3 Inch Forum
Oktober 17, 2018, 04:20:12 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Opgericht 07-09-2007!

Startpagina   Help Zoek Inloggen Registreren  
Pagina's: 1 ... 4 5 [6] 7   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: 2018-02-04: Nieuwjaarsmeeting 2018 te Maassluis, laatste update pagina 5 foto`s  (gelezen 14035 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
cor
Goeroe
Uber spammer

Bekijk profiel
« Antwoord #75 Gepost op: Februari 04, 2018, 06:50:46 »

EHHHHHHHHHHHHHHH had ik net een tekst getypt, is die pleite, maaaaaar een ieder die geweest is dank voor jullie bezoek, en tot volgend jaar, maar en tussentijdse minimeeting is altijd mogelijk ,kunnen we regelen heren.

Er waren meerdere afzeggingen door ziekte en andere oorzaken, maar de opkomst was goed te noemen, op een moment ong 80 wagens in de straat geteld door Adam...

Die treinlijn word tramlijn en een soort noord/zuid lijn ivm kosten en uitlopen en meer.drama

Was gezellig en morgen en de rest van de week opruimen, maar nu douchen en niks meer doen, lekkkkker. thumbsup

Loves Corvettes but other models are also nice
Robby
Global Moderator
Forum Freak

Bekijk profiel
« Antwoord #76 Gepost op: Februari 04, 2018, 06:57:20 »

Was weer tiptop in orde in Maassluis icon_salut
Bedankt voor het leuke ontvangst Cor, Adam en Marcel thumbsup

In elke volwassene schuilt een kind
Christian
Administrator
Uber spammer

Bekijk profiel
« Antwoord #77 Gepost op: Februari 04, 2018, 07:27:39 »

Hoi Cor en anderen. Het was weer net zo aangenaam af afgelopen keren. Ik heb zelfs nog nooit zo dicht bij de ingang geparkeerd. Ik ben toch nog langer gebleven dan gepland. Dat zegt wel weer voldoende. De verzorging was weer top. Ik heb maar 1 fotootje gemaakt binnen:...

auke
Forum Freak

Bekijk profiel
« Antwoord #78 Gepost op: Februari 04, 2018, 08:53:44 »

Super bedankt voor alle goede zorgen weer vandaag....we kwamen niets te kort...en de gezelligheid was enorm !

Tot volgend jaar !!!

= the one and only =
300ZX Z31
Uber spammer

Bekijk profiel
« Antwoord #79 Gepost op: Februari 04, 2018, 09:01:58 »

Was weer top als vanouds!
Danny
Uber spammer

Bekijk profiel
« Antwoord #80 Gepost op: Februari 04, 2018, 10:20:25 »

AAARGHH!!! Bij het plannen met de NS kom ik erachter dat Maassluis ineens geen treinstation meer heeft???? Had ik dat eerder geweten had ik iets anders geregeld. Nu moet ik helaas skippen ivm teveel gedoe, te lange reistijd, en te hoge reiskosten... Wat jammer zeg, had er graag bij willen zijn.  crybaby2

Dan zie ik jullie wel weer in Houten...
Veel plezier iedereen, en laat nog wat Matchboxdoosjes voor me over!

Ging heel goed Rudolf intercity had je kunnen nemen
En dan uitstappen in schiedam heb ik ook gedaan dan bus 712 naar maasluis nemen stopt bij station maasluis dan 5 min lopen naar zwarte zee
Danny
Uber spammer

Bekijk profiel
« Antwoord #81 Gepost op: Februari 04, 2018, 10:22:17 »

Was als vanouds super geregeld
Egbert2CV
Uber spammer

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #82 Gepost op: Februari 04, 2018, 10:44:49 »

Het was weer leuk in Maassluis, ik heb een prima beurs gehad. Wat later thuis dus de foto's komen morgen wel, één staat alvast op FB  computer
Aad A
Lekker bezig
**

Bekijk profiel
« Antwoord #83 Gepost op: Februari 04, 2018, 11:54:44 »

Het was weer goed toeven in Maassluis.

Gezellig druk, leuk gekocht en zelfs wat verkocht.

Mannen, bedankt en tot een volgende keer.
Stone
Lekker bezig
**

Bekijk profiel
« Antwoord #84 Gepost op: Februari 05, 2018, 11:51:26 »

Its was an great Meeting - like everytime when i was there.

Always a pleasure to see you all again guys  hello

Greetings to all
Maestro
Forum Freak

Bekijk profiel
« Antwoord #85 Gepost op: Februari 05, 2018, 12:12:21 »

Heen organisatoren: het was weer superformiweldigeindefantakolosachtig!

Chapeau!!  notworthy

Was wél een lang dagje voor mij: 04.00u op, 05.00u in de auto, 06.50u in Maassluis, uitpakken-opbouwen-kletsen-verkopen-rondlopen-snoepen (te veel), om 18.15u weer in de auto om om 20.11u terug in Tegelen te zijn... en om 20.45u lag deze man in zijn bedje...  gaar maar voldaan!  drunken_smilie

En ik voorspel jullie: over 10 jaar is Houten nog slechts een regionaal beursje en is de 3-inch forummeeting uitgegroeid tot een internationaal fenomeen!
Per slot waren er gisteren ook al een groot aantal Belgen, 2 Duitsers en 1 Oostenrijker (Christan Falkensteiner) aanwezig!  lurk
« Laatste verandering: Februari 05, 2018, 12:14:42 door Maestro » Gelogd

"These may be toys, but this ain't child's play"
Danny
Uber spammer

Bekijk profiel
« Antwoord #86 Gepost op: Februari 05, 2018, 12:12:56 »

Leuke foto's
Herr_Rudolf
Beginnend spammer

Bekijk profiel
« Antwoord #87 Gepost op: Februari 05, 2018, 01:06:41 »

AAARGHH!!! Bij het plannen met de NS kom ik erachter dat Maassluis ineens geen treinstation meer heeft???? Had ik dat eerder geweten had ik iets anders geregeld. Nu moet ik helaas skippen ivm teveel gedoe, te lange reistijd, en te hoge reiskosten... Wat jammer zeg, had er graag bij willen zijn.  crybaby2

Dan zie ik jullie wel weer in Houten...
Veel plezier iedereen, en laat nog wat Matchboxdoosjes voor me over!

Ging heel goed Rudolf intercity had je kunnen nemen
En dan uitstappen in schiedam heb ik ook gedaan dan bus 712 naar maasluis nemen stopt bij station maasluis dan 5 min lopen naar zwarte zee

Als ik het vantevoren geweten had, had ik de moeite ongetwijfeld genomen. Maar ik was al relatief laat, en kwam er toen pas achter dat ik niet zoals vorig jaar met de trein in Maassluis uit zou komen. Ik kon de reden ook niet direct vinden. (geen werkzaamheden, geen buitensporige neerslag...) Pas toen ik aan mezelf ging twijfelen googlede ik naar NS Stations in Maassluis, en op de wikipedia-site las ik dat de stations waren opgeheven. Inmiddels begon het hier wel buitensporig te sneeuwen, en toen was de keuze snel gemaakt: Geen zin om uit te zoeken hoe ik zonder al te veel te blauwbekken de meeting zou kunnen bereiken.

Volgende keer beter! Zeker nu ik weer wat gezellige foto's, en aanwinsten van verschillende mensen zie...  hello2

My 3-inch is bigger than yours...
Remko
Lekker bezig
**

Bekijk profiel
« Antwoord #88 Gepost op: Februari 05, 2018, 03:10:15 »

icon_cheers Was erg leuk om er weer bij te zijn, dag gaat altijd sneller voorbij dan je denkt.   angel7

Veel respect en dank aan Cor voor de organisatie, en ook aan alle andere deelnemers die van ver gekomen waren om de dag een succes te maken.  icon_salut
marcel
Officieel 3 Inch o.h.

Bekijk profiel
« Antwoord #89 Gepost op: Februari 05, 2018, 04:09:47 »

het was weer ouderwets gezellig , een aantal leuke auto's gekocht . en vele leuke gesprekken gehad ..  cor en adam . weer heel veel dank voor jullie zeer grote gastvrijheid ..   wav wave

en aan alle aanwezigen ..  heel leuk jullie weer even gezien en gesproken te hebben  notworthy
Pagina's: 1 ... 4 5 [6] 7   Omhoog
  Print  

Ga naar: