nou vandaag weer wat meegemaakt met de kleine vriend , dennis had je niet kunnen zeggen dat het een drukte makertje was :huh:
.
ik had de kachel in de garage aangemaakt en zei tegen de 181 speel hier maar even , nou :? even was dus het correcte woord , ik was vergeten tegen hem te zeggen dat er een speed limit in de garage geld :doh: dus
mijn schuld , maar de smeekbede hielp niet en hij moest mee naar het bureau en meteen door naar het gevang.
de zielepiet , maar , zei ik , je bent de enige niet hier .
na een paar uurtjes mocht hij weer gaan , gelukkig dacht ik.
totdat er weer een hoop geroezemoes uit de garage kwam ,
ik ben sneller dan jij , niet waar ik ben sneller , nee ik , nietes ik..
ik vlug naar binnen zie ik dit :doh:
ik riep nog stop 181 dat win je nooit , te laat.
oeps :oops: die is snel hoorde ik hem nog zeggen.
zei ik toch 181 , nou doe maar eens een beetje rustig aan en geniet een beetje van het uitzicht , ja zei die (waarom gellof ik je niet dacht ik nog).
maar goed , het was daadwerkelijk een half uurtje rustig totdat ik weer iemand hoorde schreeuwen
wat moet dat daar .
diepe zucht :faint: ik weer naar binnen en wat zie ik :shock:
niet doen 181 dat is levensgevaarlijk waar je mee bezig bent , ja sorry meneer tracy , het is een druk baasje , hij is hier een enkele weken op visite.
haal hem maar gauw weg daar anders gaat het niet goed , toen een onheilspellend geluid.
:shock: waar issie :huh: waar ben je 181 , achter mij een hoop gerammel , ik denk het zal toch niet waar zijn hé :faint:
heb je je bezeerd kleintje ? kom hier eerst even de ziekenwagen in.
en kijken of je niks mankeerd.
hij moest zóóóó huilen dat ik er medelij mee kreeg , gelukkig niks aan de hand , ik zei , om van de schrik te bekomen ga je maar wat kopen in het winkeltje daar.
nou de schrik was snel verdwenen en was in een mum van tijd in de winkel , komtie 5 minuten erna weer buiten , en wat zie ik :huh: :doh:
ik
181weet jij wel dat dit hier ten strengste verboden is bovendien ben je nog veel te jong , zag ik tot mijn verbazing dat hij begon te lachen en ruilde hij het vlug om.
:nana: deed hij toen , grapje zei die , nou die vond ik toch wel geslaagd .
we hebben samen nog een colaatje gedronken en heb hem naar zijn onderkomen gebracht voor de nacht.
ben zelf ook naar bed gegaan , je ziet dat het een bezig baasje is , maar wel lief hoor