3 Inch Forum
Mei 01, 2024, 07:57:01 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Opgericht 07-09-2007!
 
   Startpagina   Help Zoek Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: in het zonnetje austin A55 cambridge van lesney  (gelezen 6103 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
marcel
Officieel 3 Inch o.h.
*****
Offline Offline

Berichten: 10097


« Gepost op: September 16, 2018, 04:26:24 »

het is weer tijd voor een  icon_sunny en vandaag is het de

austin a55 cambridge van lesney



deze auto heb ik ooit gekregen van een tante van mij , en ik heb de auto heel lang ergens onder in een kast gezet .. zo van oke hij is wel leuk maar niet mijn ding ...  maar vele jaren later ben ik deze auto meer en meer gaan waarderen en ik vind het een hele leuke auto en de auto staat nu ook op een mooi plekje in een kast

vanaf de zijkant gezien is de auto best wel leuk herkenbaar en ik vind de kleurstelling erg geslaagd , en de auto rijdt ook best nog wel aardig hoor  icon_thumleft



de voorkant is ook wel leuk gedaan



ook de achterkant vind ik oke , de trekhaak zit er nog op ...  



op de bodemplaat staat leuke info ..  ja kan zien dat de auto zware tijden heeft meegemaakt want de bodemplaat zit ver naar binnen en 1 zijkant staat naar buiten gebogen , maar ondanks dat blijft deze auto in de verzameling staan .. een auto met historie ....

wat vinden jullie van deze auto , zijn er varianten ...  

graag weer tot een volgend  icon_sunny

 cya
Gelogd
niva
Beginnend spammer
***
Offline Offline

Berichten: 796


WWW
« Antwoord #1 Gepost op: September 16, 2018, 04:42:48 »

Leuk model. Ik heb 'm ook in een beetje dezelfde staat en nooit de intentie gehad een mooiere te zoeken.
In het echt kom je dit niet meer tegen.
Gelogd

Remko
Lekker bezig
**
Offline Offline

Berichten: 482


« Antwoord #2 Gepost op: September 19, 2018, 12:35:55 »

Leuk model inderdaad, een van de eerste 'oude' Lesneys die ik wist te bemachtigen toen ik serieus ging verzamelen. Ik vind het ook een van de mooiste combinaties van twee-kleuren lak uit die tijd.  color
Gelogd

Maestro
Forum Freak
*****
Offline Offline

Berichten: 6473



« Antwoord #3 Gepost op: September 19, 2018, 09:13:00 »

De 3 variaties van dit model zitten allen in de kleur wieltjes: grijs plastic (GPW), zilver plastic (SPW) en zwart plastic (BPW).

Ze zijn allemaal 2-tone groen (er bestaan zgn. shadevariations, maar dat is geen echte variatie), groene rame en zwarte bodemplaat.
In de trim (de accenten op bumper, voor- en achterlichten) zit ook nog wel wat verschil.

In de SPW zijn er 2 variaties te vinden, maar dan moet je met een goed oog (of een loep) het aantal knobeltjes gaan tellen 20 of 24 stuks).
Verder wel nog wat kleine castingvariaties in de binnenzijde, maar die zie je pas als je het model uit elkaar haalt.
 
Maarten
Gelogd

"These may be toys, but this ain't child's play"
Pierkemimi
Lekker bezig
**
Offline Offline

Berichten: 196


« Antwoord #4 Gepost op: September 20, 2018, 11:25:07 »

Heb eentje in mint condition in mijn verzameling. Interessant is de wielen, deze winter even alle andere zoeken. Thanks
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!