3 Inch Forum
November 23, 2024, 05:00:23 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Opgericht 07-09-2007!

Startpagina   Help Zoek Inloggen Registreren  
Pagina's: [1] 2   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Waar koop ik nog Matchbox??????  (gelezen 12504 keer)
0 geregistreerde leden en 3 gasten bekijken dit topic.
johnnijhuis
Matchbox Ambassador
Lekker bezig
**

« Gepost op: Juli 26, 2017, 12:03:27 »

Ik weet het ook niet.

• Action in B, NL en D is helaas gestopt
  • Af en toe wat bij Toy Champ maar als jaren zelf niets meer kunnen vinden. Of oud of ook bij anderen
  • Reaal in Duitsland Hopeloos
  • EuroShop nog steeds wave A (USA wave M 2016 en Wave A 2017)en Wave B (USA Wave B en C),  Al weken lang nog geen nieuwe waves gezien.
  • Maar niet getreurd want REWE in Duitsland heeft de nieuwste Europese Wave (C) (USA D en E). Prijs 1.99 maar aan de Kassa plotsklaps 1.70. Met de TukTuk en de grijze Nissan.  Afgelopen weekend ongeveer 550 km gereden en kwam tegen sluitingstijd (moest nog wat eten) bij REWE en daar hingen (maximaal) een tiental MB75 en  de nieuwe Vliegtuigjes. Die had ik al jaren niet meer in Europa gezien. Dus let wel er hangen er hooguit een stuk of 10
  • Karstadt lijkt beter. Heb er zelf niks gevonden maar krijg wel van verschillende kanten dat de nieuwe wave hier en daar hangt (TUK TUK, Chevy met en zonder motor) etc.
  • Dus op vakantie in D zoekt en gij zult vinden. Overigens als je een paar honderd km heb gereden en 10 winkels bent af geweest, heel weinig vindt etc.etc. klagen de meeste nog steeds als je 2.00 euro voor het autootje vraagt en niet 10 VW busjes kunt leveren. Wat maar weer eens bewijst dat je geen eikel hoeft te zijn om in de boom te hangen.
Voor wat er uit is: http://www.mbxforum.com/01-News/021-MB75Regular/jnnews2r.php  Daar kun je ook een word dokument downloaden om per wave te zien wat er is uitgekomen.

Zoek ze!

Matchbox Informatie ook bij www.mbxforum.com en www.matchbox.box.nl
sergoids
Uber spammer

« Antwoord #1 Gepost op: Juli 26, 2017, 12:11:17 »

En in België is het ook 'gene vette'. 
In de US zitten ze dan te zagen als de prijs over de 1 US$ zou gaan, wij in Europa zijn al blij als we ze aan 2 € kunnen kopen.   violent1

buttonfreak
Officieel 3 Inch o.h.

« Antwoord #2 Gepost op: Juli 26, 2017, 03:28:47 »

Mediamarkt Duitsland heft een nieuwe batch

niva
Beginnend spammer

« Antwoord #3 Gepost op: Juli 26, 2017, 06:51:01 »

In Luxemburg zit een winkel in het Knauf winkelcentrum (Schmiede), mega speelgoedwinkel (onderste etage). Daar hebben ze regelmatig Majorette, matchbox en Hot Wheels (voor al die laatste).

Pierkemimi
Lekker bezig
**

« Antwoord #4 Gepost op: Juli 27, 2017, 12:14:06 »

Bij ons nergens. zal niet veel goed doen aan toekomstige verzamelaars. Begin van het einde. Er is gewoon geen vraag meer naar.
De jeugd spaart die niet op enkele uitzonderingen na. Spijtig.
VW_Dutchy
Uber spammer

one only lives once, enjoy it

« Antwoord #5 Gepost op: Juli 27, 2017, 10:08:22 »

is dit een Mattel strategie, of is de aanbod fantasie modellen de oorzaak? 

Leef met plezier en geniet van je hobby
door ook anderen een hobby te gunnen
skylark007
Spammert

007

« Antwoord #6 Gepost op: Juli 28, 2017, 05:22:52 »

is dit een Mattel strategie, of is de aanbod fantasie modellen de oorzaak? 

dit is bij mij nu zeker de spijker op de kop...
alle fantasie laat ik liggen.
ook zo langzamerhand de modellen welke ieder jaar terugkomen met een ander kleurtje.
dan maar iets meer betalen zoals john zegt , maar dan voor een fatsoenlijk uitziend model.
(dit is natuurlijk mijn persoonlijke mening)

gerard icon_biggrin
buttonfreak
Officieel 3 Inch o.h.

« Antwoord #7 Gepost op: Juli 28, 2017, 07:37:47 »

Dit jaar zien we toch meer "echte" auto's zoals de Volvo, T3 DoKa, Mercedes G-Klasse, etc...?

JV_WRC
Lekker bezig
**

« Antwoord #8 Gepost op: Juli 28, 2017, 06:28:36 »

Dit jaar zien we toch meer "echte" auto's zoals de Volvo, T3 DoKa, Mercedes G-Klasse, etc...?

Juist die modellen zijn binnen no-time weg en de rest blijft liggen/hangen...
johnnijhuis
Matchbox Ambassador
Lekker bezig
**

« Antwoord #9 Gepost op: Juli 31, 2017, 08:54:18 »

Bij ons nergens. zal niet veel goed doen aan toekomstige verzamelaars. Begin van het einde. Er is gewoon geen vraag meer naar.
Mannen en een paar vrouwen,

Vergeet aub niet dat de verzamelaars niet de primaire doelgroep zijn en ook nooit zijn geweest. 90% van de verkoop is een kind dat een leuk autootje wil. Daarnaast hebben we tegenwoordig niks te klagen over de range want die is zeer gevarieerd.

De beschikbaarheid is gewoon kl*te maar dat heeft deels te maken met de opkomst van goedkopere retailers zoals Action en anderen. Als ik een speelgoedzaak had ging ik de konkurentie met dat soort winkels ook niet aan. En dat geldt niet alleen voor Matchbox maar dito Hongwheels. Bij de bulk retailers kopen we onze eigen werkloosheid, want alles wat daar goedkoop verkocht wordt is chinees massa spul. Kijk maar eens bijv. Wat er gebeurd met de Blokkers etc. En degene die overblijven kruipen steeds dichter naar de Action.

Dat alles op de koop toegenomen want 2018 wordt een prachtig Matchbox jaar. Zal de beschikbaarheid verbeteren? Ik denk het niet. Maar sinds het proletariaat verdwenen is moeten wij hun slagzin maar enigszins aanpassen tot: 'Verzamelaars aller landen verenigd U!'.

Groeten uit Duitsland

« Laatste verandering: Juli 31, 2017, 09:08:56 door johnnijhuis » Gelogd

Aad A
Beginnend spammer

« Antwoord #10 Gepost op: Juli 31, 2017, 09:44:30 »

En er wordt me nu een reclamefolder onder de neus gedrukt.
Bij de ALDI 5packs voor 5,99.
Actie gaat 2 augustus in
Maestro
Forum Freak

« Antwoord #11 Gepost op: Juli 31, 2017, 12:49:36 »

Actie gaat 2 augustus in

Ik zie 9 augustus als actiedatum?
En als het die zijn die afgebeeld staan zijn het oudere sets...

"These may be toys, but this ain't child's play"
Pierkemimi
Lekker bezig
**

« Antwoord #12 Gepost op: Juli 31, 2017, 07:37:10 »

Mannen en een paar vrouwen,

Vergeet aub niet dat de verzamelaars niet de primaire doelgroep zijn en ook nooit zijn geweest. 90% van de verkoop is een kind dat een leuk autootje wil. Daarnaast hebben we tegenwoordig niks te klagen over de range want die is zeer gevarieerd.

De beschikbaarheid is gewoon kl*te maar dat heeft deels te maken met de opkomst van goedkopere retailers zoals Action en anderen. Als ik een speelgoedzaak had ging ik de konkurentie met dat soort winkels ook niet aan. En dat geldt niet alleen voor Matchbox maar dito Hongwheels. Bij de bulk retailers kopen we onze eigen werkloosheid, want alles wat daar goedkoop verkocht wordt is chinees massa spul. Kijk maar eens bijv. Wat er gebeurd met de Blokkers etc. En degene die overblijven kruipen steeds dichter naar de Action.

Dat alles op de koop toegenomen want 2018 wordt een prachtig Matchbox jaar. Zal de beschikbaarheid verbeteren? Ik denk het niet. Maar sinds het proletariaat verdwenen is moeten wij hun slagzin maar enigszins aanpassen tot: 'Verzamelaars aller landen verenigd U!'.

Groeten uit Duitsland

Vraag is : waarom zijn er verzamelaars : reden als kind mee gespeeld en uit nostalgie. Niet om er geld mee te verdienen maar leuk om je jeugd te herleven.
Ivm beschikbaarheid in Belgie en Nederland wordt het niks meer zodoende zullen kinderen het genot niet meer hebben wat wij oudere hebben beleefd. Ivm beschikbare modellen in Duitsland ben ik vet mee, kan evengoed in Koeweit verkocht worden. Als je hier niks kan vinden eindigt de hobby. Een klein kind zal binnen 20 jaar er nog nooit van gehoord hebben. Tijd staat niet stil.
johnnijhuis
Matchbox Ambassador
Lekker bezig
**

« Antwoord #13 Gepost op: Augustus 05, 2017, 03:06:07 »

Actie gaat 2 augustus in

Ik zie 9 augustus als actiedatum?
En als het die zijn die afgebeeld staan zijn het oudere sets...

Iemand al nieuws????? iroc

bencumsuis
Gast
« Antwoord #14 Gepost op: November 17, 2017, 10:45:35 »

Waar diecast fabrikanten 20 jaar geleden jongens in de leeftijdsgroep 10 tot 14 jaar als doelgroep had
den is da nu vanaf drie jaar. De waardedaling van Mattel komt niet uit de lucht vallen en die veroorzaakt dat Hasbro veel belangstelling heeft voor  overname van Mattel.
Pagina's: [1] 2   Omhoog
  Print  

Ga naar: