Scratchydub
|
|
« Gepost op: Maart 23, 2018, 06:11:20 » |
|
Maak een mooie foto van een mislukt model. Een mislukt model is er bijvoorbeeld eentje waarvan wel duidelijk is wat het zou moeten voorstellen (door wat er op de bodem of in de catalogus vermeld staat), maar dat je amper herkent. Of eentje dat je wel herkent, maar waarvan de verhoudingen totaal verkeerd zijn. Of bv. een model van een auto die in het echt enkel met 2 koplampen en 4 deuren bestond, maar waarvan het model 4 koplampen en maar 2 deuren heeft ... of zoiets, jullie snappen de bedoeling wel. Ik ben benieuwd wat we te zien gaan krijgen! De wedstrijd loopt tot en met zondag 22 april. Veel plezier ermee!
|
|
|
|
|
|
|
Herr_Rudolf
|
|
« Antwoord #1 Gepost op: Maart 23, 2018, 06:17:10 » |
|
Hahaha goeie!
|
|
|
|
My 3-inch is bigger than yours...
|
|
|
daffies
|
|
« Antwoord #2 Gepost op: Maart 25, 2018, 12:09:59 » |
|
Moet het model persé in 3 inch zijn? Ik heb namelijk wel een prima voorbeeld wat aan jouw beschrijving voldoet in een grotere schaal.
|
|
|
|
ik weet het is maf, maar ik zoek in alle schalen een daf.
|
|
|
ron
Beginnend spammer
Does size matter ?
|
|
« Antwoord #3 Gepost op: Maart 25, 2018, 11:16:33 » |
|
Wel. Iemand moet de eerste zijn. ...en ik dacht aan deze.. Volgens mij een chevrolet nomad uit 1957 , info op de bodem is alleen Made in China. Maar denk dat het een summer is. Kijk en oordeel zelf .
|
|
« Laatste verandering: April 12, 2018, 05:56:34 door ron »
|
|
|
|
|
Scratchydub
|
|
« Antwoord #4 Gepost op: Maart 25, 2018, 02:59:37 » |
|
Moet het model persé in 3 inch zijn? Ik heb namelijk wel een prima voorbeeld wat aan jouw beschrijving voldoet in een grotere schaal.
De schaal is vrij, als het model maar mislukt is!
|
|
|
|
|
|
|
daffies
|
|
« Antwoord #5 Gepost op: Maart 26, 2018, 08:56:37 » |
|
De schaal is vrij, als het model maar mislukt is! Kijk daar kan ik dan wel weer wat mee.
|
|
|
|
|
|
|
Christian
|
|
« Antwoord #6 Gepost op: Maart 26, 2018, 09:06:12 » |
|
De schaal is vrij, als het model maar mislukt is! Kijk daar kan ik dan wel weer wat mee. Geen 3inch... dan is de schaal toch gewoon mislukt!!
|
|
|
|
|
|
|
daffies
|
|
« Antwoord #7 Gepost op: Maart 26, 2018, 09:14:57 » |
|
Als de schaal vrij is ga ik voor deze blikken DAF 600 in een zeer merkwaardige en ongewoonlijke schaal van het Japanse Tiny Giant. Het is dat er onder staat dat het om een DAF gaat, dan word je nog een beetje op het rechte spoor gehouden.
|
|
« Laatste verandering: Maart 30, 2018, 11:18:33 door daffies »
|
|
|
|
|
Galaxie-Wil
|
|
« Antwoord #8 Gepost op: Maart 27, 2018, 05:57:33 » |
|
Willempie!
|
|
|
|
|
|
|
Pierkemimi
Lekker bezig
|
|
« Antwoord #9 Gepost op: Maart 29, 2018, 12:10:02 » |
|
Zal mijn gezicht erop zetten, ook een mislukt model.
|
|
|
|
|
|
|
mazdaman
|
|
« Antwoord #10 Gepost op: Maart 29, 2018, 07:36:20 » |
|
fotofotofoto maar dan moet je ook een <geslaagd model> plaatsen
|
|
|
|
Zoek Mazda Schaalmodelletjes
|
|
|
Maestro
|
|
« Antwoord #11 Gepost op: Maart 29, 2018, 07:48:56 » |
|
fotofotofoto maar dan moet je ook een <geslaagd model> plaatsen Zal dan wellicht zijn broer Henk zijn die net lid van het forum geworden is?
|
|
|
|
"These may be toys, but this ain't child's play"
|
|
|
Pierkemimi
Lekker bezig
|
|
« Antwoord #12 Gepost op: Maart 29, 2018, 08:15:22 » |
|
Zou niet willen dat alle vrouwen van de leden hun verzamelventje zouden laten staan als ze mij gezien hebben. Een foto van enkele modellen die ik bij het sorteren tegen kwam moet maar voldoen.
|
|
« Laatste verandering: April 13, 2018, 06:56:40 door Christian »
|
|
|
|
|
|
|
|