél werkte. Geen idee of er aan één van de twee recent iets veranderd is.
Ik ben er zelf net 15 minuten geleden achter gekomen, en zal er ook nog wat over proberen te googlen, maar het lijkt erop dat op dit moment het gebruik van een andere browser zoals de drie hierboven de enige oplossing is.
Pagina's: 1 [2]   Omhoog
  Print  

Ga naar: