3 Inch Forum
Mei 01, 2024, 11:59:19 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Opgericht 07-09-2007!
 
   Startpagina   Help Zoek Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Eindelijk eentje gevonden - Siku GTO ''the Judge''  (gelezen 4614 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
boerharms
Lekker bezig
**
Offline Offline

Berichten: 110


« Gepost op: Maart 08, 2018, 05:26:31 »

Na maanden lang zoeken naar een redelijk exemplaar, afgelopen weekend eindelijk een nette gevonden. Het mooiste, ik heb er slechts 1 euro voor moeten betalen   icon_cheers

ik ben echt heel blij met deze nieuwe aanwinst. In mijn ogen is deze Pontiac een van de mooiste V-serie castings, en ik ben erg tevreden met dit exemplaar.
Nu nog een mooie bonneville, en het siku pontiac trio is in mijn collectie compleet.

terug naar de GTO, zie de foto's en oordeel zelf; voor dat geld had ik geen betere kunnen wensen!






Gelogd
demi10
Gast
« Antwoord #1 Gepost op: Maart 08, 2018, 05:30:54 »

Mooi hoor!!
Gelogd
Herr_Rudolf
Beginnend spammer
***
Offline Offline

Berichten: 631



« Antwoord #2 Gepost op: Maart 08, 2018, 06:43:37 »

Das een mooie ja! Het had wat minder gemogen met die spoiler, maar ach... Dis gewoon een hele mooie GTO van Siku.  headbang
Gelogd

My 3-inch is bigger than yours...
boerharms
Lekker bezig
**
Offline Offline

Berichten: 110


« Antwoord #3 Gepost op: Maart 08, 2018, 07:02:23 »

Das een mooie ja! Het had wat minder gemogen met die spoiler, maar ach... Dis gewoon een hele mooie GTO van Siku.  headbang

Ja, die spoiler klopt misschien ook niet helemaal. Bij deze wagen ontbrak die namelijk. Ik heb op mijn timmermansoog vertrouwd dat het repo-onderdeeltje dat ik uit plastic gefabriekt heb, de juiste afmetingen had. Bij gebrek aan een origineel heb ik hem met referentiefoto's gemaakt. misschien een tikkeltje te hoog dus. Zonder spoiler ziet de wagen er inderdaad strakker uit. Toch hoort de spoiler er origineel wel bij, dus heb er even eentje gemaakt, en met een beetje poster-buddy vastgezet - dan is het niet permanent.
Gelogd
Herr_Rudolf
Beginnend spammer
***
Offline Offline

Berichten: 631



« Antwoord #4 Gepost op: Maart 08, 2018, 07:10:26 »

Ooooooooh hahaha sorry!!!! binkybaby

Nu ik de fotos wat beter bekijk heeft de spoiler wel een gave vorm. Heel knap gedaan, ook met die kleurstelling. Maar op deze hoogte doet ie me denken aan de gevleugelde Daytona racers. Hmmm... een GTO-versie van zo'n Daytona bak. Dat zou dan wel weer heel cool zijn...
Gelogd

My 3-inch is bigger than yours...
Herr_Rudolf
Beginnend spammer
***
Offline Offline

Berichten: 631



« Antwoord #5 Gepost op: Maart 08, 2018, 07:19:49 »

Ik heb em nog even gegoogled. En je hebt het niet verkeerd gedaan hoor. Helemaal niet! De jouwe verschilt echt niet veel van het origineel.
 thumbsup
Gelogd

My 3-inch is bigger than yours...
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!