Het onderwerp was blijkbaar niet zo inspirerend als ik gehoopt had maar uiteindelijk toch een aantal hele leuke inzendingen.
Ik weet niet hoe ik de inzendingen kan bundelen in dit bericht dus moet er maar even gescrold worden.
Gezien het aantal deelnemers vind ik dat het toekennen van de punten niet zo erg lang hoeft te duren en stel voor om te stemmen tot een week na de sluiting van deelname, dus stemmen tot Zondag 18 september.
Daffies
Deze foto is vorige week door een kennis op Hawaï geschoten. Zet daar de even aftandse pompjes van Maarten voor en denk er bij dat er op Hawaï een DAF rond rijdt
Dan krijg je van zelf een Waikiki-DAF .............
Lastchancegarage
Scratchydub
CitroBart
Robby
De zon in de ogen na het verlaten van de tunnel.
Denniyo
Avond drukte op de Hoofdweg in Schuddemaweer, met links de Ambulancepost, rechts Het Oude Sieperviaduct en op de achtergrond nog het Siku oil inc. pompstation.
Hugo
Mijn punten gaan als volgt,
Last change garage 3 punten,een pure inspiratie voor mij om mezelf verder te bekwamen in verbouwen.
Daffies 2 punten, hele leuke samenstelling van echt speelgoed.
Scratchyclub 1 punt, ik ben een beetje jaloers op de atributen die je hebt gebruikt voor je diorama.
Het was mij een genoegen om deze aflevering te verzorgen en hoop voor de volgende episode op weer een leuk onderwerp.
Aad