3 Inch Forum
Mei 01, 2024, 04:25:45 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Opgericht 07-09-2007!
 
   Startpagina   Help Zoek Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: (Waarschijnlijk) de laatste van dit jaar  (gelezen 7097 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Wouter kragt
Newbie
*
Offline Offline

Berichten: 41


« Gepost op: December 03, 2019, 11:49:29 »

Ondanks het koude weer, kon ik het niet laten om de laatste wagens die klaar lagen om gespoten te worden onderhanden te nemen. Het was namelijk lekker droog en zonnig.

Honda Accord Majorette:
Dit model was zijn deuren kwijt geraakt deze heb ik geprobeerd zo goed mogelijk op te vullen.
Hoewel ik niet helemaal tevreden ben met het eindresultaat, het valt nog erg op bij foto's het ziet er in het echt toch een stuk beter uit dan hoe hij was.





Ferrari F40 Siku:
Er zijn van die mensen die zeggen dat een Ferrari maar een kleur kan hebben en dat is rood.
Maar als je er dan toch twee hebt dan is geel ook best een goeie optie.
Om het model wat levendiger te maken en het rood terug te laten komen heb ik de kuipstoelen rood gemaakt.
Ook heb ik geprobeerd ook de achterklep er zo realistisch mogelijk uit te laten zien door de grill en lampen van verf te voorzien.





Audi 80 cabriolet Siku:
Weer een geval van een model dubbel hebben en degen die de meeste beschadigingen heeft verdiend een nieuw kleurtje.
Later kwam ik er achter dat Siku zelf ook een wit reclame model heeft gemaakt voor Festo wat een toeval.






'70 Plymouth Roadrunner Hot Wheels:
Deze wielen heb ik tegelijkertijd met Ford Thunderbolt passend gemaakt maar het was nog zoeken naar een kleur die echt goed op deze wagen past.
Oranje is het geworden en een stikker met de iconische strepen kon niet ontbreken.




Gelogd
Maestro
Forum Freak
*****
Offline Offline

Berichten: 6473



« Antwoord #1 Gepost op: December 03, 2019, 03:52:04 »

Mooie modellen maar ook mooie foto's!
Gelogd

"These may be toys, but this ain't child's play"
Aad A
Beginnend spammer
***
Offline Offline

Berichten: 576


« Antwoord #2 Gepost op: December 03, 2019, 03:53:14 »

Volgens mij goed gelukte restauraties, vooral de gele F40 vind erg goed. thumbsup
Gelogd
boerharms
Lekker bezig
**
Offline Offline

Berichten: 110


« Antwoord #3 Gepost op: December 03, 2019, 06:15:32 »

Gele F40 is erg leuk geworden! Keer wat anders dan rood  icon_thumleft
Gelogd
Robby
Global Moderator
Forum Freak
*****
Offline Offline

Berichten: 5630



« Antwoord #4 Gepost op: December 04, 2019, 09:38:49 »

Het is klein en fijn werken aan de Honda maar zonder uitvergroten van de foto lijkt me het netjes gedaan glasses9
En de gele Ferrari met de bewerkte achterkant  headbang headbang headbang headbang
Gelogd



In elke volwassene schuilt een kind
Remko
Lekker bezig
**
Offline Offline

Berichten: 482


« Antwoord #5 Gepost op: December 16, 2019, 03:33:38 »

F40 heeft precies de goeie tint geel, en ook de Roadrunner is erg geslaagd qua kleur en nieuwe custom wielen.  icon_rr
Gelogd

Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!