3 Inch Forum
September 29, 2024, 04:36:03 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Opgericht 07-09-2007!
 
   Startpagina   Help Zoek Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Field car car 44 label variant vraagje?  (gelezen 4471 keer)
0 geregistreerde leden en 5 gasten bekijken dit topic.
bram ascona
Beginnend spammer
***
Offline Offline

Berichten: 864



« Gepost op: November 06, 2016, 09:17:10 »

Kent iemand deze labelen wiel variant? Kan hem niet vinden op de site van Christian falkensteiner.
Ze hebben precies ook een andere kleur dak.
En is die met de zwarte velgjes en witte stikker met 44 dat ik niet terug vind.

Gelogd

Alwin van Hattem
Spammert
****
Offline Offline

Berichten: 1325



« Antwoord #1 Gepost op: November 07, 2016, 10:10:56 »

De witte sticker was ooit net zo als het rechter model, als je goed kijkt kan je zien waar het geel en blauw heeft gezeten.
Het komt vaker voor dat bepaalde kleuren geheel vervagen op labels uit deze periode, heb zelf een BMW 3.0 gehad waar ook het geel en blauw van af was. Verder schieten me de sunburst label, mini label en road dragster label te binnen als labels die makkelijk vervagen.
Oorzaak is mij onbekend, kan zonlicht zijn of misschien een bepaald schoonmaakmiddel?

Deze versie is met zwarte wieltjes uitgebracht maar het chroom gaat er ook makkelijk van af.
Gelogd
bram ascona
Beginnend spammer
***
Offline Offline

Berichten: 864



« Antwoord #2 Gepost op: November 07, 2016, 02:35:42 »

Vind het wel raar dat het rood dan niet van het label is? Rood is normaal toch de eerste kleur die wit wordt.
En kan eigelijk niks meer zien het blauw of geel als het er al heeft opgezeten. Maar het label is idd wel verweert.
Gelogd

Galaxie-Wil
Uber spammer
*****
Offline Offline

Berichten: 3109


[url=https://ibb.co/gy7JNR][img]https://thumb.ibb.


« Antwoord #3 Gepost op: November 13, 2016, 06:48:32 »

Hier nog zo een, ik houd hem er bij als rariteit en omdattie nog onbespeeld maar dus niet mint meer is.




Op de zijkant zie je nog een "schaduw" van het rood.



Ik vrees dat jouw International Scout/field car in de zon heeft gestaan/warm heeft gelegen, het dakje is ook verkleurd.
Deze kleur is niet af fabriek. 2 tot nu toe af fabriek onbekende kleurvariaties in een model zou.....
« Laatste verandering: November 13, 2016, 07:07:20 door Wil » Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!