vandaag maar eens een grote in het
topic maken , vandaag is het de
ik kan mij niet herinneren dat ik deze auto vroeger in mijn speelkist had , maar toen eenmaal de eerste variant in de collectie kwam had ik wel gelijk een gevoel van mmm leuke auto eens kijken of er meer varianten van zijn .. nou die zijn er hoor
vanaf de zijkant gezien is de auti leuk herkenbaar , dankzij de grotere wielen rijdt de auto heerlijk , het bagage rek vind ik ook zeer leuk gedaan
de voorkant kan ik zeer waarderen
de achterkant is ook leuk , de achterdeur kan open en er is leuk aandacht besteed an het reserve wiel , 1 nadeel bij sommige modellen sluit de achterdeur niet goed
op de bodemplaat staat wat leuke info vermeld , er zijn bij mij 2 varianten bekend van de bodemplaat
bij deze is made in france verwijderd
ook het bagagerek heeft een kleine aanpassing gekregen , op de foto hierboven staat nog camel trophy op het bord
en later is het bord leeg staat er geen tekst meer op
ja en dan de varianten die ik tot nu toe heb gevonden
deze vind ik zeer leuk
ook deze kan ik wel waarderen
een rode van wwf
en een witte van wwf
met deze zonder bedrukking is het allemaal begonnen
deze vind ik super mooi
en nog een leuke uitvoering
beetje te speels maar wel oke
echt een topper wat mij betreft
en deze combi is ook leuk
dit zijn de varianten die ik heb gevonden met bagagerek
maar majorette is wel slim geweest ze hebben het bagagerek er afgehaald en een zwaalicht voor terug gezet en zo hebben ze nog meer varianten kunnen maken
een leuke variant vind ik deze uitvoering
het zwaailicht zit niet echt stevig bevestigd aan het model , en de dakramen zijn open gelaten (handig met regen)
is wel oke deze uitvoering
de velgen vind ik niet zo mooi
geld ook voor deze uitvoering
deze vind ik heel leuk
police mag niet ontbreken
en de nasa ook een mooie variant
nog even 1 groepsfoto met zwaailicht uitvoeringen
wat vinden jullie van deze auto ?
er zijn op zekers wel meer varianten , heb je er staan in je collectie ik zou zeggen zet ze op de foto
graag weer tot een volgend