Herr_Rudolf
|
|
« Antwoord #75 Gepost op: Oktober 11, 2017, 09:29:01 » |
|
|
|
|
|
My 3-inch is bigger than yours...
|
|
|
Aad A
|
|
« Antwoord #76 Gepost op: Oktober 11, 2017, 09:35:24 » |
|
Ik vind het erg mooi geworden. Hoewel het origineel er ook gewoon erg goed uitziet. Denk dat alleen de raampartij nog moet worden afgesteld.
|
|
|
|
|
|
|
busjes-gek
Gast
|
|
« Antwoord #77 Gepost op: Oktober 11, 2017, 09:53:14 » |
|
WOW, weer een toppertje geworden!
|
|
|
|
|
|
|
Herr_Rudolf
|
|
« Antwoord #78 Gepost op: November 12, 2017, 02:36:45 » |
|
^ Mijn customs op de hotrod en customshow tijdens de oldtimerbeurs in het autotron afgelopen weekend. Tijdens de expo (wat meer en meer op een kunstmarkt begint te lijken) van Rockin' Jalopy's Motorama in het Autotron zette ik dit jaar naast mn schilderijen en merchandise ook mn Lego-projecten en de hotwheels customs waar ik het meest trots op ben op mn tafel. 3x raden wat het meest populair was bij mn publiek.... Juist! De Lego en mn Custom Hotwheels Ik heb daar zulke toffe reacties gekregen. Natuurlijk van alle kinderen, van plastic modelbouwers, maar ook van een stel Hotwheels-verzamelaars, en zelfs Hotwheels-customizers, die na wat aandringen hun eigen projecten lieten zien via hun telefoon. Het meest verrast was ik door twee Hotwheels-forumleden die met hun neus bovenop mn customs zaten toen ik na even op de beurs rondgelopen te hebben weer terug kwam bij mijn plekkie. Ben nu benieuwd of er van dit forum ook leden toevallig de beurs hebben bezocht.
|
|
|
|
|
|
|
Aad A
|
|
« Antwoord #79 Gepost op: November 13, 2017, 10:50:10 » |
|
Ben daar niet geweest maar als ik zo naar deze foto kijk had ik wel moeten gaan. Als je zulke mooie dingen maakt wil ik je graag herinneren aan de uitdaging van Robby om in Hoogstraten met iets moois te komen en ons allemaal onhebbelijk jaloers te maken met je bijzondere creaties.
|
|
|
|
|
|
|
Herr_Rudolf
|
|
« Antwoord #80 Gepost op: November 13, 2017, 04:14:31 » |
|
Thanks! De beurs is opgedeeld in 2 onderdelen. De Oldtimerbeurs met (onderdelen/auto-)rommelmarkt en een hotrod/customcarshow. Die laatste heeft een aparte ruimte voor hotrod en customcarkunst. (en aanverwanten) Ik had als enige maar een paar wagentjes uitgestald op mn tafel. Maar wie op zoek is naar diecast zowel nieuw als vintage kan bij de oldtimermarkt terecht. Niet veel, maar je vindt altijd wel wat. Wat betreft de beurs in Hoogstraten... Ik ben altijd voor om zoveel mogelijk beurzen te bezoeken, maar ik hen nog geen idee wat ik met de vakantie ga doen. Ik hou het in de gaten! Thanks voor de reminder.
|
|
|
|
|
|
|
VW_Dutchy
|
|
« Antwoord #81 Gepost op: November 13, 2017, 10:36:09 » |
|
good show !!!!!
|
|
|
|
Leef met plezier en geniet van je hobby door ook anderen een hobby te gunnen
|
|
|
Herr_Rudolf
|
|
« Antwoord #82 Gepost op: December 01, 2017, 11:00:47 » |
|
|
|
« Laatste verandering: December 02, 2017, 06:18:13 door Herr_Rudolf »
|
|
|
|
|
busjes-gek
Gast
|
|
« Antwoord #83 Gepost op: December 01, 2017, 11:41:38 » |
|
Pfff... wat een beauty
|
|
|
|
|
|
|
|
WP
|
|
« Antwoord #85 Gepost op: December 02, 2017, 11:19:49 » |
|
Very good work !
vs
|
|
|
|
|
|
|
Maestro
|
|
« Antwoord #86 Gepost op: December 03, 2017, 11:28:34 » |
|
STOERRRRRRRE BAK ZEG!!!
|
|
|
|
"These may be toys, but this ain't child's play"
|
|
|
cor
|
|
« Antwoord #87 Gepost op: December 03, 2017, 11:47:33 » |
|
|
|
|
|
Loves Corvettes but other models are also nice
|
|
|
Herr_Rudolf
|
|
« Antwoord #88 Gepost op: December 03, 2017, 12:53:12 » |
|
... Is een mooie vette zoeken om te verbouwen Staat al heel lang op de planning... Weet alleen nog niet welk model en in wat voor stijl. Thanks guys! Op het Hotwheels forum begrijpen ze deze kleur niet. Misschien had ik het niet 'Metalflake Beige' moeten noemen...
|
|
|
|
|
|
|
Maestro
|
|
« Antwoord #89 Gepost op: December 03, 2017, 02:29:27 » |
|
... Is een mooie vette zoeken om te verbouwen Op het Hotwheels forum begrijpen ze deze kleur niet. Misschien had ik het niet 'Metalflake Beige' moeten noemen... Die mannen hebben d'r gewoon geen verstand van!
|
|
|
|
"These may be toys, but this ain't child's play"
|
|
|
|