Hallo Iedereen, gender neutraal begonnen
, ahum..........
Ja onze vw heeft weer lang in de lucht gezeten, hij mocht mee naar Zuid Korea, hij is vanuit de hoofdstad seoul ( ruim 3 miljoen inwoners) mee geweest naar de grens met Noord Korea en hij had een mooi uitzicht...
hij is het hele land mee rond geweest, in onze Hyundai Avante 1.6 fijne wagen wel, heel goed navigatie systeem, want je kon zelfs zoeken op telefoonnummer...
maar ook is hij nog verder mee geweest vanuit Busan, dit is de 2e hoofdstad aldaar mee naar het eiland Jeju, richting Japan, en daar kwam hij terecht in een prachtig Auto museum op een berg, erg gaaf was dit, en daar heeft hij wel avonturen beleeft.. op dit eiland hadden we een oudere Tuscon diesel, best pittig ding ondanks 100.00 km die er op stond
Verder aan Theo gedacht enkele taxi`s en limo`s op de foto gezet..
OJa Petra en ik moesten wel eens eten onderweg, en dat ook maar gedaan en op de foto,, hoofddeel in hun eten is kimshi,, dit is ingelegde en gefermenteerde Chinese kool in sambal, jammie, vooral de day after...
Op de terug reis via Taipei Tawan, en daar lekker gegeten en helaas 10 uur moeten wachten op de volgende vlucht, om na dik 24 uur reizen op schiphol terug te zijn...
Ik had ruim 1000 foto`s, probeer daar een selectie van te maken, dat is moeilijk maar het zijn er nog veel maar toch geniet er van iedereen,
en de VW is nu door naar Ferdy onze Freaker OJA en alles wat ik had meegenomen staat op de laatste 2 foto`s, en dat ligt zaterdag veelal op de tafels in houten...