Christian
|
|
« Gepost op: December 18, 2017, 09:49:45 » |
|
Van de week toch maar weer 'ns een Michel Vaillant tevoorschijn gehaald. Ik blijf me verbazen over de mooie tekeningen in het boek... Hier een bijrolletje voor een 2CV
|
|
« Laatste verandering: September 30, 2019, 08:11:39 door Christian »
|
|
|
|
|
VetteEd
|
|
« Antwoord #1 Gepost op: December 20, 2017, 08:37:08 » |
|
Ja, fantastisch.
Ik ben een enorme fan van "De brokkenmakers". Die zijn op een vergelijkbare manier getekend; heerlijk!
|
|
|
|
|
|
|
ron
Beginnend spammer
Does size matter ?
|
|
« Antwoord #2 Gepost op: December 21, 2017, 06:34:17 » |
|
Ik heb dit jaar alles verkocht, maar michel vaillant was een topper. En Ik had ook alle 1.43 modellen erbij , de brokkenmakers was ook zo,n gave stripserie. Die had ik ook compleet en ook had ik de serie van alain chevallier goed getekend ook autocoureur. En van dezelfde tekenaar was julie wood , dit was een motorcoureur rijdster. Ook een leuke serie van 8 strips... Er is nog zoveel te verzamelen
|
|
|
|
|
|
|
mazdaman
|
|
« Antwoord #3 Gepost op: December 22, 2017, 08:30:40 » |
|
Ja, fantastisch.
Ik ben een enorme fan van "De brokkenmakers". Die zijn op een vergelijkbare manier getekend; heerlijk!
Bedoel je die twee gekken? Alcibiade Russel & Petrus Brockowsky
|
|
|
|
Zoek Mazda Schaalmodelletjes
|
|
|
mazdaman
|
|
« Antwoord #4 Gepost op: December 22, 2017, 09:03:01 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
Christian
|
|
« Antwoord #5 Gepost op: December 22, 2017, 11:17:58 » |
|
Dat zijn 3 leuke!! Leuk voor aan de muur!
|
|
|
|
|
|
|
mazdaman
|
|
« Antwoord #6 Gepost op: December 23, 2017, 07:20:22 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
mazdaman
|
|
« Antwoord #7 Gepost op: December 23, 2017, 07:35:25 » |
|
Ja, fantastisch.
Yez! ik vraag me nu al jaaaren (circa sinds 1977 dus) of er een schaalmodel is van deze wagen, een voorbeeld (bijvoorbeeld uit een film ofzo) of komt dit ding gewoon uit het hoofd van de tekenaar Christian (Denayer)
|
|
|
|
|
|
|
ron
Beginnend spammer
Does size matter ?
|
|
« Antwoord #8 Gepost op: December 24, 2017, 10:50:43 » |
|
Vergeet de auto,s van kuifje niet!!!
|
|
|
|
|
|
|
mazdaman
|
|
« Antwoord #9 Gepost op: December 24, 2017, 11:41:07 » |
|
Kluifje? Ken ik niet :-( Of, wacht eens, is dat niet dat rare kleine ventje met zijn gekke broek en blauwe pull? hij had altijd een klein hondje bij ik vond die verhalen niet echt mooi getekend :-( en leuke voertuigen zaten er ook niet echt in, daar bij die slavendrijver, die mensenuitbuiter, de profiteur
|
|
|
|
|
|
|
mazdaman
|
|
« Antwoord #10 Gepost op: December 24, 2017, 02:18:47 » |
|
Ha, Kluifje. soms zag je hem al eens op zijn brommertje aan het stuur van een wagen reed hij als een echte onverantwoorde hooligan een schoolvoorbeeld van onaangepast rijgedrag racisme was nooit veraf tijdens zijn reizen door <de zwarte negerlanden>, zoals de Belgische Congo al had hij blijkbaar ook enkele goede kanten: hij verzamelde schaalmodellen uit 1954
|
|
« Laatste verandering: December 24, 2017, 03:06:18 door mazdaman »
|
|
|
|
|
Herr_Rudolf
|
|
« Antwoord #11 Gepost op: December 24, 2017, 02:28:21 » |
|
Leuk om al die strips hier terug te zien. Ik vind de modellen die ervan zijn uitgekomen (kuifje en michel valliant) die je op de namacbeurs her en der tegenkomt ook erg leuk.
|
|
|
|
My 3-inch is bigger than yours...
|
|
|
mazdaman
|
|
« Antwoord #12 Gepost op: December 24, 2017, 03:05:29 » |
|
Bij Michel Valiant zie je ook de gekste modellen voorbijflitsen: een Aston en een Cor-vette Chevrolet (Daewoo) Cruze, zijn daar ook 3inch-modellen van? die Mercedes zal nog wel te vinden zijn deze Leader Limo zal wel hopeloos zijn en de bijna-wereldkampioen Leader-salamander?
|
|
|
|
|
|
|
Christian
|
|
« Antwoord #13 Gepost op: December 25, 2017, 09:24:45 » |
|
Hoe kom je zo snel aan al die plaatjes? Hebben we hier met n verzamelaar te maken?
Zijn er ook nig Mazda's in deze strips gebruikt?
|
|
|
|
|
|
|
CitroBart
|
|
« Antwoord #14 Gepost op: December 25, 2017, 12:09:21 » |
|