OKe de reis naar het zonnige zuiden is weer geweest en 181 mocht mee, het was te warm voor meer avonturen, maar dat zal 181 wel vertellen.
Waar zijn we nu weer, oja in Valkenburg
Lekker op donderdagavond met het dak eraf gereden met cor en walace.
Deze bleef maar in de weg rijden
HE deze twee mensen ken ik dennis en linda, ook van het forum leuk en die corvette ook al eens mee geweest met die vette bak.
Leuke toerrit hoor in de eifel in belgie en duitsland, maar die gek heeft de kachel zelfs aan, warm in de deze vette :?
Maar gelukkig stopte hij onderweg om te kijken wat er aan de hand was, bleek er een connectie van de ventilator los te liggen, lekker :cry:
Ja je vraagt erom he ik ben lucht gekoeld :mrgreen:
Even bijkomen op een terras
Wat eet die gek nou weer , lijken wel twee t....n op een bord zeg
He anderen lusten dit toch ook wel, rare lui hoor.
En als toetje een gevulde luier
, moet niet gekker worden met die gast zeg.
Zo lekker geslapen zeg, en nu het corvette FAME weekend
Had die gek weer al die wagens bij zich, maar wel netjes neer gezet hoor.
Er was ook kleding en een paar racesimulatoren leuk hoor.
Uitzicht op een groen monster voor de tent
Beide gastheren naast elkaar, tweety en walace
en ze waren nog te koop ook, wie bied
Ik mocht even onder de kap kijken mooi hoor Cor, maar bij tweety stond het hele weekend dat kl.... kind tegen die auto aan te leunen, ga toch eens weg
Klein blikje om geweest maar is eigenlijk te warm, dus we houden het kort.
maar wat is dit een vliegtuig??? neen een nieuwe ZR1 met vleugeldeuren.
Nou stiekem even vlug in dit monster kijken.
Maar deze twee zijn ook erg mooi Cor
Nou dit heeft ie het hele weekend gedaan zitten en zitten en kletsen en drinken, water hoor
, maar was te warm om te lopen, arme man.
Met luchtkoeling geen last van :mrgreen:
Verrek we hebben een prijs gewonnen en dennis( LT4) ook leuk zeg.
Samen met alle prijswinnaars op de foto mooi hoor Cor, gefeliciteerd.
Tja en toen opruimen en naar het hotel, andere gingen voetbal kijken, en holland werd 2e net als WALACE trouwens
, maar cor ging naar therme 2000 om af te koelen, en maandag weer vroeg naar huis, om naar een begrafenis te gaan, daar maar geen foto`s gemaakt.
Maar in de loods nog even op de foto met walace en de beker.
Verstoppertje spelen onde en in tweety, leuk hoor val bijna niet op zeg.
Nog even naar het strand geweest, mooie dame hoor, kreeg het er warm van, maar nee eronder staat een corvette flipperkast gaaf zeg, leuk spelletje zeg.
Nog even in het laatste verkooplot gekeken mooi hoor Cor hete wielen en het is buiten al zo warm
Even in een van de vele kasten gesnuffeld man wat een auto`s staan hier, en over de eigen collectie maar niet praten, staan er nog vele thuis hoor.
Als laatste deze mooie grote tinnen corvette, de mooiste cor, tja vind de oudjes toch het mooist.
Cor bedankt voor dit warme avontuur, mag ik morgen met iemand anders mee, wil meer van de wereld zien
Was gezellig maar de andere hebben ook recht op me hoor.
Sty tuned heren, 181 gaat verder op reis naar..............