KOEKOEK :!: :!: ......daar ben ik weer.
Afgelopen zaterdag werd ik door mijn gastheer in een lekker warme bubbeltjesenvelop gedaan en meegenomen naar een héééél grote "indoor-"speeltuin in de buurt van Utrecht om met mijn soortgenootjes te spelen. Gelukkig maar, want die dikke, poenerige Duitsers met een ster op hun neus, was ik ondertussen wel beu
:mrgreen: .
Nét op het moment, dat ik uit de envelop wil komen om nieuwe vriendjes te maken, kwam er een hele boze meneer die begon te schreeuwen. Toen ben ik snel weer teruggekropen in de envelop. Daarna ben ik er maar niet meer uitgekomen, want het werd wel erg koud opeens. Bovendien hoorde ik allemaal mannen mopperen, waarover weet ik niet precies. :roll: :roll:
Pas vanavond ging het koffertje open en kon ik eindelijk eens een blik werpen op mijn nieuwe logeeradres,... :shock: :shock:
...er woont een complete familie met een buitenlands accent. Ze zijn wel aardig, maar maken een behoorlijke bak herrie. Ik hoop maar dat ik ze niet wegjaag, want ze bijhouden, gaat waarschijnlijk niet lukken.
Het is hier trouwens wel lekker warm, want ik blijk in het zuiden van Nederland te bivakkeren.
Groetjes,
181