3 Inch Forum
Mei 01, 2024, 11:06:33 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Opgericht 07-09-2007!
 
   Startpagina   Help Zoek Inloggen Registreren  
Pagina's: 1 [2] 3   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: HotWheels 2018  (gelezen 23874 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
buttonfreak
Officieel 3 Inch o.h.
*****
Offline Offline

Berichten: 10381



WWW
« Antwoord #15 Gepost op: Juli 19, 2018, 10:20:35 »

Oei, weer erg leuk!
Gelogd

mazdaman
Uber spammer
*****
Offline Offline

Berichten: 3086



« Antwoord #16 Gepost op: Juli 21, 2018, 07:33:29 »

Ik heb gisteren de $uper Treasure Hunt van deze Audi gevonden...  headbang

en hoe kan je zien dattie Treasure is, of zelfs $uper?  dontknow
Gelogd

Zoek Mazda Schaalmodelletjes
theo Grazy Taxi Limos
Gast
« Antwoord #17 Gepost op: Juli 23, 2018, 11:11:46 »

Ik heb gisteren de $uper Treasure Hunt van deze Audi gevonden...  headbang

en hoe kan je zien dattie Treasure is, of zelfs $uper?  dontknow
Hier is de $uper treasure hunt  thumbsup

Gelogd
Herr_Rudolf
Beginnend spammer
***
Offline Offline

Berichten: 631



« Antwoord #18 Gepost op: Juli 23, 2018, 05:58:57 »

Ik heb gisteren de $uper Treasure Hunt van deze Audi gevonden...  headbang

en hoe kan je zien dattie Treasure is, of zelfs $uper?  dontknow

Treasure Hunt wordt aangeduid dmv 'TH' ergens op de casting. Bij deze Audi staat het op de achterklep. Ook staat er een klein logo dat bestaat uit een klein vlammetje in een cirkel op de kaart achter de auto. Een $uperTH herken je aan de rubberen bandjes om de Premium velgen. Maar deze super th is zo subtiel, dat ik er in eerste instantie overheen heb gekeken. Ik heb weinig met moderne autos, hoe bijzonder ze ook zijn. Maar ineens vielen de wielen me op. Ik herinnerde me ineens dat dat Premium wielen waren.

Ondanks dat ik weinig heb met moderne wagens, ben ik wel ontzettend blij met deze vondst. De $uperTH's zijn tegenwoordig echt zeldzaam, en zeker in het wild. Heb me laten vertellen dat deze uitvoering op EBay al voor 200,- van eigenaar is gewisseld. (ja, er bestaan gekkies, maar toch...)
Gelogd

My 3-inch is bigger than yours...
mazdaman
Uber spammer
*****
Offline Offline

Berichten: 3086



« Antwoord #19 Gepost op: Juli 23, 2018, 07:11:41 »

200euro? voorn HW die net uitgekomen is, niet moeilijk dat er hier in de omgeving nauwelijks iets te vinden is en dat wat er hangt, hangt er dan gelijk 5x, alsof het al voorgesorteerd is door de winkeljuf
 
ik denk dat ik maar sigarenbandjes ga verzamelen, net iets goedkoper  icon_geek
Gelogd

Zoek Mazda Schaalmodelletjes
theo Grazy Taxi Limos
Gast
« Antwoord #20 Gepost op: Juli 23, 2018, 07:14:34 »

200euro? voorn HW die net uitgekomen is, niet moeilijk dat er hier in de omgeving nauwelijks iets te vinden is en dat wat er hangt, hangt er dan gelijk 5x, alsof het al voorgesorteerd is door de winkeljuf
 
ik denk dat ik maar sigarenbandjes ga verzamelen, net iets goedkoper  icon_geek
Wat denk je door verzamelaars die van de winkeleigenaar
Een berichtje krijg  thumbsup en zo eerst keuze hebben  wav
Gelogd
mazdaman
Uber spammer
*****
Offline Offline

Berichten: 3086



« Antwoord #21 Gepost op: Juli 23, 2018, 07:19:42 »

tja, zoiets ja... BangHead
Gelogd

Zoek Mazda Schaalmodelletjes
theo Grazy Taxi Limos
Gast
« Antwoord #22 Gepost op: Juli 23, 2018, 07:25:07 »

tja, zoiets ja... BangHead
Maar het voordeel is wel dat ik de modellen op de
Foto neemt en ze op 3inch FB zet  thumbsup
Gelogd
Herr_Rudolf
Beginnend spammer
***
Offline Offline

Berichten: 631



« Antwoord #23 Gepost op: Juli 24, 2018, 05:30:52 »

200euro? voorn HW die net uitgekomen is, niet moeilijk dat er hier in de omgeving nauwelijks iets te vinden is en dat wat er hangt, hangt er dan gelijk 5x, alsof het al voorgesorteerd is door de winkeljuf
 
ik denk dat ik maar sigarenbandjes ga verzamelen, net iets goedkoper  icon_geek
Wat denk je door verzamelaars die van de winkeleigenaar
Een berichtje krijg  thumbsup en zo eerst keuze hebben  wav


Ik denk dat dat wel meevalt. Enkele uitzonderingen daargelaten zijn winkeleigenaren/medewerkers niet snel geneigd om bepaalde mensen te bellen tenzij ze een goede band ermee hebben. Maar stel dat het gebeurt, dan heb je het 'geluk' om een doos te kunnen doorspitten. Thats it. Dan kun je je favoriete modellen eruitvussen. Maar Supers zijn enorm zeldzaam de laatste tijd. En vooral deze audi' op korte kaart. Ze zitten echt niet om de 10 dozen verpakt, zoals bij de ScoobyDoo-bus het geval leek te zijn. Als de audi op rechtmatige danwel onrechtmatige manier 'gevonden' werden, zouden ze ook op EBay worden aangeboden. En het blijft toch aardig stil rondom deze audi....

Theo, heb jij ook een $uper treasure Hunt Audi gevonden? Dat is nog een beetje onduidlijk bij je antwoorden.
Gelogd

My 3-inch is bigger than yours...
Wiebren
Beginnend spammer
***
Offline Offline

Berichten: 632



« Antwoord #24 Gepost op: Juli 24, 2018, 08:50:49 »

...Wat denk je door verzamelaars die van de winkeleigenaar
Een berichtje krijg en zo eerst keuze hebben...

Ik denk dat dat wel meevalt. Enkele uitzonderingen daargelaten zijn winkeleigenaren/medewerkers niet snel geneigd om bepaalde mensen te bellen tenzij ze een goede band ermee hebben. Maar stel dat het gebeurt, dan heb je het 'geluk' om een doos te kunnen doorspitten. Thats it. Dan kun je je favoriete modellen eruit vissen.

Stel dat je regio Eindhoven woont heb je toch een beetje pech als er iemand alle regionale speelgoedwinkels in zn telefoon heeft staan... Vind het vrij irritant..
Gelogd
Herr_Rudolf
Beginnend spammer
***
Offline Offline

Berichten: 631



« Antwoord #25 Gepost op: Juli 25, 2018, 02:37:42 »

...Wat denk je door verzamelaars die van de winkeleigenaar
Een berichtje krijg en zo eerst keuze hebben...

Ik denk dat dat wel meevalt. Enkele uitzonderingen daargelaten zijn winkeleigenaren/medewerkers niet snel geneigd om bepaalde mensen te bellen tenzij ze een goede band ermee hebben. Maar stel dat het gebeurt, dan heb je het 'geluk' om een doos te kunnen doorspitten. Thats it. Dan kun je je favoriete modellen eruit vissen.

Stel dat je regio Eindhoven woont heb je toch een beetje pech als er iemand alle regionale speelgoedwinkels in zn telefoon heeft staan... Vind het vrij irritant..

Heb je het wel eens geprobeerd om je telnummer achter te laten? (ik durf dat niet eens...)

Nogmaals, ik denk over het algemeen niet dat winkelpersoneel bij het openen van een doos de moeite neemt iemand persoonlijk te verwittigen voor een product dat al jaren bij diezelfde winkels in het verdomhoekje ligt. Ik kijk met regelmaat in de Eindhovense winkels en kom vaak dozen tegen waar nog niemand doorheen heeft gebladerd. Ondanks dat de regio heel wat verzamelaars binnen de grenzen heeft.
Gelogd

My 3-inch is bigger than yours...
theo Grazy Taxi Limos
Gast
« Antwoord #26 Gepost op: Juli 26, 2018, 12:44:43 »

...Wat denk je door verzamelaars die van de winkeleigenaar
Een berichtje krijg en zo eerst keuze hebben...

Ik denk dat dat wel meevalt. Enkele uitzonderingen daargelaten zijn winkeleigenaren/medewerkers niet snel geneigd om bepaalde mensen te bellen tenzij ze een goede band ermee hebben. Maar stel dat het gebeurt, dan heb je het 'geluk' om een doos te kunnen doorspitten. Thats it. Dan kun je je favoriete modellen eruit vissen.

Stel dat je regio Eindhoven woont heb je toch een beetje pech als er iemand alle regionale speelgoedwinkels in zn telefoon heeft staan... Vind het vrij irritant..

Heb je het wel eens geprobeerd om je telnummer achter te laten? (ik durf dat niet eens...)

Nogmaals, ik denk over het algemeen niet dat winkelpersoneel bij het openen van een doos de moeite neemt iemand persoonlijk te verwittigen voor een product dat al jaren bij diezelfde winkels in het verdomhoekje ligt. Ik kijk met regelmaat in de Eindhovense winkels en kom vaak dozen tegen waar nog niemand doorheen heeft gebladerd. Ondanks dat de regio heel wat verzamelaars binnen de grenzen heeft.
Vraag 1 nee die Audi heb ik niet gevonden  thumbsup
Hier zitten 2 intertoys winkels waar ik van hoort
Als er een nieuwe doos binnen !
Die laten ze dan staan tot ik kom op woensdag ( vaste prik )
Dan krijg ik de doos en vul gratis het vak bij .
Neem foto’s en zet ze op fb forum .
Wie dan snel is wat ze willen koop ik gelijk .
Of ga nog een keer of tig terug  thumbsup
Gelogd
Herr_Rudolf
Beginnend spammer
***
Offline Offline

Berichten: 631



« Antwoord #27 Gepost op: Juli 26, 2018, 06:13:59 »

Dan zal ik het forum eens beter in de gaten houden Theo. Heb de berichtjes nog niet eerder gezien. Top dat je deze info deelt met je medeverzamelaars!  thumbsup
Gelogd

My 3-inch is bigger than yours...
Majopret
Lekker bezig
**
Offline Offline

Berichten: 359


« Antwoord #28 Gepost op: Juli 26, 2018, 09:01:01 »



Gelogd
mazdaman
Uber spammer
*****
Offline Offline

Berichten: 3086



« Antwoord #29 Gepost op: Juli 28, 2018, 04:42:02 »

de Cougar en  Camaro vind ik echt leuk,
maar hoe zie je nou het verschil met die oude originele redlines?
Gelogd

Zoek Mazda Schaalmodelletjes
Pagina's: 1 [2] 3   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!