3 Inch Forum
Januari 22, 2018, 07:22:22 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Opgericht 07-09-2007!

Startpagina   Help Zoek Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: cars and collectables beurs Nieuw vennep 22 april 2018  (gelezen 259 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
cor
Goeroe
Uber spammer

Bekijk profiel
« Gepost op: December 04, 2017, 07:19:43 »

Mijne medeforum leden, vorige maand hebben Marcel en mijzelf een kleine vergadering gehad, met de organisatoren van deze beurs in Nieuw Vennep,

Hierbij hebben wij onze medewerking verleend om ons forum en onze hobby het verzamelen van 3 inch modellen te promoten op deze en eventuele volgende beurzen

Ik zal er in ieder geval staan, en een deel van de collectie meenemen in 3inch.. dit net zoals in Hoogstraten gebeurt en in het verleden bij Henri Kroeze in `s Gravendeel.

Ook jullie kunnen er verkopen en wat laten zien, voorwaarden neem dan met hun contact op, of eventueel via mij, maar rechtstreeks is sneller en makkelijker..

Ik zal af en toe een update plaatsen over deze beurs..

Hier de nieuwsbrief en flyer.. zie hieronder met dank aan robby

Samenwerking met 3 Inch Forum
De verzamel aandacht voor 3 inch modellen is sterk groeiende en daarmee ook het modellen aanbod. In Nederland kennen we het 3 inch Forum al langer als een enthousiaste groep verzamelaars met diverse activiteiten die we graag bij Cars & Collectables verwelkomen. Tijdens een plezierig gesprek met vertegenwoordigers van het forum hebben we besloten tot samenwerking en daar zijn we uiteraard erg blij mee! Met ingang van de eerstvolgende beurs is het 3 Inch Forum dan ook prominent aanwezig tijdens Cars & Collectables. Naast het modellen aanbod zullen diverse forumleden ook een deel van hun verzameling tentoonstellen. Een extra reden om naar de beurs te komen.

« Laatste verandering: December 05, 2017, 04:44:18 door cor » Gelogd

Loves Corvettes but other models are also nice
Robby
Global Moderator
Forum Freak

Bekijk profiel
« Antwoord #1 Gepost op: December 04, 2017, 08:34:39 »

In elke volwassene schuilt een kind
freaker
Spammert

Bekijk profiel
« Antwoord #2 Gepost op: December 04, 2017, 10:50:24 »

leuk

Danny
Uber spammer

Bekijk profiel
« Antwoord #3 Gepost op: December 14, 2017, 11:44:49 »

Leuk idee
Hopelijk nu een beter aanbod
cor
Goeroe
Uber spammer

Bekijk profiel
« Antwoord #4 Gepost op: December 15, 2017, 07:08:47 »

Dat ligt niet alleen aan mij, maar ook aan leden van ons forum, net als houten kan men ook daar staan voor verkoop, en eventueel iets tonen, zou er misschien meer mensen komen...dan???

dat is in te vullen door jullie...... thumbsup

Loves Corvettes but other models are also nice
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: