CitroBart
|
|
« Gepost op: Februari 18, 2017, 08:37:31 » |
|
Fotowedstrijd 81: Strip!
Bij het bekijken van oudere fotowedstrijden om een indruk te krijgen van de voorwaarden, kwam ik er achter dat mijn idee al vaker was gebruikt, waaronder niet zo lang geleden. Dus verder nagedacht en voor het volgende onderwerp gekozen:
STRIP!
Nee, geen striptease, daar zijn andere websites voor. En nee, geen verfafbijt of een waxbehandeling. Het onderwerp is stripverhalen.
Voorwaarden: 1) Minimaal één 3inch-model 2) Strip-gerelateerd 3) Een stripverhaal is niet hetzelfde als een animatiefilm 4) Mocht je een scène uit een stripverhaal nabouwen/nabootsen, is het wel zo leuk om die te tonen bij je inzending. Niet verplicht, en geen onderdeel van de foto 5) Inzendingen moeten uiterlijk zondagavond 19 maart binnen zijn.
Veel plezier!
|
|
|
|
Stelling 1: De Nederlandse taal is inconsequent. O Jaa O Ne
|
|
|
CitroBart
|
|
« Antwoord #1 Gepost op: Februari 18, 2017, 08:44:47 » |
|
Aanvulling voor diegenen die geen strips hebben of kennen: Je kan natuurlijk ook je eigen stripverhaal maken.
Laat je fantasie de vrije loop.
|
|
|
|
|
|
|
daffies
|
|
« Antwoord #2 Gepost op: Februari 26, 2017, 12:22:55 » |
|
DAF in het stripverhaal van "Robbedoes & Kwabbernoot". .... oeps .... uit een strip van "Sophie".
Er moet er toch één de eerste zijn bij dit originele onderwerp. Mijn Bestbox Torpedo DAFjes zitten ineens in een stripverhaal van Jidehem.
|
|
« Laatste verandering: Februari 28, 2017, 10:40:01 door daffies »
|
|
ik weet het is maf, maar ik zoek in alle schalen een daf.
|
|
|
Sibbelle (Fred)
|
|
« Antwoord #3 Gepost op: Februari 27, 2017, 09:40:36 » |
|
Litte wy it Frysk hâlde; seit Mini Mouse: (en ik krijg die fotos maar niet groot!!) ((Als je eenmaal een klein fotootje hebt geplaatst, dan klik je op de foto en dan wordt deze groot geopend, Als je daar dan met de rechtermuisknop op de foto klikt, dan kan je het adres van die foto kopieren. Dat adres plaats je dan weer in je oorspronkelijke bericht. Die tekst selecteer je en drukt op het kleine knopje met het schilderijtje "voeg afbeelding toe". Het is met een omweg, maar het werkt wel...))
|
|
« Laatste verandering: Februari 27, 2017, 01:13:04 door Christian »
|
|
|
|
|
CitroBart
|
|
« Antwoord #4 Gepost op: Februari 28, 2017, 09:05:08 » |
|
Een ei en eenden. Leuke inzendingen! Mijn Bestbox Torpedo DAFjes zitten ineens in een stripverhaal van "Robbedoes & Kwabbernoot".
Dat is toch het Ei uit een album van "Sophie"? Maar de tekenaar Jidehem heeft wel lang als assistent gewerkt voor R+K tekenaar Franquin.
|
|
|
|
|
|
|
daffies
|
|
« Antwoord #5 Gepost op: Februari 28, 2017, 10:38:38 » |
|
Een ei en eenden. Leuke inzendingen! Mijn Bestbox Torpedo DAFjes zitten ineens in een stripverhaal van "Robbedoes & Kwabbernoot".
Dat is toch het Ei uit een album van "Sophie"? Maar de tekenaar Jidehem heeft wel lang als assistent gewerkt voor R+K tekenaar Franquin. Zou zomaar kunnen, van Franquin ben ik alleen een verwoed "Guust" lezer en verzamelaar. Ik heb me weer eens ouderwets scheel gelezen in de Guust boeken en maar één flard van een DAF(je) gevonden. Ik zal de tekst bij de foto aanpassen. Bedankt voor de correctie.
|
|
|
|
ik weet het is maf, maar ik zoek in alle schalen een daf.
|
|
|
Robby
|
|
« Antwoord #6 Gepost op: Maart 05, 2017, 04:35:21 » |
|
|
|
|
|
In elke volwassene schuilt een kind
|
|
|
Hugo
|
|
« Antwoord #7 Gepost op: Maart 11, 2017, 09:29:12 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
olaf
|
|
« Antwoord #8 Gepost op: Maart 14, 2017, 08:00:29 » |
|
hierbij mijn inbreng. opel Gt van schuco deze strip werd altijd zeer mooi getekend
|
|
|
|
|
|
|
auke
|
|
« Antwoord #9 Gepost op: Maart 15, 2017, 09:04:34 » |
|
in de strip "de Kiekeboes" rijden ze altijd en voornamelijk in Toyota modellen...vandaar deze bijdrage deze keer!
|
|
|
|
= the one and only =
|
|
|
Frans
|
|
« Antwoord #10 Gepost op: Maart 16, 2017, 09:49:15 » |
|
Ik had zelf geen geschikt stripboek dus heb ff de hulp van het www moeten inroepen.
|
|
« Laatste verandering: Juni 13, 2018, 02:11:23 door Frans »
|
|
|
|
|
CitroBart
|
|
« Antwoord #11 Gepost op: Maart 16, 2017, 10:47:36 » |
|
"Z van Zwendel"
|
|
|
|
|
|
|
Scratchydub
|
|
« Antwoord #12 Gepost op: Maart 18, 2017, 07:15:34 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
CitroBart
|
|
« Antwoord #14 Gepost op: Maart 21, 2017, 07:58:03 » |
|
Ja, maar ik had/heb nog geen tijd gehad om het op te zetten. Zal het morgen doen, dus nog even geduld...
|
|
|
|
|
|
|
|