|
Maestro
|
|
« Antwoord #1 Gepost op: September 12, 2017, 07:23:27 » |
|
De Gulf kleurstelling blijft prachtig... mooi setje!
|
|
|
|
"These may be toys, but this ain't child's play"
|
|
|
Aad A
|
|
« Antwoord #2 Gepost op: September 13, 2017, 07:55:10 » |
|
Daar heb je werk van gemaakt met een verrassend resultaat. Ben reuze benieuwd naar de garage.
|
|
|
|
|
|
|
VW_Dutchy
|
|
« Antwoord #3 Gepost op: September 13, 2017, 08:27:08 » |
|
GULF and andere brandstof kleuren blijven een basis voor goede restauraties en creativiteit
|
|
|
|
Leef met plezier en geniet van je hobby door ook anderen een hobby te gunnen
|
|
|
Martyn
|
|
« Antwoord #4 Gepost op: September 13, 2017, 12:02:40 » |
|
Altijd mooi een Gulf Set. Het contrast tussen fel blauw en knal oranje hoort echt bij de motorsport. Een auto die ik meteen met Gulf associƫr is de Ford GT 40. Misschien heb ik nog waterslide decals van Gulf, zal vanavond even kijken voor je.
Grt. Martijn
|
|
|
|
Op zoek naar; Volkswagens en Micro Machines. Verzameling 3-inch; Impy - LoneStar, Siku V en 1000-serie, Schuco 1:66 Meetings; Sevenum 4x/jaar, Maasmechelen of Hoogstraten 1x/jaar
|
|
|
patcabrio
Lekker bezig
|
|
« Antwoord #5 Gepost op: September 14, 2017, 06:56:09 » |
|
Altijd mooi een Gulf Set. Het contrast tussen fel blauw en knal oranje hoort echt bij de motorsport. Een auto die ik meteen met Gulf associƫr is de Ford GT 40. Misschien heb ik nog waterslide decals van Gulf, zal vanavond even kijken voor je.
Grt. Martijn
dat zou fijn zijn!
|
|
|
|
|
|
|
VetteEd
|
|
« Antwoord #6 Gepost op: September 16, 2017, 10:54:19 » |
|
Mooie setje.
|
|
|
|
|
|
|
Herr_Rudolf
|
|
« Antwoord #7 Gepost op: September 17, 2017, 09:29:26 » |
|
Een set geeft toch altijd wel een meerwaarde... Goed gedaan! Maar ik moet wel zeggen dat ze wel wat Gulf-decals kunnen gebruiken.
|
|
|
|
My 3-inch is bigger than yours...
|
|
|
patcabrio
Lekker bezig
|
|
« Antwoord #8 Gepost op: September 19, 2017, 08:04:57 » |
|
Een set geeft toch altijd wel een meerwaarde... Goed gedaan! Maar ik moet wel zeggen dat ze wel wat Gulf-decals kunnen gebruiken. ben ik nog aant zoeken! tips altijd welkom!
|
|
|
|
|
|
|
Herr_Rudolf
|
|
« Antwoord #9 Gepost op: September 28, 2017, 04:09:30 » |
|
Oeps! Ik had je antwoord gemist. Waterslide decals (Verschillende schalen, maar schaal 1:43 is het kleinst, edoch goed te gebruiken) van allerlei merken en sponsoren kun je bij De Roos Autominiaturen bestellen. Ik had bij hem een velletje Firestone decals gekocht en die heb ik op mijn laatste project gebruikt (Morris Meanie Cooper). Goeie kwaliteit! Naast decals verkoopt ie ook mooi gedetailleerde modellen en onderdelen. Al is het maar ter inspiratie. Hij staat altijd op de Namac-beurs in Houten. (eerstvolgende: 14 okt) Sowieso een verplichte beurs om als 3-inch lid heen te gaan.
|
|
|
|
|
|
|
patcabrio
Lekker bezig
|
|
« Antwoord #10 Gepost op: September 29, 2017, 07:23:06 » |
|
Oeps! Ik had je antwoord gemist. Waterslide decals (Verschillende schalen, maar schaal 1:43 is het kleinst, edoch goed te gebruiken) van allerlei merken en sponsoren kun je bij De Roos Autominiaturen bestellen. Ik had bij hem een velletje Firestone decals gekocht en die heb ik op mijn laatste project gebruikt (Morris Meanie Cooper). Goeie kwaliteit! Naast decals verkoopt ie ook mooi gedetailleerde modellen en onderdelen. Al is het maar ter inspiratie. Hij staat altijd op de Namac-beurs in Houten. (eerstvolgende: 14 okt) Sowieso een verplichte beurs om als 3-inch lid heen te gaan. bedankt voor de tip!!
|
|
|
|
|
|
|
Civictoria
|
|
« Antwoord #11 Gepost op: September 29, 2017, 07:22:01 » |
|
|
|
|
|
One life, live it!
|
|
|
|
Herr_Rudolf
|
|
« Antwoord #13 Gepost op: Oktober 11, 2017, 09:18:24 » |
|
Flink aan het bouwen, meneer! Dat wordt een toffe display. En niet alleen voor je Gulf karretjes. Overigens, de resolutie van de Gulf-logo's had wat hoger mogen zijn... Maar zo op het eerste gezicht heb je toch een tof Gulf-raceteam.
|
|
|
|
|
|
|
patcabrio
Lekker bezig
|
|
« Antwoord #14 Gepost op: Oktober 12, 2017, 07:37:49 » |
|
Flink aan het bouwen, meneer! Dat wordt een toffe display. En niet alleen voor je Gulf karretjes. Overigens, de resolutie van de Gulf-logo's had wat hoger mogen zijn... Maar zo op het eerste gezicht heb je toch een tof Gulf-raceteam. dat zei mijn collega ook,maar een gekregen paard...........
|
|
|
|
|
|
|
|