Nee hoor, Fritz is nogsteeds hier en heeft al weer de nodige avonturen beleefd.
Hij mocht mee met een toertocht van de citybugclub.nl en vond het prachtig.
FRITZ: Wow! Een echte toertocht met echte autootjes?
Ja Fritz, het lijken speelgoedautootjes, maar je kunt er wel echt in zitten en mee rond rijden.
De dag van de toertocht begon nattig, hopelijk trekt het weer nog een beetje bij, tenslotte heeft Fritz altijd zijn kapje open en hij moet geen kou vatten :roll:
FRITZ: Ik ben er klaar voor hoor, Jacco moet nogsteeds van boven komen, die zes trappen zijn ook niet niks. Moet'ie ook maar niet zo hoog gaan wonen.
De tocht was prachtig, het weer trok al snel bij. De route was door het prachtige Brabant en een stukje Limburg/ Totaal was het 107 km lang. Goed uitgekient, he! :mrgreen:
FRITZ: Kijk op deze foto rijden we achteraan de rij...ik zit achter de achterruit, maar je kunt me niet zien :shock:
De ruit is geblindeerd Fritz, je kunt alleen van binnen naar buiten kijken.
FRITZ: Heb ik ook geblindeerde ruiten?
Nee jongen, je had wel eerst een VW sticker op je ruit, dus het was deels geblindeerd.
Halverwege tijd voor een lekkere lunch, het was inmiddels zonnig geworden dus konden we lekker op het terras eten.
FRITZ: Ik zit op de warme motorkap
Het was weer een prachtige dag en Fritz heeft de hele terug weg naar huis geslapen als een opeltje zonder benzine....