Heb ik hier een primeur, misschien kunnen jullie mij helpen hier mee??
Het zit namelijk zo, ik was aan het surfen op internet en eenmaal op instagram kwam ik de volgende foto tegen, voor de mensen die niet zo bekend zijn met de moderne socialmedia zal ik een uitleg proberen te geven.
Op de pagina van Majorette Indonesië staat namelijk een foto van een aantal nieuwe premium modellen van dit jaar afgebeeld, rechts naast de Peugeot 308 GTI staat namelijk een blister half op de foto, Duidelijk te zien is dat het hier om een Blauwe Renault Alpine gaat. Het leuke van deze blister is echter dat er Premium op staat en niet zoals bij de bekende Renault Alpine A110, Vintage. Bestuderen we het Silhouet vervolgens wat beter, dan lijkt het er toch sterk op dat het hier om een Renault Alpine A110 modeljaar 2018 gaat en niet om een klassieke versie!
Wellicht is het gezichtsbedrog maar misschien kunnen jullie hier wijzer van worden, want mocht het zo zijn dan Betekend dat dus dat dit OF een model voor 2019 is OF dat dit een model is dat later dit jaar nog door Majorette geproduceerd zou gaan worden! Dit model staat namelijk niet in de huidige catalogus van 2018.
Ik zou zeggen kijk en oordeel zelf bij de volgende link:
https://www.instagram.com/p/Blc-mRAB6us/?tagged=majoretteindonesia