marcel
|
|
« Gepost op: Januari 01, 2017, 11:54:28 » |
|
inzending 1 : scratchydub inzending 2 : last change garage inzending 3 : daffies inzending 4 : robby inzending 5 : marcel inzending 6 : hugo inzending 7 : egbert inzending 8 : niva inzending 9 : christian stemmen kan tot en met zondag 8 januari 23.59 uur ,, daarna wordt de winnaar bekend gemaakt
|
|
« Laatste verandering: Januari 11, 2017, 12:46:07 door marcel »
|
|
|
|
|
Scratchydub
|
|
« Antwoord #1 Gepost op: Januari 01, 2017, 12:39:34 » |
|
Gelukkig 2017 iedereen! 3 punten voor Robby, mooie compositie 2 punten voor Hugo, moet je voor zo'n ijsbeer ook een parkeerticketje nemen? 1 punt voor Niva, mooie sneeuw!
|
|
|
|
|
|
|
Robby
|
|
« Antwoord #2 Gepost op: Januari 01, 2017, 04:32:54 » |
|
Scratchydub: 3 punten. Stralend wit, je moet er maar opkomen. Niva: 2 punten. Mooie compositie met een hagelwit sneeuwlandschap. Marcel: 1 punt. Ondanks de omgekeerde foto toch nog een magisch effect. En een 2017 aan iedereen.
|
|
|
|
In elke volwassene schuilt een kind
|
|
|
VetteEd
|
|
« Antwoord #3 Gepost op: Januari 01, 2017, 08:35:34 » |
|
Superinzendingen, stuk voor stuk. 3 punten voor Robby: creatief bedacht, fantastisch uitgevoerd en gefotografeerd, 2 punten voor Marcel: creatief bedacht, erg mooi uitgevoerd en gefotografeerd, 1 punt voor LCG: om eerlijk te zijn niet zozeer vanwege de foto, maar het kunstwerk vind ik geweldig bedacht en gemaakt.
|
|
|
|
|
|
|
lastchancegarage
Beginnend spammer
Last Chance Garage
|
|
« Antwoord #4 Gepost op: Januari 02, 2017, 11:12:35 » |
|
Robby #3 Punten Hugo # 2 Punten Scratchydub # 1 Punt Mooie plaatjes weer deze ronde! Dit was eigenlijk de originele deelname foto: Mooi laten zo Beste wensen iedereen!
|
|
|
|
|
|
|
daffies
|
|
« Antwoord #5 Gepost op: Januari 02, 2017, 03:30:05 » |
|
Niva 3 punten Christian 2 punten Robby 1 punt
en de beste (verzamel)wensen voor iedereen voor 2017.
|
|
|
|
ik weet het is maf, maar ik zoek in alle schalen een daf.
|
|
|
Christian
|
|
« Antwoord #6 Gepost op: Januari 05, 2017, 03:50:47 » |
|
Wat een creatieve geesten hier op het forum. Top 3 was voor het eerst sinds lange tijd helemaal niet moeilijk... Hugo : Mooie realistische foto, met e.e.a. op vergelijkbare schaal... 1 punt Scratchydub : Het beste idee binnen deze wedstrijd... Leuke setjes bijelkaar gevonden 2 punten Robby : Heel mooi uitgewerkt, met die donkere achtergrond! Zonder twijfel de winnaar van deze wedstrijd. 3 punten (Alvast gefeliciteerd ) @Niva, Ik vind je foto gewoon heel erg mooi (maar mis het 3 inch karakter). Hoe en wanneer heb je de gemaakt?? De auto herken ik niet van zo'n afstand, maar het zal ongetwijfeld een Porsche zijn..
|
|
|
|
|
|
|
Hugo
|
|
« Antwoord #7 Gepost op: Januari 05, 2017, 08:39:36 » |
|
Hier zijn de punten uit Sub-city.
3 Punten: Scratchydub. Voor mij verreweg de leukste foto.
2 Punten: Christian. Zoete Fiat.
1 Punt: Robby. Eigenlijk is dit de tweede plaats voor mij, maar ik wil er geen gelopen race van maken, mede doordat ik de eerste foto nog een kans wil geven.
|
|
|
|
|
|
|
niva
|
|
« Antwoord #8 Gepost op: Januari 05, 2017, 08:53:08 » |
|
Wat een creatieve geesten hier op het forum. Top 3 was voor het eerst sinds lange tijd helemaal niet moeilijk... Hugo : Mooie realistische foto, met e.e.a. op vergelijkbare schaal... 1 punt Scratchydub : Het beste idee binnen deze wedstrijd... Leuke setjes bijelkaar gevonden 2 punten Robby : Heel mooi uitgewerkt, met die donkere achtergrond! Zonder twijfel de winnaar van deze wedstrijd. 3 punten (Alvast gefeliciteerd ) @Niva, Ik vind je foto gewoon heel erg mooi (maar mis het 3 inch karakter). Hoe en wanneer heb je de gemaakt?? De auto herken ik niet van zo'n afstand, maar het zal ongetwijfeld een Porsche zijn.. Klopt , het is een Cayenne customized model van Siku. Het vormde 2 jaar terug onderdeel van m'n kerstkaart.
|
|
|
|
|
|
|
cor
|
|
« Antwoord #9 Gepost op: Januari 06, 2017, 06:55:56 » |
|
TJA lastig, zijn allen leuk en goed bedacht.
Maar Scratcydub is nummer 1 voor mij, 3punten
dan toch zeker Robby, mooi gedaan, 2 punten
en ja moest kiezen last change garage 1 punt... creatief bezig geweest
|
|
|
|
Loves Corvettes but other models are also nice
|
|
|
marcel
|
|
« Antwoord #10 Gepost op: Januari 08, 2017, 06:37:21 » |
|
een moeilijke keuze .. alle inzendingen zijn weer mooi nummer 1 : hugo , 3 punten nummer 2 : scratcydub 2 punten nummer 3 : robby 1 punt dank voor alle leuke inzendingen .. de uitslag maak ik morgenavond bekend .. als ik klaar ben met werken
|
|
|
|
|
|
|
marcel
|
|
« Antwoord #11 Gepost op: Januari 09, 2017, 06:22:55 » |
|
de uitslag is als volgt nummer 1 : robby met 17 punten nummer 2 : scratchtdub 14 punten nummer 3 : hugo 8 punten nummer 4 : niva 6 punten nummer 5 : christian 4 punten nummer 6 : marcel 3 punten nummer 7 : last change garage 2 nummer 8/9: daffies en egbert 0 punten op naar de volgende wedstrijd gefeliciteerd robby
|
|
|
|
|
|
|
Scratchydub
|
|
« Antwoord #12 Gepost op: Januari 10, 2017, 06:05:54 » |
|
Proficiat Robby, benieuwd naar de volgende opdracht! @Marcel, misschien zet je best ergens het woord "Uitslag" in de titel van dit topic?
|
|
|
|
|
|
|
Christian
|
|
« Antwoord #13 Gepost op: Januari 10, 2017, 10:57:40 » |
|
Nogmaals gefeliciteerd Robby, maar zeker ook de overige inzenders!! Ik vond het leuk uitgewerkte creatieve ideeen!!!
|
|
|
|
|
|
|
|